|
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 14:51, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Arvaron napisał: |
Ile jest run w SpellForce Zakon Świtu (bohaterów) |
Łuczniczka Caitlyn 5: Eloni, Urshuk
Łucznik Jahwel 11: Południowe Góry Wietrzne, Tanar (nagroda za quest)
Łucznik Shalir 16: Mulandir, zwłoki Ar'zach
Wojownik Istvan 6: Eloni, Ruff
Wojownik Malvaren 9: Shiel,
Wojownik Tilleth 12: Ostra Skała, skrzynia (do otwarcia której potrzebny jest gwiaździsty amulet)
Wojownik Ivor 15: Boski Mur, skrzynia niedaleko czarnego gryfiego jeźdźca
Wojownik Alrius 17: Farlonowa Nadzieja
Wojownik Gareth 20: Dolina Nocnego Szeptu (Nocny Szept), gniazdo Kitharów gdzie jest Kzin
Mag Antarus 6: Eloni, kupiec Mark Shamir
Mag Silas 13: Południowe Góry Wietrzne, do wymiany za informacje o Ostrzu Ziemi *
Mag Shindar 19: Południowa Godmarchia, Princeps
Mag Shaidar 22: Dolina Sharrow, obok gniazda ostrzy w pierwszej części mapy
Mentatka Iolan 8: Cień Drzew, zwłoki
Mentat Selthas 12: Dolina Szarego Zmierzchu, Zithar
Mentatka Zoe 14: Eloni, kupiec Mark Shamir
Mentat Faerin 17: Szarogórze, kupiec
Mentatka Lyenn 21: Szarogórze, kupiec
Kapłanka Thalia 3: Liannon, Gobb
Kapłan Marticus 6: Cień Drzew, Darmor Twonk
Kapłanka Noemi 9: Północne Góry Wietrzne, Ashling
Kapłan Tehr 14: Szept
Kapłanka Snezana 16: Eloni, kupiec Mark Shamir
Kapłanka Adhira 18: Lodowe Bagna, zwłoki jednego z olbrzymów
Czarnoksiężniczka Tonya 7: Cień Drzew, Umuruk
Czarnoksiężniczka Raithska 13: Południowe Góry Wietrzne, do wymiany za informacje o Ostrzu Ziemi *
Czarnoksiężnik Severus 15: Boski Mur, zwłoki dowódcy Kiar'a
Czarnoksiężnik Antius 18: Bruzda, Ulather
Wojownik Cord 1:nagroda za quest (Atak górskich goblinów): Szarogórze, Sartarius
Wojowniczka Rahira 8: Szarogórze
Wojownik Rodgar 11: Dzika Przełęcz, Calira Winterwhite
Wojowniczka Karia 14: Kurhany Skowytu, zwłoki jednego z przeciwników niedaleko portalu do wewnętrznej fortecy
Wojownik Bael 15: Szarogórze, kupiec
Wojownik Ishtar 21: Żywy Las, północno-zachodnie gniazdo Kitharów
* Można wybrać tylko jedną z tych run, nie obie, nie otrzymując informacji o Ostrzu Ziemi
Jeśli to nie wszystkie (bądź ktoś chce sprecyzować/poprawić położenie runy) proszę o PW
Post został pochwalony 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ElshinShenwen
Niemy Mędrzec
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Earth
|
Wysłany: Śro 15:44, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dzieki!Jeden z graczy udzielil mi wszekich odpowiedzi,zrobilem sobie wszystko jak trzeba,nawet parametry gracza mam fajnie przerobione, na poczatku gry mialem 150 siły:)teraz juz jestem po operacji to mam wiecej czasu na czytanie forum:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Enrike4
Niemy Mędrzec
Dołączył: 07 Sie 2010
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Marsa
|
Wysłany: Pon 11:17, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie szukałem na forum, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Jak można dodawać umiejętności (nie statystyki) przez ArtMoney albo przez inne programy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sirius
Niemy Mędrzec
Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grimmauld Place 12
|
Wysłany: Wto 17:26, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mam kilka pytań
1.Czy można założyć na siebie null itemy np. ubiór mentata?
2.Jakie są najlepsze itemy dla ciężko zbrojnego wojownika na 50 level(w grze swobodnej)?
3.
9a7b5c3 napisał: |
Witam, mam palący problem...
Potrzeba mi ID dwóch przedmiotów:
- Zbroja "młodego" rohena (zakapturzony) z kampanii "zakon świtu" dla złotej edycji V 1.52 / 1.53
- Zbroja "nieumarłego" rohena z kampanii "ceń feniksa" dla złotej edycji V 1.52 / 1.53 |
Jeśli zna ktoś te ID to bardzo bym poprosił o ich podanie na PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ElshinShenwen
Niemy Mędrzec
Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Earth
|
Wysłany: Śro 16:30, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W kwestji statów to ja zrobilem tak:
Zwiekszylem sobie najpierw czary i umiejetnosci do max lvla a potem dalem zwiekszenie lvl bohatera do max,i było git:)
Edit
ElshinShenwen napisał: |
Z cienia feniksa ni ma kolejnej kampani, wiec nie grozi nikomu cokolwiek.Mowie o CF.Nie o ZŚ. |
Nie piszemy 2 postów pod rząd. Zapomniałeś o czymś, chcesz dopisać coś więcej - używaj opcji edytuj - st34l3k
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nevermore
Niemy Mędrzec
Dołączył: 15 Sie 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 11:09, 15 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Znalazłem na poprzednich stronach tematu informacje jak importować postacie z kampanii do gry swobodnej. Na pewno spróbuję, ale najbardziej zależy mi na czymś odwrotnym: jak importować postacie z trybu gry swobodnej do kampanii zakon świtu lub oddechu zimy, bo z tego mogę normalnie importować też do cienia feniksa. Czy ktoś znalazł na to sposób ?
Co do szaty rohena to znalazłem w internecie ze nie ma na to ID wiec to akurat nieważne.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Nevermore dnia Śro 12:23, 18 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wojnowice
|
Wysłany: Pią 10:31, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tutaj napiszę tylko ja zrobić szybsze przywoływanie jednostek ofensywnych.Więc tak ,aby np szybciej robili się paladyni robimy więcej warsztatów płatnierskich i więcej świątyni światła.Np trolle to tylko chata zbrojmistrza. Np 10 chat zbrojmistrza to mocarze się robią tak 5 sekund jeden. Szukałem nie było tego , teraz to jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Pią 11:51, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
...Jednostek defensywnych już nie?
To jest tak oczywiste, że aż podane w opisie budynku... Poza tym, postawienie szóstego i każdego kolejnego warsztatu praktycznie nie daje już korzyści. I wątpię, by się mocarz pięć sekund przywoływał, skoro pikinier przy trzech-czterech warsztatach przywołuje się trzy sekundy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Pią 11:58, 20 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Pawemol: ogólnie trzeba stawiać więcej budynków, które są "prowadzone" przez robotnika, więc czasem jest to jeden a czasem kilka budowli. I ogólnie po 5 takim budynkach efekt jest nadal taki sam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pawemol
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Wojnowice
|
Wysłany: Sob 13:27, 21 Sie 2010 Temat postu: [Poradnik]Expresowe expienie!!i koksowanie itemków!!!+filmik |
|
|
open
Jak wykoksować itemki w spellforce:
Jak wykoksować itemki w spellforce(działa tylko na singleplayer)kampania lub gra swobodna
To nie psuje gry , gdyż działa jednorazowo.jak wyłączymy spela to postac ma takie staty jak miała.Nie pisze dane gracza są uszkodzone!
Trudno się expi w spellforce? Ale jest na to rada.
1-Pobieramy moją mapkę do expa.To miała być wersj testowa rajdu , no ale cóż ja tam dodałem pająki 45 lvl co się respią co 1 s.
Kod: |
http://www.speedyshare.com/files/23899516/mapa_do_expa.rar |
Na nawet 18 lvlu z tym cheatem można rozwalać pająki 45 lvl.
Oto screen z przerobionej mapki z pająkami:
No dobra mamy tak z 18 lvl i jak se dać rade???Na to jest rada.Pobieramy program cheat engine a tak apropo to musimy miec coś co daje siłe :
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz włączamy cheat engine i wybieramy proces spellforce:
i klikamy open.Teraz zdejmujemy wszystkie przedmioty i np.ja tylko zostawie szmaragdowy pierścień nora bo on daje wszystkie staty po 3.
Teraz w cheat engine np ja wpisuje 3.
Teraz jak mam założony pierścień to klikam w cheat engine first scan.
Jak już cheat engine przeskanowało zdejmuje pierścień i klikam 7 pozycje od góry Decreased Value i next scan w cheat engine.
Zostalo mi 500 wyników , teraz znowu ubieram pierścień, minimalizuje i klikam exact valu i wpisuje 3.i ten proces powtarzam aż zostanie mi 9 wyników.Teraz alt + tab do gry i znowu alt + tab do cheat engine.Jak teraz zostalo mi 12 wyników ale tylko w 7 pisze 3 pod rząd to klikam na tą czerwoną strzalkę.
Teraz modyfikuje value 3 na value np 10000 max jest 32000.alt + tab do gry patrze czy sie zmodyfikowało i daje potem chaczyki przy tych wynikach w cheat engine.
Teraz moge sie ubrać i zdjąc pierścionek są efekty:
No dobra mam full siły itp , ale co z życiem i pancerzem ???
1- klikamy w cheat engine new scan
2-wpisuje ile mam pancerza
3-klikam first scan
4-teraz sciagam zbroje lub cos co dodaje pancerz
5-tera w cheat engine klikam decreased value 7 pozycja od góry
6-jest pare wynikó , lub 1 teraz biore ten wynik co jest wartość ile zostalo pancerza po sciągnięciu zbroi i modyfikuje ten wynik na np 32000.
Teraz efekt:
Ze zdrowiem robimy dokładnie tak samo jak z pancerzem , tylko że skanujemy wartośc zdrowia , a potem zmieniamy wartość zdrowia.
Jak zrobić speed hacka!!
Musimy mieć program cheat engine jest na samej górze tego posta:
1-Musimy zdjąć cały ekwipunek, i założyć pierścień Wężowa obrączka:
Teraz alt + tab do okna cheat engine:
W cheat engine wpisujemy 5:
Teraz przechodzimy do spellforce i zdejmujemy pierścień:
Teraz przechodzimy do okna cheat engine i dajemy 7 pozycja od góry descreased value:
I klikamy next scan.
Potem znowu ubieramy pierścień i wpisujemy 5 i exact value , potem znowu zdejmujemy pierścień i decreased value , potem znowu ubieramy i 1 pozycja od góry exact value , powtarzamy tak długo , aż zostanie nam jak najmniej wyników.Mi zostało akurat 25:
Jak bedą wszystkie value jako 5 to klikamy alt + tab do spellforce a potem alt + tab do cheat engine i się powinno zmienić.Szukamy trzy piątki w rzędzie, tak jak na obrazku.Potem klikamy tą czerwoną strzałke.Teraz modyfikujemy te trzy piątki , które nam zostaly np tak jak ja :
A oto efekt:
Jak zaznaczyliśmy te chaczyki przy wartości prędkości to możemy zdjąc pierścień i się ubrać:
Ps1 : Jak zrobicie coś źle to wyłączy wam się gra
Ps2 : Wszystkie hacki można mieć naraz!!!!!
A oto prezentacja efektu hacka:
http://www.youtube.com/watch?v=4vpyj7H-DBY
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Pawemol dnia Pon 19:08, 18 Paź 2010, w całości zmieniany 14 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 15:56, 24 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Chciałem napisać ten post w poście Siekacza, ale ten wydaje mi się bardziej stosowny
Chciałem tutaj napisać parę informacji, które mogą się przydać przy tworzeniu postaci, np. w kampanii, albo tgs*.
Zacznijmy od tego, że na 50 lvl mamy do dyspozycji 98 pkt. umiejętności i 245 pkt cech (przy wtórnym tworzeniu postaci mamy do dyspozycji 2 pkt. umiejętności i 30 pkt. cech, co razem daje 100 pkt. umiejętności i 275 pkt cech). Na początku każda z naszych cech ma po 25 pkt. i nie możemy jej zmniejszyć. Pamiętajcie, by już na początku rozsądnie rozdawać punkty, np, gdy chcemy stworzyć maga to nie ładujmy w siłę, no chyba, że troszkę, ale za to w mądrość, inteligencję i charyzmę.
Poniżej przedstawiam wam, ile potrzeba pkt. cech by móc awansować na dany poziom pkt. doświadczenia:
Ciężkie uzbrojenie:
Ciężkie uzbrojenie 2: siła 26, wytrzymałość 26
Ciężkie uzbrojenie 3: siła 29, wytrzymałość 29
Ciężkie uzbrojenie 4: siła 32, wytrzymałość 32
Ciężkie uzbrojenie 5: siła 35, wytrzymałość 35
Ciężkie uzbrojenie 6: siła 40, wytrzymałość 40
Ciężkie uzbrojenie 7: siła 45, wytrzymałość 45
Ciężkie uzbrojenie 8: siła 51, wytrzymałość 51
Ciężkie uzbrojenie 9: siła 57, wytrzymałość 57
Ciężkie uzbrojenie 10: siła 64, wytrzymałość 64
Ciężkie uzbrojenie 11: siła 72, wytrzymałość 72
Ciężkie uzbrojenie 12: siła 80, wytrzymałość 80
Ciężkie uzbrojenie 13: siła 84, wytrzymałość 84
Ciężkie uzbrojenie 14: siła 88, wytrzymałość 88
Ciężkie uzbrojenie 15: siła 92, wytrzymałość 92
Ciężkie uzbrojenie 16: siła 96, wytrzymałość 96
Ciężkie uzbrojenie 17: siła 100, wytrzymałość 100
Ciężkie uzbrojenie 18: siła 104, wytrzymałość 104
Ciężkie uzbrojenie 19: siła 108, wytrzymałość 108
Ciężkie uzbrojenie 20: siła 112, wytrzymałość 112
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 166
Lekkie uzbrojenie:
Lekkie uzbrojenie 2: Zręczność 26, Zwinność 26
Lekkie uzbrojenie 3: Zręczność 28, Zwinność 27
Lekkie uzbrojenie 4: Zręczność 30, Zwinność 29
Lekkie uzbrojenie 5: Zręczność 33, Zwinność 31
Lekkie uzbrojenie 6: Zręczność 37, Zwinność 34
Lekkie uzbrojenie 7: Zręczność 40, Zwinność 37
Lekkie uzbrojenie 8: Zręczność 45, Zwinność 41
Lekkie uzbrojenie 9: Zręczność 50, Zwinność 45
Lekkie uzbrojenie 10: Zręczność 56, Zwinność 50
Lekkie uzbrojenie 11: Zręczność 62, Zwinność 55
Lekkie uzbrojenie 12: Zręczność 70, Zwinność 60
Lekkie uzbrojenie 13: Zręczność 74, Zwinność 65
Lekkie uzbrojenie 14: Zręczność 78, Zwinność 70
Lekkie uzbrojenie 15: Zręczność 82, Zwinność 75
Lekkie uzbrojenie 16: Zręczność 86, Zwinność 80
Lekkie uzbrojenie 17: Zręczność 90, Zwinność 85
Lekkie uzbrojenie 18: Zręczność 94, Zwinność 90
Lekkie uzbrojenie 19: Zręczność 98, Zwinność 95
Lekkie uzbrojenie 20: Zręczność 102, Zwinność 100
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 152
Broń strzelecka:
Broń strzelecka 2: Siła 31, Zręczność 33
Broń strzelecka 3: Siła 32, Zręczność 36
Broń strzelecka 4: Siła 33, Zręczność 39
Broń strzelecka 5: Siła 34, Zręczność 42
Broń strzelecka 6: Siła 36, Zręczność 45
Broń strzelecka 7: Siła 38, Zręczność 48
Broń strzelecka 8: Siła 41, Zręczność 52
Broń strzelecka 9: Siła 44, Zręczność 56
Broń strzelecka 10: Siła 47, Zręczność 60
Broń strzelecka 11: Siła 51, Zręczność 65
Broń strzelecka 12: Siła 55, Zręczność 70
Broń strzelecka 13: Siła 59, Zręczność 75
Broń strzelecka 14: Siła 63, Zręczność 80
Broń strzelecka 15: Siła 67, Zręczność 85
Broń strzelecka 16: Siła 71, Zręczność 90
Broń strzelecka 17: Siła 75, Zręczność 95
Broń strzelecka 18: Siła 79, Zręczność 100
Broń strzelecka 19: Siła 83, Zręczność 105
Broń strzelecka 20: Siła 87, Zręczność 110
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 147
Biała magia:
Biała magia 2: Mądrość 33, Charyzma 26
Biała magia 3: Mądrość 36, Charyzma 27
Biała magia 4: Mądrość 39, Charyzma 29
Biała magia 5: Mądrość 42, Charyzma 31
Biała magia 6: Mądrość 45, Charyzma 34
Biała magia 7: Mądrość 48, Charyzma 37
Biała magia 8: Mądrość 52, Charyzma 41
Biała magia 9: Mądrość 56, Charyzma 45
Biała magia 10: Mądrość 60, Charyzma 50
Biała magia 11: Mądrość 65, Charyzma 55
Biała magia 12: Mądrość 70, Charyzma 60
Biała magia 13: Mądrość 74, Charyzma 64
Biała magia 14: Mądrość 78, Charyzma 68
Biała magia 15: Mądrość 82, Charyzma 72
Biała magia 16: Mądrość 86, Charyzma 76
Biała magia 17: Mądrość 90, Charyzma 80
Biała magia 18: Mądrość 94, Charyzma 84
Biała magia 19: Mądrość 98, Charyzma 88
Biała magia 20: Mądrość 102, Charyzma 92
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 144
Magia żywiołów:
Magia żywiołów 2: Inteligencja 26, Mądrość 26
Magia żywiołów 3: Inteligencja 29, Mądrość 29
Magia żywiołów 4: Inteligencja 32, Mądrość 32
Magia żywiołów 5: Inteligencja 35, Mądrość 35
Magia żywiołów 6: Inteligencja 40, Mądrość 40
Magia żywiołów 7: Inteligencja 45, Mądrość 45
Magia żywiołów 8: Inteligencja 51, Mądrość 51
Magia żywiołów 9: Inteligencja 57, Mądrość 57
Magia żywiołów 10: Inteligencja 64, Mądrość 64
Magia żywiołów 11: Inteligencja 72, Mądrość 72
Magia żywiołów 12: Inteligencja 80, Mądrość 80
Magia żywiołów 13: Inteligencja 84, Mądrość 84
Magia żywiołów 14: Inteligencja 88, Mądrość 88
Magia żywiołów 15: Inteligencja 92, Mądrość 92
Magia żywiołów 16: Inteligencja 96, Mądrość 96
Magia żywiołów 17: Inteligencja 100, Mądrość 100
Magia żywiołów 18: Inteligencja 104, Mądrość 104
Magia żywiołów 19: Inteligencja 108, Mądrość 108
Magia żywiołów 20: Inteligencja 112, Mądrość 112
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 174
Magia umysłu:
Magia umysłu 2: Inteligencja 26, charyzma 26
Magia umysłu 3: Inteligencja 28, charyzma 28
Magia umysłu 4: Inteligencja 30, charyzma 31
Magia umysłu 5: Inteligencja 33, charyzma 35
Magia umysłu 6: Inteligencja 37, charyzma 40
Magia umysłu 7: Inteligencja 40, charyzma 46
Magia umysłu 8: Inteligencja 45, charyzma 54
Magia umysłu 9: Inteligencja 50, charyzma 62
Magia umysłu 10: Inteligencja 56, charyzma 72
Magia umysłu 11: Inteligencja 62, charyzma 83
Magia umysłu 12: Inteligencja 70, charyzma 94
Magia umysłu 13: Inteligencja 74, charyzma 99
Magia umysłu 14: Inteligencja 78, charyzma 103
Magia umysłu 15: Inteligencja 82, charyzma 107
Magia umysłu 16: Inteligencja 86, charyzma 111
Magia umysłu 17: Inteligencja 90, charyzma 115
Magia umysłu 18: Inteligencja 94, charyzma 119
Magia umysłu 19: Inteligencja 98, charyzma 123
Magia umysłu 20: Inteligencja 102, charyzma 127
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 179
Czarna magia:
Czarna magia 2: Inteligencja 26, Mądrość 26
Czarna magia 3: Inteligencja 28, Mądrość 27
Czarna magia 4: Inteligencja 31, Mądrość 29
Czarna magia 5: Inteligencja 35, Mądrość 31
Czarna magia 6: Inteligencja 40, Mądrość 34
Czarna magia 7: Inteligencja 46, Mądrość 37
Czarna magia 8: Inteligencja 54, Mądrość 41
Czarna magia 9: Inteligencja 62, Mądrość 45
Czarna magia 10: Inteligencja 72, Mądrość 50
Czarna magia 11: Inteligencja 83, Mądrość 55
Czarna magia 12: Inteligencja 94, Mądrość 60
Czarna magia 13: Inteligencja 99, Mądrość 64
Czarna magia 14: Inteligencja 103, Mądrość 68
Czarna magia 15: Inteligencja 107, Mądrość 72
Czarna magia 16: Inteligencja 111, Mądrość 76
Czarna magia 17: Inteligencja 115, Mądrość 80
Czarna magia 18: Inteligencja 119, Mądrość 84
Czarna magia 19: Inteligencja 123, Mądrość 88
Czarna magia 20: Inteligencja 127, Mądrość 92
Zużyte pkt. na 20 poziomie: 169
*tgs - tryb gry swobodnej
Troszkę się naszukałem tych wszystkich liczb. Nie myślcie, że przekopiowałem sobie to z jakieś innej strony, dlatego zabraniam wszelkiego kopiowania tych danych, bez mojej osobistej zgody
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacusiek
Odbębniacz postów
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:24, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam!
Czy ktoś może wie, ile dokładnie punktów życia mają poszczególne jednostki runiczne (elfy, trolle, ludzie, itd.) na początku i ile im się dodaje z każdym levelem? Bardzo mi są potrzebne te informację, chcę coś przetestować...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zachary09
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:52, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Funkcja szukaj nie boli. Ari zrobił prymitywne drzewko ze statami wszystkich robotników każdej rasy. Link podam za moment, kiedy znajdę...
Proszę. [link widoczny dla zalogowanych] vs [link widoczny dla zalogowanych].
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Zachary09 dnia Nie 22:04, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jacusiek
Odbębniacz postów
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 22:08, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mi chodziło o dokładne życie, bo te tabelki co mi podałeś to akurat znałem. Punkty życia po prostu, żadne inne statystyki (i manę, jeśli można). Da się w ogóle coś takiego odczytać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 22:13, 29 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Jacusiek napisał: |
Mi chodziło o dokładne życie, bo te tabelki co mi podałeś to akurat znałem. Punkty życia po prostu, żadne inne statystyki (i manę, jeśli można). Da się w ogóle coś takiego odczytać? |
Hmm, może z wytrzymałości?
Jak na 1 lvl awatara sprawdzałem ile pkt. dodaje 1 pkt. wytrzymałości, to wyszło, że 1 hp. Jednak mnie się wydaję, że gdy będziesz miał runki na wyższym poziomie, to po 1 punkcie wytrzymałości dostaniesz więcej pkt. hp.
Edit: Hmm, czyżbyś planował przekoxić swoje runnicze jednostki w am? ;>
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 22:19, 29 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|