Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ogromna porada dla początkujących, a może i nie tylko
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jaro
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:03, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Tak, 138, pisze że można zwiększyć ten parametr kosztem 138 punktów. Chyba nie wliczają się plusy z ekwipunku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pon 21:33, 27 Wrz 2010    Temat postu:

Oczywiście, że ptk z eq się nie wliczają. Te 138 ptk to maksymalna liczba ptk cech bazowych. Tylko nie wiem po co miałbyś do takiego poziomu daną cechę rozwijać, bo wg mnie lepiej rozwijać wszystko tylko do etapu, aby mieć umiejętność na 20, a resztę w inną cechę ładować, żeby łączyć inne umiejętności z tą główną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:01, 28 Wrz 2010    Temat postu:

ja bym proponował ciężkiego woja połączyć z bronią dystansową i wtedy rozwijamy tylko 3 cechy i mozemy je dosamego konca rozwinac ,wtedy jak kogos nie mozemy sięgnąć bronią do walki wręcz to mozemy do niego strzelac ,chyba ze jak kto woli to mozna rozwinac sile,wytrzymalosc i zrecznasc do mometu uzyskania 20 poziomu ciezkiego uzbrojenia i broni dystansowej czyli sila i wytrzymalosc 112 a zrecznosc chyba 110 bylo na max dystansowej a reszte wpakowac w zwinnosc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Wto 21:53, 28 Wrz 2010    Temat postu:

A ja bym radził łucznika połączyć z całą magią żywiołów. Co prawda taki łucznik nie ma dużo hp, ale lód, ziemia spowalniają bardzo dobrze wroga, a ogień pozwala ich szybciej wykończyć. Sam miałem takiego łucznika, ale miał źle rozdane cechy, więc go usunąłem ale ostro kosił wroga Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 0:05, 29 Wrz 2010    Temat postu:

w tej grze jest wiele kombinacji rozwijania avatara , ciężkiego woja można też połączyć z magią umysłu ,rozwinąć sporą siłę i wytrzymałość , ,magia umysłu a konkretnie jeden czar mi się tam spodobał który tworzy lustrzane odbicie naszego avatara i te nasze kopie mają naszą siłę i zadają tyle samo obrażeń co nasz avatar więc jak by się grało avatar na avatara to mamy trzykrotną przewagę o ile nasz przeciwnik nie ma ciężkiego woja połączonego z magią żywiołów bo by mógł nas unieruchomić i załatwić,wszystko zależy od strategi przeciwnika ,w pierwszym poscie tego tematu jest napisane zeby połączyć ciężkiego woja z magią białą wzmocnieniami ,to jest dobre ale tam też pisze żeby siłę i wytrzymalość rozwinąć do konca a wtedy zamiast 13 poziomu białej magi bedziemy mieli 8 poziom a tam czary są słabsze ,genialna postac rozwija maxymalnie 3 cechy ,czyli najlepiej ciezkiego polaczyc z łukami albo lekkiego woja,kombinacji jest pełno i niekture posty w tym temacie są dobre chodź wymagają troche konfiguracji ,co do tego łucznika przemmira to jest dobry pomysł bo łuki są szybko strzelne i można stosować naprzemian czary ziemi i lodu żeby unieruchomić przeciwnika a ogniem go koksić ,taki łucznik jest dobry na magów i na wojowników, może mi ktoś podać linka do patha 1.53 ?

Nie ma patcha 1.53 - STL


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Śro 0:16, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aileen
Wójt


Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Śro 16:00, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Cóż, nie wiem czy połączenie łucznika z ciężkozbrojnym wojownikiem byłoby opłacalne. Wojownik-paladyn jest najprostszą formą na uzyskanie "koksa", nie dość że wytrzymały i nieźle wali to jeszcze się leczy. Jak ściana ze stali - nie do przebicia. I to chyba tyle tylko mam do dodania.


Zadziwiające, że w swoim poście nie użyłeś ani jednej kropki, ni wielkiej litery Very Happy To jedno z najdłuższych zdań jakie czytałam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Śro 16:32, 29 Wrz 2010    Temat postu:

River1988 napisał:
ciężkiego woja można też połączyć z magią umysłu ,rozwinąć sporą siłę i wytrzymałość , ,magia umysłu a konkretnie jeden czar mi się tam spodobał który tworzy lustrzane odbicie naszego avatara i te nasze kopie mają naszą siłę i zadają tyle samo obrażeń co nasz avatar więc jak by się grało avatar na avatara to mamy trzykrotną przewagę

Osobiście nie polecam takiego połączenia z prostego względu, że maksymalnie takiemu wojownikowi rozwiniesz tą magię na 14lvl. Na takim poziomie zaklęcia takie jak: Lustrzane Odbicie i Autoiluzja są po prostu słabe. Dostają zarówno mega obrażenia, mają zwykle za mało HP, żeby być przydatnymi i za słabo walą. Więc wątpię, żeby to się sprawdziło, no chyba, że rozwiniesz magie umysłu na 20 a umiejętności wojownika będą jako dodatek Razz. W moim stricte białym magu, który ma walczyć wręcz (taki kapłan bitewny) te wyżej wymienione zaklęcia na 13lvl zupełnie nie zdają egzaminu...
River1988 napisał:
jest napisane zeby połączyć ciężkiego woja z magią białą wzmocnieniami ,to jest dobre ale tam też pisze żeby siłę i wytrzymalość rozwinąć do konca a wtedy zamiast 13 poziomu białej magi bedziemy mieli 8 poziom

Bullshit!! Ja w swoim wojowniku mam życie na 12 a wzmocnienia na 13 i jest 1v1 bardzo ciężki do pokonania, bo dochodzą mu zaklęcia woja jeszcze taki jak np.: riposta^^. Że nie wspomnę o aurach takich jak: siły, kondycji, wieczności, itd.
River1988 napisał:
genialna postac rozwija maxymalnie 3 cechy

Zgadzam się, ale tylko częściowo, bo ta zasady tyczy się głównie magów. Z hybrydami już się tak nie da, a wierz mi, że hybryda mojego ciężkiego woja z łatwością pokona klasycznego ciężkiego woja Wink.

Tak jak pisze STL: nie ma takiego patcha i już na 99,9% nigdy nie będzie. Jak chcesz taką wersję gry to musisz po prostu taką kupić w sklepie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Śro 16:34, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:18, 29 Wrz 2010    Temat postu:

a jak bym rozwinol ciezkiego woja ,ciezkie uzbrojenie 20 i sieczna tez 20 i pancez 20 i sile i wytrzymalosc bym rozwijal tylko do osiagniecia 20 poziomu ciezkiego uzbrojenia a reszte bym pakowal w madrosc i charyzme zeby miec jaknajwiecej bialej magi a umiejetnosci pakowac w zdrowie i wzmocnienia to taki avatar by był dobrze rozwinięty? wielki chełm świtu,wielka zbroja świtu i arcydzieło skarvika to najlepszy ubiur dla ciężkiego woja na 20 poziomie cieżkiego pancerza? i jaka jest najlepsza brpń sieczna dla ciężkiego woja na 20 poziomie siecznej? bo tam w pierwszym poscie jest napisane ze najlepiej zrezygnowac z tarcz bo bedziemy mieli dwureczne miecze a tu ja mam dwa miecze na 20 poziomie ciezkiego i oba sa jeddnoreczne a skoro ja juz tych tarcz nie rozbudowalem to bym chcial miec jakis dwureczny miecz na poziomie 20 siecznej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Śro 20:23, 29 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Śro 20:43, 29 Wrz 2010    Temat postu:

Jak rozwiniesz postać tak jak piszesz, czyli CU-20: CBŚ-20, CP-20, to będziesz mógł rozwinąć białą magię na 13 (np. w taki sposób: BM-13: Z-13, W-13), jednak ja polecam władować 1ptk z białej magii w lekkie uzbrojenie, żeby mieć Szał i wtedy magię rozwinąć np. tak: BM-13: Z-12, W-13. Ja sam mam podobnego bohatera i naprawdę ostra z niego kosa. Natomiast warto również przemyśleć czy zamiast np. BM-Z nie dodać natury, bo zaklęcie cierniowej tarczy jest bardzo ciekawe i przydatne. Choć z drugiej strony siła obrażeń zadawana przez to właśnie zaklęcie zależy bodajże od siły Twojego bohatera, więc aura siły by się wtedy przydała... Jest to trudny wybór, ale sam go musisz podjąć, jakie rodzaje białej magii wybrać.

Hmm, nie pamiętam dokładnie, ale najlepszy miecz na 20, ma wybuch lodu, niezłą szybkość (chyba 108%) i bardzo przyzwoite obrażenia. Nazywa się bodajże Gwiazda Północy. [Jednak nie jestem tego wszystkiego pewien]
Mi się jednak wydaję, że jak już się nie ma tych tarcz to lepiej mieć broń 2H...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:20, 30 Wrz 2010    Temat postu:

lekkie uzbrojenie ma tylko jeden ciekawy czar ,jest nim jak napisałeś szał bo reszta albo broni przed magią albo przed czymś innym i jest czar zdrowia ,tą luke wypełnia biala magia zdrowie jak ,a gdzie ten miecz znajde?,przeczytałem twoje posty przemmir i mysle zeby rozwijac avatary według twoich rad bo widze ze sporo wiesz o rozbudowie postaci

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Czw 0:23, 30 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Czw 15:07, 30 Wrz 2010    Temat postu:

Co do porównania Błogosławieństwa do Większego Uzdrowienia to każde z nich ma swoje plusy i minusy. Za plus Błogosławieństwa uważam to, że leczy ok 80% zdrowia wojownika, natomiast minusem jest długi czas ponownego użycia. Plusem Większego Uzdrowienia jest częstotliwość rzucania tego zaklęcia w porównaniu do Błogosławieństwa, minusem zaś słaby efekt leczniczy (mojemu wojownikowi leczy coś ok. 500 HP, co jak na ciężkozbrojnego jest stanowczo za mało).

Miecz ten znajdziesz na mapie stworzonej przez graczy, czyli Nakroplanecie.
River1988 napisał:
przeczytałem twoje posty przemmir i mysle zeby rozwijac avatary według twoich rad bo widze ze sporo wiesz o rozbudowie postaci

Dzięki za miłe słowa Wink. To wszystko, dlatego że lubię mieć idealnie rozplanowaną postać, żeby była jak najlepsza w walce. Dodatkowo dla każdej tworzonej postaci liczę liczbę ptk cech (czasem też umiejętności) jaką należy wydać na dane połączenie i analizuje wtedy co się bardziej opłaci (np.: 1 lvl w górę ciężkiego uzbrojenia czy może 1 lvl w górę magii).
Btw: obecnie mam 5 postaci na 50lvl i z każdej jestem bardzo zadowolony!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 23:59, 01 Paź 2010    Temat postu:

jak bym chciał mieć lekkozbrojnego woja na 20 poziomie lekkiego uzbrojenia .20 poziom siecznej i 20 pancerza to w co wpakowac reszte punktów umiejetnosci i cech? i czy jest jakaś broń 2h na 20 poziomie ciężkiego uzbrojenia

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Sob 0:08, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Sob 13:49, 02 Paź 2010    Temat postu:

Na takiego bohatera jakiego chcesz zużyjesz 60 ze 100 ptk umiejętności. Czyli zostaje Tobie 40 ptk na dowolne umiejętności. Ogólnie nie dasz rady rozwinąć nic na 20lvl z tych dodatkowych umiejętności. Dodatkowo jeśli robisz hybrydę lekkiego woja to będzie on miał strasznie mało HP i siły, przez co jego uderzenia nie są mocną stroną. Dlatego na Twoim miejscu porzuciłbym ten pomysł z lekkim i zrobił jakąś hybrydę ciężkiego. Jeśli jednak tego nie chcesz to nie wiem co by temu lekkiemu dowalić, wszystko zależy od tego jak lubisz walczyć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
River1988
Odbębniacz postów


Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:05, 02 Paź 2010    Temat postu:

potrzebuje zbroje ,hełm i nogawice dla łucznika na 20 poziomie broni strzeleckiej , na narkoplanecie,questplace i marketplace znalazlem taki pancerz ,hełm i nogawkice na poziomie 18 a na 20 nie moge znaleźć , istnieje na poziomie 20 dystansowej taki pancerz czy tylko do 18?co do tego mojego lekkozbrojnego to mysle zeby ładowac cechy w zrecznosc i zwinnosc az do kiedy bende mial 20 poziom lekkiego uzbrojenia ,po 20 punktów umiejetnosci wpakowac w lekkie uzbrojenie ,pancerz i sieczna i zostanie mi te 40 umiejetnosci to je wpakuje w ciezkie uzbrojenie i tarcze ,cechyrozdam po równo i jeden punkt mi zostanie to dam go w sile , ,jak mi zostana jakies punkty umiejtnosci to dam to w walke dystansowa i łuki to bende mial chyba 20 lekkiego ,20 lekkiej siecznej, 20 lekkiego pancerz, 13 ciezkiego uzbrojenia,13 tarcz, 7 broni strzeleckiej , 7 łuków lub kusz ,cechy rozdam siła 87,wytrzymałość 86,zrecznosc 102, zwinnosc 100 ,chyba dobrze obliczylem, wtedy bede mógł wybrac pomiedzy dwoma mieczami 1h albo miecz 1h i tarcza bo inaczej chyba nie rozbuduje lekkiego bo magi sie nie oplaca dodac zadnej prócz bialej i to tez moze byc kiepski pomysl

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez River1988 dnia Sob 14:07, 02 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Sob 14:37, 02 Paź 2010    Temat postu:

Ogólnie lekki wojownik jak dla mnie jest porażką, bo nie da się go z niczym sensownie połączyć Confused.
Hmm... nie chce mi się teraz tego liczyć ale jeśli się nie mylę to dla takiego lekkiego tarcze rozwiniesz maksymalnie do 14lvl. Więc w sumie nie jest to opłacalny interes, zwłaszcza że na 20lvl broni siecznej mamy do dyspozycji bardzo fajną broń (do zdobycia chyba tylko przez AM'a) i zdecydowanie bardziej opłacają się dwie takie niż jedna broń i tarcza.
Na 18 masz set dla łucznika. Innego setu dla łucznika nie ma. Niestety łucznik, który nie jest standardowym łucznikiem, czyli z lekkim pancerzem nie ma praktycznie żadnych zbroi. Ewentualnie możesz założyć mu jakiś inny set z tych wysoko poziomowych kompletów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 3 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin