Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odpowiedzi na najczęstsze problemy graczy.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 14:51, 02 Sie 2010    Temat postu:

Arvaron napisał:
Ile jest run w SpellForce Zakon Świtu (bohaterów)



Łuczniczka Caitlyn 5: Eloni, Urshuk
Łucznik Jahwel 11: Południowe Góry Wietrzne, Tanar (nagroda za quest)
Łucznik Shalir 16: Mulandir, zwłoki Ar'zach

Wojownik Istvan 6: Eloni, Ruff
Wojownik Malvaren 9: Shiel,
Wojownik Tilleth 12: Ostra Skała, skrzynia (do otwarcia której potrzebny jest gwiaździsty amulet)
Wojownik Ivor 15: Boski Mur, skrzynia niedaleko czarnego gryfiego jeźdźca
Wojownik Alrius 17: Farlonowa Nadzieja
Wojownik Gareth 20: Dolina Nocnego Szeptu (Nocny Szept), gniazdo Kitharów gdzie jest Kzin

Mag Antarus 6: Eloni, kupiec Mark Shamir
Mag Silas 13: Południowe Góry Wietrzne, do wymiany za informacje o Ostrzu Ziemi *
Mag Shindar 19: Południowa Godmarchia, Princeps
Mag Shaidar 22: Dolina Sharrow, obok gniazda ostrzy w pierwszej części mapy

Mentatka Iolan 8: Cień Drzew, zwłoki
Mentat Selthas 12: Dolina Szarego Zmierzchu, Zithar
Mentatka Zoe 14: Eloni, kupiec Mark Shamir
Mentat Faerin 17: Szarogórze, kupiec
Mentatka Lyenn 21: Szarogórze, kupiec

Kapłanka Thalia 3: Liannon, Gobb
Kapłan Marticus 6: Cień Drzew, Darmor Twonk
Kapłanka Noemi 9: Północne Góry Wietrzne, Ashling
Kapłan Tehr 14: Szept
Kapłanka Snezana 16: Eloni, kupiec Mark Shamir
Kapłanka Adhira 18: Lodowe Bagna, zwłoki jednego z olbrzymów

Czarnoksiężniczka Tonya 7: Cień Drzew, Umuruk
Czarnoksiężniczka Raithska 13: Południowe Góry Wietrzne, do wymiany za informacje o Ostrzu Ziemi *
Czarnoksiężnik Severus 15: Boski Mur, zwłoki dowódcy Kiar'a
Czarnoksiężnik Antius 18: Bruzda, Ulather

Wojownik Cord 1:nagroda za quest (Atak górskich goblinów): Szarogórze, Sartarius
Wojowniczka Rahira 8: Szarogórze
Wojownik Rodgar 11: Dzika Przełęcz, Calira Winterwhite
Wojowniczka Karia 14: Kurhany Skowytu, zwłoki jednego z przeciwników niedaleko portalu do wewnętrznej fortecy
Wojownik Bael 15: Szarogórze, kupiec
Wojownik Ishtar 21: Żywy Las, północno-zachodnie gniazdo Kitharów

* Można wybrać tylko jedną z tych run, nie obie, nie otrzymując informacji o Ostrzu Ziemi



Jeśli to nie wszystkie (bądź ktoś chce sprecyzować/poprawić położenie runy) proszę o PW


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ElshinShenwen
Niemy Mędrzec


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Earth

PostWysłany: Śro 15:44, 04 Sie 2010    Temat postu:

Dzieki!Jeden z graczy udzielil mi wszekich odpowiedzi,zrobilem sobie wszystko jak trzeba,nawet parametry gracza mam fajnie przerobione, na poczatku gry mialem 150 siły:)teraz juz jestem po operacji to mam wiecej czasu na czytanie forum:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Enrike4
Niemy Mędrzec


Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Marsa

PostWysłany: Pon 11:17, 09 Sie 2010    Temat postu:

Mam pytanie szukałem na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Jak można dodawać umiejętności (nie statystyki) przez ArtMoney albo przez inne programy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sirius
Niemy Mędrzec


Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Grimmauld Place 12

PostWysłany: Wto 17:26, 10 Sie 2010    Temat postu:

Mam kilka pytań

1.Czy można założyć na siebie null itemy np. ubiór mentata?
2.Jakie są najlepsze itemy dla ciężko zbrojnego wojownika na 50 level(w grze swobodnej)?
3.
9a7b5c3 napisał:
Witam, mam palący problem...
Potrzeba mi ID dwóch przedmiotów:
- Zbroja "młodego" rohena (zakapturzony) z kampanii "zakon świtu" dla złotej edycji V 1.52 / 1.53
- Zbroja "nieumarłego" rohena z kampanii "ceń feniksa" dla złotej edycji V 1.52 / 1.53


Jeśli zna ktoś te ID to bardzo bym poprosił o ich podanie na PW.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ElshinShenwen
Niemy Mędrzec


Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Earth

PostWysłany: Śro 16:30, 11 Sie 2010    Temat postu:

W kwestji statów to ja zrobilem tak:
Zwiekszylem sobie najpierw czary i umiejetnosci do max lvla a potem dalem zwiekszenie lvl bohatera do max,i było git:)

Edit

ElshinShenwen napisał:
Z cienia feniksa ni ma kolejnej kampani, wiec nie grozi nikomu cokolwiek.Mowie o CF.Nie o ZŚ.



Nie piszemy 2 postów pod rząd. Zapomniałeś o czymś, chcesz dopisać coś więcej - używaj opcji edytuj - st34l3k


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nevermore
Niemy Mędrzec


Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:09, 15 Sie 2010    Temat postu:

Znalazłem na poprzednich stronach tematu informacje jak importować postacie z kampanii do gry swobodnej. Na pewno spróbuję, ale najbardziej zależy mi na czymś odwrotnym: jak importować postacie z trybu gry swobodnej do kampanii zakon świtu lub oddechu zimy, bo z tego mogę normalnie importować też do cienia feniksa. Czy ktoś znalazł na to sposób ?

Co do szaty rohena to znalazłem w internecie ze nie ma na to ID wiec to akurat nieważne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nevermore dnia Śro 12:23, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wojnowice

PostWysłany: Pią 10:31, 20 Sie 2010    Temat postu:

Ja tutaj napiszę tylko ja zrobić szybsze przywoływanie jednostek ofensywnych.Więc tak ,aby np szybciej robili się paladyni robimy więcej warsztatów płatnierskich i więcej świątyni światła.Np trolle to tylko chata zbrojmistrza. Np 10 chat zbrojmistrza to mocarze się robią tak 5 sekund jeden. Szukałem nie było tego , teraz to jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 11:51, 20 Sie 2010    Temat postu:

...Jednostek defensywnych już nie?
To jest tak oczywiste, że aż podane w opisie budynku... Poza tym, postawienie szóstego i każdego kolejnego warsztatu praktycznie nie daje już korzyści. I wątpię, by się mocarz pięć sekund przywoływał, skoro pikinier przy trzech-czterech warsztatach przywołuje się trzy sekundy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pią 11:58, 20 Sie 2010    Temat postu:

Pawemol: ogólnie trzeba stawiać więcej budynków, które są "prowadzone" przez robotnika, więc czasem jest to jeden a czasem kilka budowli. I ogólnie po 5 takim budynkach efekt jest nadal taki sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Wojnowice

PostWysłany: Sob 13:27, 21 Sie 2010    Temat postu: [Poradnik]Expresowe expienie!!i koksowanie itemków!!!+filmik

open
Jak wykoksować itemki w spellforce:
Jak wykoksować itemki w spellforce(działa tylko na singleplayer)kampania lub gra swobodna
To nie psuje gry , gdyż działa jednorazowo.jak wyłączymy spela to postac ma takie staty jak miała.Nie pisze dane gracza są uszkodzone!

