|
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
reZ
Łowca postów
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Wto 23:14, 05 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Daję tutaj trochę ID przedmiotów Null takich jak broń do walki wręcz jak i na dystans, tarcze oraz kule. Najlepsze jest to w tym wszystkim że wszystkie podane niżej przedmioty możemy założyć ponieważ są null i nie mają żadnych wymagań typu lvl czy umiejętność. Sporo broni pochodzi z broni jednostek ras czy potworów, niestety nie wszystkie nazwy pamiętałem w związku z tym w nazwach mogłem się gdzie nie gdzie mylić ale tam gdzie nie wiedziałem co napisać zazwyczaj pisałem(dziwne, dziwna itp.) ID szukałem dla siebie, ale podzielę się również z wami:
65 Zwykła siekierka
71 Narzędzie trolli
73 Kosciana tarcza(Podobna)
74 Kolczasta tarcza(Podobna)
320 Lekko przypomina niedokończoną halabardę
321 Fajny mieczo-sztylet
323 Wyglada jak antyczny miecz
325 Broń postracha
328 Ćwiczebna maczuga(podobne)
334 Kościogrzmot(podobna)
336 Siekiera
337 Maczuga zgniatacza trolli
338 Maczuga jakiejś jednostki trollów
341 Drewniana tarcza(nic nie daje)
347 Zwykły młotek
350 Młot trollów
352 Topór podobny do Grona – Zwierzoczłeka tylko bez efektu ognia.
364 Kostur Szamana
357 Szabla(kordelas)
365 Kostur Elfki(Uzdrowicielki)
367 Zardzewiały sztylet
368 Miecz weterana pięści
372 Broń słabego przywołanego szkieleta
374 Głupi zielony młotek
375 Dziwna pałka
376 Dziwny kij
388 Pięść magmowego golema
389 Pięść zielonego goblina(Obr. 4-6)
390 Pięść brązowego goblin(nie różni się niczym od zielonego goblin)
391 Pięść goblin – ożywieńca jw.
392 Pięść wielkiego goblina(Obr. 4-
393 Pięść żołnierza orków
394 Pięć żołnierza mrocznych elfów
395 Pięść szkieletu
396 Pięść Miażdżyciela
397 Szczęka wilka
1168 Kostur dwuręczny z zielonym kryształem
1121 Kosa nekromanty
1123 Dziwna broń
1124 Włócznia pikniera orków
1125 Kostur ogniomistrza
1127 Miecz leonidarskich uzdrowicieli
1128 Fajny sztylecik xd
1129 Mieczo-sztylet
1134 Zwykły sztylet
1137 Topór Grima
1139 Łuk meduzy
1141 Jeden z oręży kitharów
1142 Większa zwykła maczuga
1144 Dziwny topór
1145 Miecz podobny do Mrocznej Kosy
1146 Buzdygan
1149 Młot z ognio stali(Podobny)
1157 Dziwny kij
1159 Pałka Osiłka Trolli
1160 Zwykły kostur bojowy(Podobny)
1165 Zwykła siekiera orkowego robotnika
1166 Miecz Rekruta Ludzi
1170 Kolczasta pałka
1171 Lekki buzdygan
1172 Krasnoludzki topór(podobny)
1174 Ogromny młot bojowy
1176 Zwykły duży młot
1177 Miecz wygląda jak Ostrze Burzy!
1178 Kolejny duży młot
1184 Wygląda jak tarcza z ogniostali
1187 Miecz podobny do Ostrza…
1188 Tarcza czarna z czaszką
1190 Jedna z maczug trolli
1191 Młot trolli
1199 Tarcza wygląda jak tarcza run
1205 Broń wyglada jak oprawca
1208 Mała siekiera
1209 Niewidzialna tarcza dająca + 50 do pancerza
1215 Drewniany Łuk
1217 Długi Drewniany Łuk
1218 Miecz skrytobójcy Mrocznych Elfów
1219 Kostur z trzema czaszkami
1220 Kostur podobny do brzozowego
1222 Kula Randolpha tego z Zakonu Świtu
1226 Grzybowa pałka xd
1227 Zwykła kusza
1228 Halabarda Zbrojnego
1229 Miecz podobny do Miecza ćwiczebnego
1230 Miecz podobny do Miecza Barbarzyńskiego
1231 Tarcza Utrańczyków(Podobna)
1232 Drewniana tarcza(Podobna)
1233 Tarcza Podobna do tarczy którą noszą Paladyni
1235 Miecz Grzmotu(Podobny)
1242 Kostur Swiatła(Podobny)
1243 Zwykły Kostur
1244 Kościana kula
1246 Kostur Leny W szkarłatnym cesarstwie
1247 Niewidzialna broń
1248 Topór podobny do Topora Dusz(bez efektów)
1250 Miecz podobny do miecza zdrajcy na mapie Zwodnicze Bagna
1251 Bardzo fajny mieczyk
1252 Zwykły tasak
1254 Kostur z oddechu zimy z głową smoka dinozaura czy czego tam
1255 Miecz podobny do Ciężkiego miecza Katowskiego
1258 Wielka maczuga
Edit: nie pisałem obrażeń, ponieważ nie miałem zbytnio na to czasu...
Jak nie miałeś na to czasu, to mogłeś zapisać to w pliku tekstowym na dysku i wrzucić na forum po tym, jak znajdziesz czas na uzupełnienie jakie obrażenia zadaje dana bron oraz czy ma jakieś dodatki (typu uderzenie lodu czy szok itp.)
Załóżmy, że będę chciał skorzystać z jakiegoś itemu, przedstawionego tu przez Ciebie. Tylko co z tego, skoro muszę je przejrzeć wszystkie, żeby wiedzieć, które są dwuręczne, które jednoręczne, jakie zadają obrażenia itp., więc co to dla mnie za pomoc/ułatwienie. Jeśli komukolwiek ma pomóc ten post, proponuje uzupełnić obrażenia itp. cechy danej broni - st34l3k
Edit2: Od 500-510 są jeszcze ID takich broni jak pięści różnych zwierząt, potworów w tym Giganta, szczęka mantikory itp. nie napisałem ich, ponieważ szukałem konkretnych przedmiotów i nie chciało mi się już tego pisać.
Edit3: Podałem ID i nazwy i tyle z mojej strony, ktoś chce więcej to niech sobie przejrzy i tyle... ja nie mam czasu na takie zabawy bynajmniej nie teraz może kiedyś.
Pozdrawiam!
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez reZ dnia Śro 18:06, 06 Sty 2010, w całości zmieniany 4 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 10:08, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Importowanie postaci z kampanii do gry swobodnej
Na pewno ktoś z was znudził się przechodzeniem trybu gry swobodnej. Te nudne mapki i bardzo mała ilość questów... Jedyny atut tego trybu jest to, że można go przechodzić wraz z kimś innym (maksymalnie w 3 osoby).
Więc tak:
1. Zróbcie kopie zapasową folderu mapek w spellforce (phenomic/spellforce/map). Najlepiej po prostu przekopiować ten folder w grze spellforce tylko pod inną nazwą.
2. Ściągnijcie przerobione mapki:
[link widoczny dla zalogowanych]
3. Teraz najważniejsze.. Czyli przekopiujcie mapki odpowiednio do podfolderów mapek spellforce...
Plik 001_liannon.map przekopiujcie do podfolderu campaign
Plik P110_Shaldun.map przekopiujcie do podfolderu campaign 2
Plik P203_Onyx_Shores.map przekopiujcie do podfolderu campaign 3
Gdy system nas spyta czy chcemy podmienić mapki to po prostu zaakceptujcie... Chodzi o podmianę mapek oryginalnych na przerobionych.
4. Teraz trzeba przejść do folderu TEMP (\\Moje dokumenty\SpellForce\SAVE\TEMP) i chwilowo wyciąć jego zawartość. Po przeimportowaniu już postaci, pliki można powtórnie przywrócić.
5 Teraz przechodzimy do spellforce - odpowiedniej kampanii, z której chcemy zimportować postać. Na zedytowanych przeze mnie mapkach są specjalne portale, które stworzą auto zapis waszych postaci w trybie gry swobodnej.
ZAKON ŚWITU
Portal znajduje się w Lianon, koło Shan Mur. (współrzędne X: 153 Y: 110)
ODDECH ZIMY
Portal znajduję się przy menhirze, nieopodal oddziału Craiga. (współrzędne X:76 Y:357)
CIEŃ FENIKSA
Portal znajduję się przy północnym menhirze, nieopodal monumentu ludzi. (współrzędne X: 73 Y: 427)
6. Po przejściu przez portal kampania się powinna zamknąć i otworzyć menu główne gry. Teraz wystarczy zajrzeć do listy postaci w grze swobodnej. Powinien tam być autosave waszej postaci z kampani.
Edytka: Sorry za ortografie.. Pisałem w notatniku i od razu wysłałem posta
Post został pochwalony 2 razy
Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Sob 14:49, 16 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafar
Zaklinacz słów
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Żywy Las...
|
Wysłany: Sob 12:22, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Wiesz jak tak patrzę na twojego posta to czegoś mi w nim brakuje, i chyba jest to ortografia.
Przyganił kocioł garnkowi. Dziękujemy za "konstruktywny" komentarz, oby tak dalej. //Ari.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
reZ
Łowca postów
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Błonie
|
Wysłany: Sob 21:47, 16 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbowałem i mi wszystko działa, bardzo dobry trick!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 14:17, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Niestety Doyl usunął id, więc daje wam link do pliku z listą id:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 19:33, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sknerus
Zaklinacz słów
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Eloni
|
Wysłany: Nie 19:37, 14 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Poradnik do Krypt Zegarowych
Otwarcie bramy
1. wskaźnik w dół;
2. wskaźnik w prawo;
3. wskaźnik do góry;
4. wskaźnik w dół.
Pułapki północne
Pierwsza
Ustawić dźwignie:
na prawo, na lewo, na prawo,
na prawo, na lewo, na prawo,
na prawo, na lewo, na prawo.
Druga
Ustawić dźwignie:
na prawo, na prawo, na lewo,
na prawo, na lewo, na prawo,
na prawo, na lewo, na prawo.
Pułapki południowe
Pierwsza
Ustawić dźwignie:
na prawo, na lewo, na prawo,
na lewo, na prawo, na lewo,
na prawo, na lewo, na prawo.
Druga
Ustawić dźwignie:
na prawo, na prawo, na lewo,
na prawo, na prawo, na prawo,
na lewo, na prawo, na lewo.
Dziewięć kufrów
W Sali Strażników umieszczono 9 kufrów. Aby je otworzyć należy wyciągnąć czerwone klucze, które znajdują się w kufrach. Pierwszy kufer jest otwarty, a kolejność otwierania pokazana jest na obrazku. Nie daj złapać się strażnikom!!!
Klatki z tytanami
Aby otworzyć klatki z tytanami należy dotknąć obelisku w środku. Pokaże się filmik z kolejnością zapalania latarni, którą należy zapamiętać, by potem zapalić je w tej samej kolejności. Otworzą się wtedy klatki z tytanami światła, innych nie będzie. Właściwa kolejność pokazana jest poniżej.
Skrzynie z latarniami
Aby je otworzyć, należy zapalić wszystkie latarnie poprzez dotykanie obelisków.
Strona lewa
Właściwa kolejność to 1 - 7 - 5 - 2
Strona prawa
Właściwa kolejność to 5 - 3 - 8 - 2
Skrzynie z latarniami II
Znajdują się tu dwie skrzynie, które możemy otworzyć:
pierwszą, gdy wszystkie latarnie są zapalone,
drugą, gdy wszystkie latarnie są zgaszone.
Zapalenie latarni 1 - 6 - 1 - 3 - 1
Zgaszenie latarni 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 1
Pułapka
Po wyjściu z sali z latarniami znajdziesz się przed kolejną pułapką. Z jednej strony Ty, a z drugiej duch Zerbity. Jest to najbardziej denerwująca część gry, gdyż po ustawieniu dźwigni trzeba czekać od kilku do kilkunastu minut, aż duch ustawi odpowiednią kombinację,
Właściwa kombinacja ustawienia dźwigni to:
na lewo, na prawo, na lewo,
na prawo, na prawo, zepsuta,
na prawo, na prawo, na lewo.
Sale z demonami
Podczas wędrówki po labiryncie z Minotaurami natkniesz się na portal prowadzący do sali z demonami, a w niej dwa portale do sal z trzema skrzyniami i sześcioma latarniami. Aby otworzyć poszczególne skrzynie, trzeba ustawić odpowiednią kombinację liczb na latarniach, w jednej poprzez dodawanie, a w drugiej poprzez mnożenie. Najpierw odczytać instrukcje na obelisku, jakie kombinacje uwalniają tamtejszego demona, aby takich nie ustawić.
UWAGA: w zależności od wersji gry podane poniżej wartości mogą się nieco różnić, ale zasada jest taka sama - odczytać kody skrzyń, odczytać instrukcję na obelisku, ustawić odpowiednie kombinacje na latarniach.
Dodawanie
Kody skrzyń, to 21 - 8 - 26
Uwolnienie demona 5, 24, 12
Przed opuszczeniem sali należy ustawić kombinację 13.
Mnożenie
Kody skrzyń, to 66 - 7 - 130
Uwolnienie demona 2, 33, 10
Przed opuszczeniem sali należy ustawić kombinację 330.
Kombinacja 13 i 330 jest potrzebna do otwarcia jednej ze skrzyń w głównej sali z demonami.
Poradnik ze strony szukasz.net
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez Sknerus dnia Nie 19:38, 14 Lut 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:05, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
znów moja stara metoda - jak było usuńcie! ^^
Przekopując angielskie forum (skłamiem, ie niedawno) ale znalazłem id budynków i jednostek
Tu mamy budynki: (napewno paru brakuje, głównie zbierających surowce, ale może i tak sie gdzieś przydać)
249=Human Fishing Guild
251=Human Academy
253=Human Large HQ
255=Human Temple of Light
257=Human Medium HQ
259=Human Food store
261=Human Crossbow tower
263=Human Quarry
265=Human Sawmill
267=Human Ariashrine
269=Human Small HQ
271=Human Mine
273=Human Master Armory
275=Human Forge
277=Human Smelting Works
279=Human Woodcutter's hut
951=Elf Small HQ
953=Elf Med HQ
955=Elf Large HQ
957=Elf Forester
959=Elf Master Woodcutter
961=Elf Hall of the Ancients
963=Elf Food Store
965=Elf Lenya gatherer
967=Elf Woodcutter's hut
969=Elf Hunting Lodge
971=Elf Iron Armory
973=Elf Hunter's Guild
975=Elf Gatherer hut
977=Elf Armory
981=Elf Ailantery
985=Elf Archer Tower
987=Elf Frostbringer
989=Elf Archery Hall
991=Elf Sawmill
993=Dwarf Small HQ
995=Dwarf Med HQ
997=Dwarf Large HQ
999=Dwarf Quarry
1001=Dwarf Great Armory
1003=Dwarf Stonemason's hut
1005=Dwarf Food Store
1007=Dwarf Pigfarm
1009=Dwarf Mine
1011=Dwarf Moonsilver Mine
1013=Dwarf Smelting Works
1015=Dwarf Forge
1017=Dwarf Sanctuary
1019=Orc Hall of Glory
1021=Orc Small HQ
1023=Orc Med HQ
1025=Orc Large HQ
1027=Orc Woodcutter's Hut
1029=Orc Smelting Works
1031=Orc Food Store
1033=Orc Hunting Lodge
1035=Orc Fisher's Hut
1037=Orc Boar Breeding
1039=Orc Mine
1041=Orc Forge
1043=Orc Croptent
1045=Orc Shaman's Hut
1047=Orc Firestarter
1049=Orc Bloodshrine
1051=Troll Small HQ
1053=Troll Med HQ
1055=Troll Large HQ
1057=Troll Woodcutter's Hut
1059=Troll Quarry
1061=Troll Foodstore
1063=Troll Hunting Lodge
1065=Troll Stonecutter
1067=Troll Corpse Collector
1069=Troll Mace Carver
1071=Troll Stonethrower
1073=Darkelf Moonsilver Armory
1075=Darkelf Small HQ
1077=Darkelf Med HQ
1079=Darkelf Large HQ
1081=Darkelf Quarry
1083=Darkelf Moonsilver Mine
1085=Darkelf Stonemason
1087=Darkelf Food Store
1089=Darkelf Fungus Farm
1091=Darkelf Breeder
1095=Darkelf Mine
1097=Darkelf Forge
1101=Darkelf Arkanum
1103=Darkelf Shadow Forge
1105=Darkelf Onyxshrine
1107=Darkelf Onyx Tower
1109=Darkelf Tower of Sorcery
1111=Darkelf Mindbreaker
1113=Darkelf Dark Academy
A! I chcę dodać, że wszyskie id wyżej wymienione w grze pojawiaja się jako 'plany' na tych rolkach, które można wsadzić do ekwipunku (jeśli ktoś chce... szybciej - bez 1 więcej kliknięcia - dodawać plany niech wpisuję numer id o jeden więcej np:
1077 - Darkelf Med HQ <- mamy typowy plan(na zwoju)
1078 <- mamy już okienko z planem(jak zwój będący już zapisany w księdze czarów), które trzeba
wkleić bezpośrednio w plany(tak jakbyśmy sam zwój wrzucali)
Teraz lecim z jednostkami:
(ukręcicie mi łeb, za to, że nie chce mi się tłumaczyć? xD)
1259=Human Armsman
1261=Human Cleric
1263=Human Enchanter
1265=Human Marksman
1267=Human Mentalist
1269=Human Paladin
1271=Human Recruit
1273=Human Scout
1275=Elf Windarcher
1277=Elf Druid
1279=Elf Healer
1281=Elf Wintermage
1283=Elf Protector
1285=Elf Ranger
1287=Elf Wanderer
1289=Elf Warder
1291=Orc Drummer
1293=Orc Fighter
1295=Orc Firemaster
1297=Orc Spearman
1299=Orc Thug
1301=Orc Totem
1303=Orc Veteran
1305=Orc Hornblower
1307=Darkelf Assassin
1309=Darkelf Battlemaster
1311=Darkelf Darkblade
1313=Darkelf Deathknight
1315=Darkelf Havoc
1317=Darkelf Necromancer
1319=Darkelf Sorceror
1321=Darkelf Warlock
1323=Dwarf Battlepriest
1325=Dwarf Defender
1327=Dwarf Demolisher
1329=Dwarf Elder
1331=Dwarf Elite
1333=Dwarf Militia
1335=Dwarf Warrior
1337=Dwarf Watchman
1339=Troll Bouncer
1341=Troll Champion
1343=Troll Destroyer
1345=Troll Devastator
1347=Troll Hurler
1349=Troll Rowdy
1351=Troll Smasher
1353=Troll Thrower
Tutaj jak samo jak z budynkami, jeśli ktos nie chce mieć zwoju, zmienia id o jeden więcej i wkleja odrazu obrazek z budynkiem.jednostką w plany
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Pon 17:23, 22 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Otrzymywanie Itemów w SpellForce!
Jako, że poradnik został usunięty, dla wszystkich tych, którzy nie wiedzą jak się do tego zabrać, a chcieliby tego spróbować, napiszę krótki poradnik .
UWAGA!! Przed użyciem tego edytora radzę zrobić sobie kopie Savów!
1. Potrzebne są nam: SpellForce i program ArtMoney, który możecie pobrać z [link widoczny dla zalogowanych] (Albo poprostu wyszukajcie go w googlach .)
2. Instalujemy Artomoney'a i uruchamiamy go.
3. Uruchamiamy teraz grę Spellforce.
4. Po wczytaniu gry musimy kupić zaklęcie "Wybuch ognia-poziom 1" i umieścić je na pierwszej stronie w lewym dolnym rogu w księdze zaklęć.
5. Następnie minimalizujemy SpellForce (Alt+Tab) i przechodzimy do ArtMoney'a i w "Select process" wybieramy SpellForce.
6. Wchodzimi teraz w zakładkę "Search" i ustawiamy wszystko tak jak na zdjęciu. Klikamy OK.
7. Teraz wchodzimy do gry i przesuwamy zaklęcie o jedno miejsce w prawo.
8. Po tej czynności znów wracamy do ArtMoney'a, ale tym razem wchodzimy pod zakładkę "Filter" i w miejsce "Value" wpisujemy "0" i klikamy OK.
9. Ogólnie musimy kilka razy przesunąć ten zwój z zaklęciem w księdze czarów i używać opcji "Filter", żeby znaleźć to czego szukamy, czyli "Integer 2 bytes". Zwykle jest to max 5 takich procesów (Choć czasem może być ich więcej).
10. Po wykonaniu powyższej czynności przesuwamy zaklęcie na pozycję początkową, tj. lewy dolny róg pierwszej strony i minimalizujemy grę. Wchodzi teraz do ArtMoney'a pod zakładkę "Filter" i w "Value" wpisujemy tym razem "102".
(jak widzicie cały etap otrzymywania itemu X zajął mi sześć kroków - Step 6)
11. Przenosimy teraz "Integer 2 bytes" na prawą stronę i zmieniamy tam nr ID w polu "Value". (Numery ID udostępnił Hyouton i znajdziecie je w tym temacie).
12. Po zmianie ID na przedmiot, który chcecie otrzymać wracamy do gry i wyłączamy i włączamy jeszcze raz okno z ekwipunkiem. Dalej wchodzimy do zakładki z zaklęciami i jeśli wszystko dobrze zrobiliśmy w lewym dolnym slocie powinien znajdować się przedmiot, który chcieliście otrzymać. Teraz wystarczy go tylko przenieść do odpowiedniej zakładki i gotowe!! .
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Wto 1:09, 06 Lip 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:53, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Odkryłem że nie należy używać artmoneya chyba że do dodawania przedmiotów których nie ma w grze. Fajnie masz staty tylko co z tego. Czy to jest normalne że przy wytrzymałości 90 masz życie 53? Chyba nie. Czy tak powinno być że przy mądrości 90 masz 30 many? Chyba nie. Co z tego wynika? Dodawanie statów w artmoneyu nie wpływa na naszą postać. Dajesz sobie 30 level. I co z tego? Działa to tak samo jak staty. Dodajesz sobie runę 40 level i używasz jej na 1 levelu. Wkładasz ją do stołu runicznego. Potem niechcący bieżesz 2 taką runę i masz popsutą postać bo zostaje ci ona na myszce do końca gry. Wniosek: artmoney jest do niczego.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pon 16:14, 05 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 11:00, 04 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ej a ktoś mógłby mi napisać gdzie znaleźć wszystkie pieczęcie bankowe bo jak się napisze nowy temat to odsyłają tutaj a przyjrzałem wszystkie posty i nic nie ma o pieczęciach.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:13, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To pewnie dlatego, że kiedyś w tym temacie był o tym post ale został usunięty. Jedna z pieczęci jes w gaju driad tam gdzie walczymy z pająkiem a druga w kathai. Pozostałych nie pamiętam, bo dawno nie grałem ale jak sobie przypomnę to dopiszę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 16:00, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Pieczęcie
1) Gaj Driad - tam gdzie pokonujemy Mistrza Pająków, jest portal do Empyrii, po prawej stronie i nieco poniżej portalu znajduje się pierwsza pieczęć.
2) Rozpalone Kamienie - poniżej portalu do Colosseum jest miejsce do układania mozaiki, a od niego prowadzi ścieżka na południe. Prowadzi ona na wzniesienie, gdzie jest kilka ognistych golemów, a zaraz obok zwłoki z kolejna, drugą pieczęcią.
3) Kathai - niedaleko kolejnego miejsca do oczyszczenia za pomocą nasion od Driady, znajduje się jeziorko, a niedaleko kolejne zwłoki szkieletu z kolejną, trzecią pieczęcią.
4) Miasto Dusz - w północnej części tej mapy (grając postacią z Zakonu Świtu) mamy 2 niekończące się "fontanny" wrogów (pomaga to nabić 50 lvl komuś kto jeszcze go nie ma). Po lewej stronie mamy fontannę z Dziwny czytacz umysłów itp. Nad jaskinię gdzie się pojawiają te stworki, prowadzi ścieżka. Idąc do końca tą ścieżką, znajdziesz kolejnego szkielecika z czwarta, ostatnią pieczęcią do banku.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diemar
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Morąg
|
Wysłany: Sob 11:16, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Witam.
Szukałem po tym forum jak otworzyć skarbiec z 5 kamiennymi głowami.
Było napisane by postawić tytanów przy każdej kamiennej głowie (której? tej zielonej co "śwista powietrzem"?) mniejsza o to, tytanow tylko 3 uwolniłem tych światła reszty niewiem jak, mimo to po postawieniu ich przy tych głowach żadna sie nie zaświeciła, w innym przypadku ktos napisał żeby przy kamiennych glowach postawić przywołanych bohaterów, to też nie działa. Mam wersje Spell Force 1.53 czy ktoś mógł by napisać dokładnie jak otworzyć ten skarbiec?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdro[/list]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Sob 13:19, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Obojętne czy postawisz tam tytanów, czy bohaterów (i tak musi być w sumie 5 jednostek użytych do tego zadania).
Innych tytanów się nie da uwolnić (przynajmniej nikt do tej pory tego nie wymyślił)
A co do tego, gdzie są głowy, widać słabo szukałeś... Poczytaj tutaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Diemar
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Cze 2010
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Morąg
|
Wysłany: Sob 16:26, 05 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Taa słabo szukałem, teraz musze jeszcze raz przewertować całe krypty. może w końcu sie uda ;D
Cóż ide głowkować
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|