Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Grzyb
Niemy Mędrzec
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 11:27, 20 Paź 2010 Temat postu: kathai-problem z szkieletami pretorami |
|
|
Mam problem , nie mogę przejść mapy kathai ponieważ nawet armia z 80 jednostek+10 krwawych ogarów+tytan (wszystko ludzi) +avatar(wojownik, broń obuchowa)nie może się równać z 10 jednostkami nieumarłych! Mianowicie tworzę armię złożoną z : -40 paladynów -20 kapłanów -20 mentatów(chyba tak niepamiętam jak to się nazywało) i nic 10 szkieletów pretorów i ... po armii.Próbowałem również 40 strzelców , 30 kapłanów i 10 paladynów , co również nie poskutkowało , a nawet 5 bohaterami z monumentu i avatarem , zabijały mnie mumie!Czy zna ktoś jakąś dobrą taktykę przeciwko nieumarłym???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Grzyb dnia Śro 15:11, 20 Paź 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 13:03, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze: zmień tytuł tematu. Regulamin, punkt III Taki tytuł jaki jest obecnie nie może zostać.
Po drugie: jeśli chcesz uzyskać konkretną odpowiedź, podaj więcej danych. Chociażby jakie umiejętności posiada/rozwija Twój avatar, sprawdź czy na pewno posiadasz wszystkie plany jednostek oraz czy masz na obecnie najwyższym dostępnym poziomie runy robotników. Po uaktywnieniu monumentu ludzi (bo skoro Cie atakują szkielety, to wnioskuję, że ten monument jest uaktywniony) jak rozwijasz wioskę (i dlaczego tak wolno! ). Po prostu postaraj się w sensowny sposób opisać robisz po uaktywnieniu monumentu.
Jeśli posiadasz save na początku mapy (przed uaktywnieniem monumentu), to może spróbuj przejść początkowy etap mapy samym avatarem (kierując się na południe odnajdziesz monument bohaterów, co w znacznym stopniu ułatwi dalsze "przechodzenie" mapy). Posiadasz przecież w tym momencie pomoc 3 (czy 4) NPC'ow, co też pomaga zniszczyć wrogie obozy, a także może pomóc w doborze taktyki jak najłatwiej przejść mapę (ale to musimy wiedzieć jaką postacią grasz).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzyb
Niemy Mędrzec
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:42, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem tak. Ale są jeszcze 2 problemy. 1 nie mam taktyki a 2 zniszczyłem obóz na południu i teraz kiedy idę wojskiem zniszczyć jeden z obozów (północny i ten na środku mapy)to atakuje mnie drugi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Landaen
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:00, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Chroń osadę! postaw ze 3-4 wieżyczki i zostaw z 10 jednostek w rezerwie. Powinno ci to dać choć tyle czasu, ile potrzeba ci na dobiegnięcie do najbliższego menhira i teleport do osady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzyb
Niemy Mędrzec
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:31, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
próbowałem tego ale kiedy pozostawiam jednostki w obozie to moja armia zostaje osłabiona i ginie w starciu z szkieletami pretorami i mumiami.Tym bardziej pogarsza rzecz fakt że ludzie niemają żadnych jednostek(poza ulepszeniem paladyna ale ono nic nie daje)używających magii ognia , niezbędnej do niszczenia mumii.A jeśli chodzi o wieże to spróbowałem na kodach i zrobiłem ok. 50 wież i nawet jednego szkieleta pretora nie zabiły dlatego wieże to raczej marny pomysł.Zadają one około 26-40 (bynajmniej na poziomie runy jaką ja posiadam)obrażeń co nie jest w stanie zabić nic poza magiem szkieletów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Guard Anvares
Skrytopisarz
Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zni-kąd
|
Wysłany: Śro 18:59, 20 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Grzyb wydaje mi się że siły 40 strzelców i 10 paladynów na pewno ci nie pomogą
proponuje ci rozegrać tak taktykę:
około 40 jednostek walczących wręcz (Paladyni,Zbrojni) - większość Paladynów,ponieważ oni posiadają świętość a tu się przyda
potem 20 kapłanów z ulepszeniem i reszta (chyba Mentat - ten co razi szokiem(unieruchamia) Szok zadaje obrażenia (mentat) unieruchamia hipnoza (u zaklinaczy) //STL
dodając Tytana,avatara i bohaterów powinno wystarczyć
możesz również ustawić przed fortyfikacjami wroga wieże i białe dłonie,ja taką taktyką rozwaliłem wszystkich,bez wyjątku
4 wieżyczki nie starczą,ja tym głównym wejściem do mej osady postawiłem 4 RZĘDY wież od skały do skały i powiem szczerze,że tylko chłopami naprawiałem je,jak podniszczyli,tak samo w bocznym zrobiłem,ale tam już się mniej mieściło i musiałem kilka jednostek zostawić
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzyb
Niemy Mędrzec
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:37, 21 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Wieże i tak nie działały ale armia owszem dzięki teraz spróbuję zniszczyć oblężenie od wewnątrz , a tak z innej beczki, w zadaniu ,,kostur i tarcza" Tario mówi ,że przywódca Hazimów miał właśnie kostur i tarcze, a co ciekawe kostur jest dwuręczny w każdym razie dzięki za pomoc!
[Edit]
Grzyb napisał: |
temat do zamknięcia |
Edited by STL
Zamykam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|