Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Aileen
Wójt
Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zewsząd
|
Wysłany: Śro 18:51, 26 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Masz do wyboru dwa golemy - onyks na wieże i kryształ na meduzy. Meduzy to moim skromnym zdaniem lepsza wersja (trochę więcej exp i więcej do roboty), choć "wieżowa" też niczego sobie. Potem otrzymasz od driady klucz, żeby przejść dalej.
Jeśli cię te wieże denerwują, to był sposób na nie napisany gdzieś.
W skrócie: bierzesz Umpa i kapłana Rolufa. Umpa puszczasz na wieże pod działaniem "Niewrażliwości" rzucanej przez Rolufa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
RDAZIO
Niemy Mędrzec
Dołączył: 16 Maj 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 8:03, 27 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Dzięki, nawet nie wiesz jak mi pomogłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szczepek
Niemy Mędrzec
Dołączył: 08 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jasło
|
Wysłany: Wto 23:46, 08 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No dobrze, więc tak wytukłem Meduzy wziałem 4 diamentowe miecze rozbiłem Nimi 4 kryształy koło gargulca i??.. no właśnie nie wpuszczą mnie do demonów bo nie mam tego naczynka od driady.. a do miasta na górce nie wejde bo nie mam klucza jak skąd wziąśc ten klucz. A dodam że jestem w mieście dusz zaraz po skończeniu czerwonych pustkowi..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 14:30, 09 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
thay napisał: |
Ta brama z uschnięta rośliną potrzebujesz miski driad, dostaniesz ja od driady jak oczyscicz 4 sanktuara. Ten kulcz równiże dostaniesz od driady w tym samym momencie co misę.
|
Pomijając ortografie w tym poście, myślę że można się z niego dowiedzieć skąd masz wziąć zarówno klucz jak i miskę do uschniętych roślinek. A to jest 2! post w tym temacie. Nawet nie trzeba było szukać nigdzie... wystarczyło przeczytać ten temat.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Banan
Skrytopisarz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:16, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
st34l3k napisał: |
Leży on (właśnie tak, po prostu sobie leży na ziemi) w górnej (północnej) części mapy, niedaleko monumentu bohaterów (drugiego monumentu, bo jeden jest za tą bramą z meduzami, we wschodniej części mapy). |
Nie wiem gdzie ten mechanoid :/ Mógłbyś mi powiedzieć gdzie dokładnie "niedaleko" monumentu on leży? w którym kierunku od monumentu? Przy łowcach przygód, na północ przy kupcach, na wschód przy kupcach, na zachód on monumentu, na południe przy złodziejach kości? Może ktoś ma jakiś screen bo ja jakiś ślepy jestem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:49, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Leży na północ od monumentu, ale kawałeczek na północ, więc nigdzie daleko nie szukaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Banan
Skrytopisarz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:34, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
no nie ma nic :/ na północ od monumentu jest suche drzewo, i na dole skrzynka i obóz kupców...
:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 22:23, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pan Banan napisał: |
no nie ma nic :/ na północ od monumentu jest suche drzewo, i na dole skrzynka i obóz kupców...
:/ |
Grasz postacią z Zakonu Świtu, czy z Oddechu Zimy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Banan
Skrytopisarz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:23, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Oddech Zimy.
I jeszcze mam kilka pytań.
Zabiłem meduzy i co mam dalej zrobić? iść do driady po klucz i miseczkę, czy dostane je dopiero jak zrobię misje z ziarenkami życia (czy jak one sie tam zwały)? Czy jak opuszczę miasto dusz i wrócę to mogę jakoś ożywić na nowo golema? Bo mam go jako sojusznika a nie moją jednostkę
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pan Banan dnia Pon 8:42, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
gitpatison
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:05, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Po zabiciu meduz możesz przeszukać miasto dusz, możesz znaleźć między innymi przedmioty potrzebne do misji, driada da ci klucz do tej bramy i miseczkę dopiero jak zakończysz sadzenie wszystkich pozostałych drzew. Raczej nie możesz go na nowo ożywić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Banan
Skrytopisarz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 9:18, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No przykre
ale dzięki. To teraz tylko ten mechanoid :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 14:08, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tam gdzie jest źródło, gdzie musisz napełnić misę, którą jak już wiesz otrzymasz później od driady, z tego miejsca na południe masz jeden monument bohaterów, a na północny-wschód (w prawo i do góry) jest drugi. I właśnie obok tego drugiego monumentu (tego na górze), zaraz obok leży mechanoid, nie sposób go przegapić...
Nie otworzysz bramy prowadzącej do tego "północnego" monumentu, klucz do bramy otrzymasz od driady w tym samym momencie co misę. Więc na razie pozostaje Ci odkrycie terenu (tak, żeby było go widać) jak najbliżej monumentu. Podejść bohaterem jak najwyżej, aby się teren odsłonił i obejrzeć sobie miejsce gdzie ten mechanoid leży. Nie jestem pewien, czy nie mając golema odpornego na czarną magię będziesz w stanie dojść jakoś wysoko, ale możesz próbować. Sposób na "obejście" czarnych wież bez golema, również jest opisany na forum.
Golem, jako Twój sojusznik, którym możesz sterować, nie zniknie z mapy jak przejdziesz do innej (mnie nie znikał) i będziesz mógł dalej nim sterować po późniejszym powrocie do Miasta Dusz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pan Banan
Skrytopisarz
Dołączył: 27 Cze 2010
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:28, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ok. Dzięki. Teraz czaje.
st34l3k napisał: |
Golem, jako Twój sojusznik, którym możesz sterować, nie zniknie z mapy jak przejdziesz do innej (mnie nie znikał) i będziesz mógł dalej nim sterować po późniejszym powrocie do Miasta Dusz. |
Nie, on nie znikał z mapy. On sie tylko robił z zielonego niebieski i był jak gargulec że tylko kliknąć na niego mogłem a on sobie stał :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|