Trudno się expi w spellforce? Ale jest na to rada.
1-Pobieramy moją mapkę do expa.To miała być wersj testowa rajdu , no ale cóż ja tam dodałem pająki 45 lvl co się respią co 1 s.
Kod:
http://www.speedyshare.com/files/23899516/mapa_do_expa.rar

Na nawet 18 lvlu z tym cheatem można rozwalać pająki 45 lvl.
Oto screen z przerobionej mapki z pająkami:

No dobra mamy tak z 18 lvl i jak se dać rade???Na to jest rada.Pobieramy program cheat engine a tak apropo to musimy miec coś co daje siłe :
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz włączamy cheat engine i wybieramy proces spellforce:
i klikamy open.Teraz zdejmujemy wszystkie przedmioty i np.ja tylko zostawie szmaragdowy pierścień nora bo on daje wszystkie staty po 3.

Teraz w cheat engine np ja wpisuje 3.
Teraz jak mam założony pierścień to klikam w cheat engine first scan.

Jak już cheat engine przeskanowało zdejmuje pierścień i klikam 7 pozycje od góry Decreased Value i next scan w cheat engine.
Zostalo mi 500 wyników , teraz znowu ubieram pierścień, minimalizuje i klikam exact valu i wpisuje 3.i ten proces powtarzam aż zostanie mi 9 wyników.Teraz alt + tab do gry i znowu alt + tab do cheat engine.Jak teraz zostalo mi 12 wyników ale tylko w 7 pisze 3 pod rząd to klikam na tą czerwoną strzalkę.

Teraz modyfikuje value 3 na value np 10000 max jest 32000.alt + tab do gry patrze czy sie zmodyfikowało i daje potem chaczyki przy tych wynikach w cheat engine.

Teraz moge sie ubrać i zdjąc pierścionek są efekty:

No dobra mam full siły itp , ale co z życiem i pancerzem ???
1- klikamy w cheat engine new scan
2-wpisuje ile mam pancerza
3-klikam first scan
4-teraz sciagam zbroje lub cos co dodaje pancerz
5-tera w cheat engine klikam decreased value 7 pozycja od góry
6-jest pare wynikó , lub 1 teraz biore ten wynik co jest wartość ile zostalo pancerza po sciągnięciu zbroi i modyfikuje ten wynik na np 32000.

Teraz efekt:

Ze zdrowiem robimy dokładnie tak samo jak z pancerzem , tylko że skanujemy wartośc zdrowia , a potem zmieniamy wartość zdrowia.

Jak zrobić speed hacka!!
Musimy mieć program cheat engine jest na samej górze tego posta:
1-Musimy zdjąć cały ekwipunek, i założyć pierścień Wężowa obrączka:

Teraz alt + tab do okna cheat engine:
W cheat engine wpisujemy 5:

Teraz przechodzimy do spellforce i zdejmujemy pierścień:

Teraz przechodzimy do okna cheat engine i dajemy 7 pozycja od góry descreased value:

I klikamy next scan.
Potem znowu ubieramy pierścień i wpisujemy 5 i exact value , potem znowu zdejmujemy pierścień i decreased value , potem znowu ubieramy i 1 pozycja od góry exact value , powtarzamy tak długo , aż zostanie nam jak najmniej wyników.Mi zostało akurat 25:

Jak bedą wszystkie value jako 5 to klikamy alt + tab do spellforce a potem alt + tab do cheat engine i się powinno zmienić.Szukamy trzy piątki w rzędzie, tak jak na obrazku.Potem klikamy tą czerwoną strzałke.Teraz modyfikujemy te trzy piątki , które nam zostaly np tak jak ja :

A oto efekt:

Jak zaznaczyliśmy te chaczyki przy wartości prędkości to możemy zdjąc pierścień i się ubrać:

Ps1 : Jak zrobicie coś źle to wyłączy wam się gra
Ps2 : Wszystkie hacki można mieć naraz!!!!!

A oto prezentacja efektu hacka:
http://www.youtube.com/watch?v=4vpyj7H-DBY


Post został pochwalony 2 razy

Ostatnio zmieniony przez Pawemol dnia Pon 19:08, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 14 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 15:56, 24 Sie 2010    Temat postu:

Chciałem napisać ten post w poście Siekacza, ale ten wydaje mi się bardziej stosowny
Chciałem tutaj napisać parę informacji, które mogą się przydać przy tworzeniu postaci, np. w kampanii, albo tgs*.

Zacznijmy od tego, że na 50 lvl mamy do dyspozycji 98 pkt. umiejętności i 245 pkt cech (przy wtórnym tworzeniu postaci mamy do dyspozycji 2 pkt. umiejętności i 30 pkt. cech, co razem daje 100 pkt. umiejętności i 275 pkt cech). Na początku każda z naszych cech ma po 25 pkt. i nie możemy jej zmniejszyć. Pamiętajcie, by już na początku rozsądnie rozdawać punkty, np, gdy chcemy stworzyć maga to nie ładujmy w siłę, no chyba, że troszkę, ale za to w mądrość, inteligencję i charyzmę.

Poniżej przedstawiam wam, ile potrzeba pkt. cech by móc awansować na dany poziom pkt. doświadczenia:

Ciężkie uzbrojenie:

Ciężkie uzbrojenie 2: siła 26, wytrzymałość 26
Ciężkie uzbrojenie 3: siła 29, wytrzymałość 29
Ciężkie uzbrojenie 4: siła 32, wytrzymałość 32
Ciężkie uzbrojenie 5: siła 35, wytrzymałość 35
Ciężkie uzbrojenie 6: siła 40, wytrzymałość 40
Ciężkie uzbrojenie 7: siła 45, wytrzymałość 45
Ciężkie uzbrojenie 8: siła 51, wytrzymałość 51
Ciężkie uzbrojenie 9: siła 57, wytrzymałość 57
Ciężkie uzbrojenie 10: siła 64, wytrzymałość 64
Ciężkie uzbrojenie 11: siła 72, wytrzymałość 72
Ciężkie uzbrojenie 12: siła 80, wytrzymałość 80
Ciężkie uzbrojenie 13: siła 84, wytrzymałość 84
Ciężkie uzbrojenie 14: siła 88, wytrzymałość 88
Ciężkie uzbrojenie 15: siła 92, wytrzymałość 92
Ciężkie uzbrojenie 16: siła 96, wytrzymałość 96
Ciężkie uzbrojenie 17: siła 100, wytrzymałość 100
Ciężkie uzbrojenie 18: siła 104, wytrzymałość 104
Ciężkie uzbrojenie 19: siła 108, wytrzymałość 108
Ciężkie uzbrojenie 20: siła 112, wytrzymałość 112

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 166


Lekkie uzbrojenie:

Lekkie uzbrojenie 2: Zręczność 26, Zwinność 26
Lekkie uzbrojenie 3: Zręczność 28, Zwinność 27
Lekkie uzbrojenie 4: Zręczność 30, Zwinność 29
Lekkie uzbrojenie 5: Zręczność 33, Zwinność 31
Lekkie uzbrojenie 6: Zręczność 37, Zwinność 34
Lekkie uzbrojenie 7: Zręczność 40, Zwinność 37
Lekkie uzbrojenie 8: Zręczność 45, Zwinność 41
Lekkie uzbrojenie 9: Zręczność 50, Zwinność 45
Lekkie uzbrojenie 10: Zręczność 56, Zwinność 50
Lekkie uzbrojenie 11: Zręczność 62, Zwinność 55
Lekkie uzbrojenie 12: Zręczność 70, Zwinność 60
Lekkie uzbrojenie 13: Zręczność 74, Zwinność 65
Lekkie uzbrojenie 14: Zręczność 78, Zwinność 70
Lekkie uzbrojenie 15: Zręczność 82, Zwinność 75
Lekkie uzbrojenie 16: Zręczność 86, Zwinność 80
Lekkie uzbrojenie 17: Zręczność 90, Zwinność 85
Lekkie uzbrojenie 18: Zręczność 94, Zwinność 90
Lekkie uzbrojenie 19: Zręczność 98, Zwinność 95
Lekkie uzbrojenie 20: Zręczność 102, Zwinność 100

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 152

Broń strzelecka:

Broń strzelecka 2: Siła 31, Zręczność 33
Broń strzelecka 3: Siła 32, Zręczność 36
Broń strzelecka 4: Siła 33, Zręczność 39
Broń strzelecka 5: Siła 34, Zręczność 42
Broń strzelecka 6: Siła 36, Zręczność 45
Broń strzelecka 7: Siła 38, Zręczność 48
Broń strzelecka 8: Siła 41, Zręczność 52
Broń strzelecka 9: Siła 44, Zręczność 56
Broń strzelecka 10: Siła 47, Zręczność 60
Broń strzelecka 11: Siła 51, Zręczność 65
Broń strzelecka 12: Siła 55, Zręczność 70
Broń strzelecka 13: Siła 59, Zręczność 75
Broń strzelecka 14: Siła 63, Zręczność 80
Broń strzelecka 15: Siła 67, Zręczność 85
Broń strzelecka 16: Siła 71, Zręczność 90
Broń strzelecka 17: Siła 75, Zręczność 95
Broń strzelecka 18: Siła 79, Zręczność 100
Broń strzelecka 19: Siła 83, Zręczność 105
Broń strzelecka 20: Siła 87, Zręczność 110

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 147

Biała magia:

Biała magia 2: Mądrość 33, Charyzma 26
Biała magia 3: Mądrość 36, Charyzma 27
Biała magia 4: Mądrość 39, Charyzma 29
Biała magia 5: Mądrość 42, Charyzma 31
Biała magia 6: Mądrość 45, Charyzma 34
Biała magia 7: Mądrość 48, Charyzma 37
Biała magia 8: Mądrość 52, Charyzma 41
Biała magia 9: Mądrość 56, Charyzma 45
Biała magia 10: Mądrość 60, Charyzma 50
Biała magia 11: Mądrość 65, Charyzma 55
Biała magia 12: Mądrość 70, Charyzma 60
Biała magia 13: Mądrość 74, Charyzma 64
Biała magia 14: Mądrość 78, Charyzma 68
Biała magia 15: Mądrość 82, Charyzma 72
Biała magia 16: Mądrość 86, Charyzma 76
Biała magia 17: Mądrość 90, Charyzma 80
Biała magia 18: Mądrość 94, Charyzma 84
Biała magia 19: Mądrość 98, Charyzma 88
Biała magia 20: Mądrość 102, Charyzma 92

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 144

Magia żywiołów:

Magia żywiołów 2: Inteligencja 26, Mądrość 26
Magia żywiołów 3: Inteligencja 29, Mądrość 29
Magia żywiołów 4: Inteligencja 32, Mądrość 32
Magia żywiołów 5: Inteligencja 35, Mądrość 35
Magia żywiołów 6: Inteligencja 40, Mądrość 40
Magia żywiołów 7: Inteligencja 45, Mądrość 45
Magia żywiołów 8: Inteligencja 51, Mądrość 51
Magia żywiołów 9: Inteligencja 57, Mądrość 57
Magia żywiołów 10: Inteligencja 64, Mądrość 64
Magia żywiołów 11: Inteligencja 72, Mądrość 72
Magia żywiołów 12: Inteligencja 80, Mądrość 80
Magia żywiołów 13: Inteligencja 84, Mądrość 84
Magia żywiołów 14: Inteligencja 88, Mądrość 88
Magia żywiołów 15: Inteligencja 92, Mądrość 92
Magia żywiołów 16: Inteligencja 96, Mądrość 96
Magia żywiołów 17: Inteligencja 100, Mądrość 100
Magia żywiołów 18: Inteligencja 104, Mądrość 104
Magia żywiołów 19: Inteligencja 108, Mądrość 108
Magia żywiołów 20: Inteligencja 112, Mądrość 112

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 174

Magia umysłu:

Magia umysłu 2: Inteligencja 26, charyzma 26
Magia umysłu 3: Inteligencja 28, charyzma 28
Magia umysłu 4: Inteligencja 30, charyzma 31
Magia umysłu 5: Inteligencja 33, charyzma 35
Magia umysłu 6: Inteligencja 37, charyzma 40
Magia umysłu 7: Inteligencja 40, charyzma 46
Magia umysłu 8: Inteligencja 45, charyzma 54
Magia umysłu 9: Inteligencja 50, charyzma 62
Magia umysłu 10: Inteligencja 56, charyzma 72
Magia umysłu 11: Inteligencja 62, charyzma 83
Magia umysłu 12: Inteligencja 70, charyzma 94
Magia umysłu 13: Inteligencja 74, charyzma 99
Magia umysłu 14: Inteligencja 78, charyzma 103
Magia umysłu 15: Inteligencja 82, charyzma 107
Magia umysłu 16: Inteligencja 86, charyzma 111
Magia umysłu 17: Inteligencja 90, charyzma 115
Magia umysłu 18: Inteligencja 94, charyzma 119
Magia umysłu 19: Inteligencja 98, charyzma 123
Magia umysłu 20: Inteligencja 102, charyzma 127

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 179

Czarna magia:

Czarna magia 2: Inteligencja 26, Mądrość 26
Czarna magia 3: Inteligencja 28, Mądrość 27
Czarna magia 4: Inteligencja 31, Mądrość 29
Czarna magia 5: Inteligencja 35, Mądrość 31
Czarna magia 6: Inteligencja 40, Mądrość 34
Czarna magia 7: Inteligencja 46, Mądrość 37
Czarna magia 8: Inteligencja 54, Mądrość 41
Czarna magia 9: Inteligencja 62, Mądrość 45
Czarna magia 10: Inteligencja 72, Mądrość 50
Czarna magia 11: Inteligencja 83, Mądrość 55
Czarna magia 12: Inteligencja 94, Mądrość 60
Czarna magia 13: Inteligencja 99, Mądrość 64
Czarna magia 14: Inteligencja 103, Mądrość 68
Czarna magia 15: Inteligencja 107, Mądrość 72
Czarna magia 16: Inteligencja 111, Mądrość 76
Czarna magia 17: Inteligencja 115, Mądrość 80
Czarna magia 18: Inteligencja 119, Mądrość 84
Czarna magia 19: Inteligencja 123, Mądrość 88
Czarna magia 20: Inteligencja 127, Mądrość 92

Zużyte pkt. na 20 poziomie: 169


*tgs - tryb gry swobodnej
Troszkę się naszukałem tych wszystkich liczb. Nie myślcie, że przekopiowałem sobie to z jakieś innej strony, dlatego zabraniam wszelkiego kopiowania tych danych, bez mojej osobistej zgody


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacusiek
Odbębniacz postów


Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:24, 29 Sie 2010    Temat postu:

Witam!

Czy ktoś może wie, ile dokładnie punktów życia mają poszczególne jednostki runiczne (elfy, trolle, ludzie, itd.) na początku i ile im się dodaje z każdym levelem? Bardzo mi są potrzebne te informację, chcę coś przetestować...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zachary09
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:52, 29 Sie 2010    Temat postu:

Funkcja szukaj nie boli. Ari zrobił prymitywne drzewko ze statami wszystkich robotników każdej rasy. Link podam za moment, kiedy znajdę...
Proszę. [link widoczny dla zalogowanych] vs [link widoczny dla zalogowanych].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Zachary09 dnia Nie 22:04, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jacusiek
Odbębniacz postów


Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:08, 29 Sie 2010    Temat postu:

Mi chodziło o dokładne życie, bo te tabelki co mi podałeś to akurat znałem. Punkty życia po prostu, żadne inne statystyki (i manę, jeśli można). Da się w ogóle coś takiego odczytać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Hyouton
Webmaster


Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Nie 22:13, 29 Sie 2010    Temat postu:

Jacusiek napisał:
Mi chodziło o dokładne życie, bo te tabelki co mi podałeś to akurat znałem. Punkty życia po prostu, żadne inne statystyki (i manę, jeśli można). Da się w ogóle coś takiego odczytać?



Hmm, może z wytrzymałości?
Jak na 1 lvl awatara sprawdzałem ile pkt. dodaje 1 pkt. wytrzymałości, to wyszło, że 1 hp. Jednak mnie się wydaję, że gdy będziesz miał runki na wyższym poziomie, to po 1 punkcie wytrzymałości dostaniesz więcej pkt. hp.


Edit: Hmm, czyżbyś planował przekoxić swoje runnicze jednostki w am? ;>


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 22:19, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 6 z 8

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin