Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kody

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

przydadza sie kody?
tak
25%
 25%  [ 1 ]
nie
50%
 50%  [ 2 ]
moze
0%
 0%  [ 0 ]
nie cheatuje!
25%
 25%  [ 1 ]
Wszystkich Głosów : 4

Autor Wiadomość
XiKATIx kitkat?? xD
Skrytopisarz


Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ew

PostWysłany: Nie 15:18, 24 Paź 2010    Temat postu: Kody

Application:SetGodMode (1) -niesmiertelnosc
Application:GiveMeGoods (999999) -surowce
Application:FastHeroCast (1) - szybsze przywolywanie boharerow
Application:SetBuildingFastBuildMode (1) -szybkie budowanie
Application:SetBuildingTechTreeMode (0) - mozemy budowac jakiekolwiek budynki
Application:SetFigureTechTreeMode (0) -mozemy budowac jakiekolwiek jednoski
UnExplored:Enable (0) - Odkrywamy cala mape
Application:TeleportAvatar (liczba,liczba) -teleportuje nam avatara w wybranie miejsce
Application:SetNoManaUsage (9999999) - nie zluzywamy many jak czarujemy (nie dziala na przywolania i aure)
i to chyba wszystko Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guard Anvares
Skrytopisarz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zni-kąd

PostWysłany: Nie 16:19, 24 Paź 2010    Temat postu: Re: Kody

XiKATIx kitkat?? xD napisał:

Application:SetBuildingTechTreeMode (0) - mozemy budowac jakiekolwiek budynki
Application:SetFigureTechTreeMode (0) -mozemy budowac jakiekolwiek jednoski
UnExplored:Enable (0) - Odkrywamy cala mape
Application:SetNoManaUsage (9999999) - nie zluzywamy many jak czarujemy (nie dziala na przywolania i aure)
i to chyba wszystko Smile


Application:SetNoManaUsage(1) !!!
Application:SetFigureTechTreeMode(1) !!!
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) !!!
UnExplored:Enable(1) !!!

to raz,po drugie na cholerę ten temat,na co robisz poradnik,skoro nawet KODU nie potrafisz wpisać/napisać !?!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Guard Anvares dnia Nie 16:22, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XiKATIx kitkat?? xD
Skrytopisarz


Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ew

PostWysłany: Nie 16:35, 24 Paź 2010    Temat postu:

nie prawda !
wzieles to ze strony?? tam zle napisali.......
wpisz se po swojemu to zobaczysz madralo!
a temat zrobilem po to zeby byl debilu...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 16:42, 24 Paź 2010    Temat postu:

Nie podniecaj się, Kocie, Strażnik ma w sumie trochę racji, aczkolwiek nie do końca.

Cytat:

Application:SetFigureTechTreeMode(1) !!!
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) !!!


Wrong! Tych kodów użyłem raz, czy dwa, ale z liczbą zero w nawiasie. Mam stuprocentową pewność. EDIT2: Chodzi o to, że liczba zero dezaktywuje drzewko rozwoju żołnierzy i budynków. Można więc rekrutować jednostki z monumentu nie bacząc na wymagania i budować budowle pomijając wcześniejsze konstrukcje.

Co do Cb., Kocie, to zachowujesz się infantylnie (a to moja działka!), tworzysz masę bezsensownych postów i tematów, nie korzystasz z opcji szukaj, a w dodatku zacząłem obrażać innych userów. Przemyśl, czy czasem nie powinieneś tu wrócić za dwa-trzy lata, ew. nigdy. STL, Mati: Temat powinien zostać bezzwłocznie skasowany, ew. przeniesiony do Kosza. Niech nie zaśmieca forum...

EDIT: Hah, uprzedziłem Cię o sekundy, Strażniku ;P


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Nie 16:45, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guard Anvares
Skrytopisarz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zni-kąd

PostWysłany: Nie 16:42, 24 Paź 2010    Temat postu:

XiKATIx kitkat?? xD napisał:
nie prawda !
wzieles to ze strony?? tam zle napisali.......
wpisz se po swojemu to zobaczysz madralo!
a temat zrobilem po to zeby byl debilu...


na każdej stronie kody mają liczbe 1(aktywacja) (0) - dezaktywuje a (9999) to liczba surowców które dostajesz mądralo

codziennie wpisuje tak jak trzeba i o dziwo mi działają cud! co nie?

na tym forum jest już chyba kilka takich tematów,a kilkadziesiąt postów, poza tym wystukanie kilku liter w google nie boli

i proszę,aby jakiś poczciwy Moderator,Administrator zamknął ten nic nie wnoszący moim zdaniem temat i źródło offtopu

EDIT: O Pan Vinrael mnie uprzedził! a więc mój post też do usunięcia
EDIT2: Smile muszę zapamiętac,że tutaj piszą naprawde szybcy userzy !


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Guard Anvares dnia Nie 16:45, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XiKATIx kitkat?? xD
Skrytopisarz


Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ew

PostWysłany: Nie 17:02, 24 Paź 2010    Temat postu:

wiem ... idioto wiem ze 999999 to surowce ktore dostaniemy...
w tym przypadku 0 aktywuje a 1 dezaktuwuje ...
czyli Application:SetBuilding(lub figure) (1) dezaktywuje a (0) aktywuje.. Exclamation [/url]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez XiKATIx kitkat?? xD dnia Nie 17:03, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Guard Anvares
Skrytopisarz


Dołączył: 29 Wrz 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zni-kąd

PostWysłany: Nie 17:21, 24 Paź 2010    Temat postu:

w tym przypadku się pomyliłem mam prawo,ale tobie XiKATIx kitkat?? xD to raczej trza ziółek zaparzyć,ale takich Modelatorskich ... Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 17:24, 24 Paź 2010    Temat postu:

Czyli wyjaśniliście sobie co jest dobrze a co źle w podanych kodach. Szkoda tylko że podjęliście dyskusję w tym (jak to słusznie zauważyliście) zupełnie zbędnym temacie.
Zamykam oczywiście, bo temat o kodach jest nie jeden. I kolejny warn do kolekcji dla autora,bo Pan zaczyna się rozkręcać i przesadzać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin