Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reZ
Łowca postów
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Czw 19:49, 23 Paź 2008 Temat postu: Umiejętności i ich proporcje |
|
|
Witam wszystkich użytkowników forum^^
Chciałbym abyśmy razem wspólnie napisali jakieś porady dla nowych i nie nowych graczy SpellForce otóż mam na myśli umiejętności i ich proporcje tzn. gdy np ktoś chce wybrać postać ciężkozbrojnego wojownika to absolutny priorytet to:
*Ciężkie uzbrojenie
-Ciężka broń sieczna/ciężka broń obuchowa
-Ciężki pancerz
A jeśli chodzi o cechy to priorytetem tu będzie siła i wytrzymałość.
Ale każdy z nas wie że takie zestawienie jest dobre tylko gdy ta postać będzie walczyć wręcz, dlatego też wspólnymi siłami pomóżmy dobrać do tego zestawienia jak najlepszy dodatek umiejętności aby taka postać miała większe szanse na pokonanie wroga!
Mam nadzieję że rozumiecie w czym rzecz
A więc jeśli chodzi o moje zdanie to wojownik ciężkozbrojny powinien dawać punkty umiejętności oprócz tych wyżej wymienionych, również w:
*Biała magia
-Wzmocnienia
Wiem że nie każdy się może ze mną zgodzić w tej kwestii dlatego też podam tutaj kilka argumentów którymi postaram się przekonać większość forum że to zestawienie jest jednym z lepszych
Na początku chciałbym przedstawić to iż magia wzmocnień z białej magii ma wiele przydatnych zaklęć(nie offensywnych) dla ciężkozbrojnego wojownika, jak np.:
-Aura szybkiego chodu - ta aura daje to że wojownik ciężkozbrojny nie będzie już tak powolny.
-Aura zręczności - ta aura zapewni większą zręczność tejże postaci, a co za tym idzie? postać będzie miała więcej szans na trafienie wroga(co u ciężkozbrojnego wojownika jest dość kłopotliwe).
-Aura szybkich ciosów - ta aura zapewni postaci że jej ciosy będą szybsze a jak powszechnie wiadomo ciężkozbrojny wojownik używa dwuręcznych mieczy które są wolniejsze, a dzięki tej aurze nie będzie już z tym problemu.
-Aura elastyczności - ta aura spowoduje że wojownik ciężkozbrojny będzie miał większe szanse na uniknięcie ciosu wroga, ale moim zdaniem taka postać powinna zrezygnować z tej aury gdyż jej pancerz i duża wytrzymałość zapewni wojownikowi tak długą ochronę że nie ma co się bawić z tą aurą.
A jeśli chodzi o czary bardziej "offensywne" to jest też kilka plusów i tutaj
-Świętość/Aura świętości - dobrze wiemy że zadaje największe obrażenia ożywieńcom co może się bardzo przydać podczas walki z tymi stworami.
-Rozproszenie czarnej aury - ten czar również bardzo się może przydać takiej postaci, gdyż czarni magowie zwykle powodują najwięcej obrażeń a odcięci od np. aury kradzieży życia będą łatwiejsi do pokonania.
-Niewrażliwość - na pewno nie ma co oszczędzać na tym zaklęciu, ponieważ nasza postać będzie całkowicie odporna na ciosy wroga
Gdy wybierzemy takie połączenie(Biała magia - Wzmocnienia) to również powinno się mądrze rozdawać punkty cech tzn. tak jak mówiłem absolutny priorytet to siła i wytrzymałość i tak ma być więcej i częściej dawajcie w to a od czasu do czasu do polepszenia tej dodatkowej umiejętności musicie dawać w mądrość oraz charyzmę.
Tak więc jest tego dosyć dużo, a co wy o tym sądzicie?
Aha i proszę was żebyście pomogli mi nad tymi poradami gdyż na magii nie znam się aż tak super
I pamiętajcie też o tym że w niedalekiej przyszłości może to pomóc nowym graczom SpellForce.
A i tak przy okazji żeby wyglądało to dość stylistycznie to prosiłbym o taki schemat pisania a mianowicie:
Przykład
1.Jaka to ma być postać, opisać jej główne umiejętności oraz cechy.
2.Napisać z czym najlepiej połączyć te umiejętności.
3.Podać kilka argumentów czemu akurat takie połączenie będzie dobre.
to taki przykładzik jak macie to pisać dziękuje i pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez reZ dnia Czw 19:55, 23 Paź 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mayor
Łupieżca tematów
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:19, 23 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Ja osobiście zauważyłem, że biały mag bojowy(mój mix ) jest lepszy od standardowego worka, ponieważ: może mieć po 20 pkt w białą magię i każdą jej profesję, może być TAK SAMO silny jak worek.
Mając 102 pkt. w mądrość i 92 w charyzmę, można mieć białą magię na 20 lvlu.
Dzięki temu możemy dać max pkt. w siłę(138) i resztę w wytrzymałość.
Dzięki charyzmie i 20 lvlowi czarów uzyskujemy niesamowite zdolności leczące.
Dzięki sile i kosturowi 2H (40-50 dmg) uzyskujemy duże obrażenia a dzięki aurze siły można mieć siłę ponad 230 pkt. Nieocenione jest uzdrawianie gdyż delikwent taki ma mniej życia, ale jeden czar leczący całkowicie lub prawie całkowicie uzdrowi bohatera.
Oprócz tego dochodzi niewrażliwość, na krótko dająca nieśmiertelność.
Przydatna również jest aura wieczności (daje premię do: zręczności, zwinności, szybkosci chodu i ciosów).
Po założeniu setu dzięki któremu zdrowie/mana regeneruje się 50% szybciej nie będzie zbytnich kłopotów z maną.
Jeszcze jedna ważna kwestia: Cierniowa tarcza. Odbija ona obrażenia (na 20 poziomie umiejętności odbija czasem 400 obrażeń KAŻDEMU KTÓRY CIĘ TRAFI)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Rae88
Skrytopisarz
Dołączył: 25 Sty 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:02, 23 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
jeśli o mnie chodzi to:
Mag żywiołów + niespodzianka:
jest to postać z największym DMG w grze:
Magia żywiołów --> max
Ogień --> max
Lód --> max
Czarna magia --> max
Śmierć --> max
(zakładając 50lvl wyrobisz się (50*2:5=20)
seria zamieć --> deszcz ognia --> pole bólu (czy coś w tym stylu z śmierci)
wykosi całą armie a czar śmierć zada pożądne obrażenia.
a propo cech to: max mądrość, max inteligencja reszta w wytrzymałość
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
XiKATIx kitkat?? xD
Skrytopisarz
Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: ew
|
Wysłany: Nie 1:17, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
2 sugestie
1:Mag zywiolow lod ziemia ogien + Nekromancja+Ciezka bron obuchowa
2:strzelec + smierc + zdrowie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez XiKATIx kitkat?? xD dnia Nie 1:18, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:34, 24 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
A te sugestie w ogóle mają jakiś sens? Łączenie ciężkiego uzbrojenia, wraz z magią żywiołów, oraz czarną magią to chyba najbardziej bezsensowny pomysł, od... dawna. Nie dość, że pkt. nie starczy, by umiejętności postaci rozwinąć na jakiś przyzwoity poziom, to miejsc na zaklęcia jest tylko dziesięć, toteż niemożliwe jest, by skorzystać ze wszystkich przydatnych zdolności bojowych i czarów. Totalna katastrofa...
Druga "sugestia", mhm... w sumie, to jakiegoś kosmosu nie ma, ale pięć pkt. statystyk to już o 2 za dużo. Średnio mi się podoba, taki strzelec nic nie wskóra i byle orkowy zbir mu dołoży...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sylar
Zaklinacz słów
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:14, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ciężki wój + lekki wój.
Szał lekkiego z bronią ciężkiego, przebija się przez wszystko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Konradus-Killer
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Eden Prime
|
Wysłany: Śro 17:28, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepszy jest mag umysłu z białym magiem , dlaczego ?
Na każdego maga może rzucić zaklęcie uniemozliwiające rzucanie czarów a następnie zahipnotyzować wrogą armie a na dodatek może się leczyć , dać mu rade jedynie może wojownik , każdy mag nie ma z nim szans ....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fenris
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się wziąłeś?
|
Wysłany: Śro 18:30, 08 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Konradus-Killer napisał: |
każdy mag nie ma z nim szans .... |
Już jeden mag umysłu naciął się na mojego maga żywiołów, mass freeze ma większy zasięg od dezorientacji potem podłazimy i wykańczamy delikwenta z zamrożeń i kul ognia. Można też zniszczyć mu armie różnego rodzaju deszczami, porządny mag ma 1000 many więc starczy na 4 silne nuki ;] na kolesia z armia meelee mass freeze + freeze na mentka + gliniane stopy + wybuch lodu i freeze do oporu, a gostka dobijamy pachołkami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|