Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kilka porad na dzień dobry
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
reZ
Łowca postów


Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Błonie

PostWysłany: Pią 20:04, 27 Cze 2008    Temat postu:

piterrr twoje rady są to dupy buduj osiem wież... naucz się grać a potem pisz tu
Po drugie kto nie wiem tego że trzeba rozwalać zwiad?Chyab tylko nowicjusze a od tego jest instrukcja i prolog więc nie nabijaj sobie postów byle czym.

A co do tych wieżyczek to faktycznie miejscami nawet pobudowałem np ostra skała lub shiel zbudowałem ich aż nawet z około 30 ale to rzadko tak się robi zwykle stawiam 2-3 wieże lub wcale i ide na wroga no chyba że musze długo czekać na robienie jednostek to wtedy więcej ale zwykle jest to nieopłacalne


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez reZ dnia Pią 20:17, 27 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:20, 27 Cze 2008    Temat postu:

Ja tam czasami specjalnie daje zwiadowcom zaiadomić wroga. Jeśli sie jest pewnym ,że wrogie obózy nie wyrządza ci krzywdy a expa ci brakuje to można tak zrobić. Ale trzeba pamiętać, by wybudować systemy fortyfikacyjne i trochę jednostek do obrony i stale zastępywać zabite jednoskti nowymi, a zniszczone budynki odbudowywać. Kiedy już się nudzi to bicie a exp już za szybko niechce iść to można dopiero zacząc przystępywać do ofensywy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Sob 11:07, 28 Cze 2008    Temat postu:

Ja w Kathaii pobudowałem chyba 200 wież {z kodami}
Fale może są dobre na początek ale później lepiej stosować deszcze
Deszcz ognia deszcz kamieni zamieć


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Wto 8:38, 01 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 16:29, 04 Lip 2008    Temat postu:

Psota wieże nic nie pomogą mumie są odporne na zwykłe pociski !
Powrót do góry
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:49, 05 Lip 2008    Temat postu:

Na mumie nie działa żadna broń strzelecka i w zwarciu. Jedynie magia mumiom wyrząca krzywdę(ogień jest na nich najlepszy).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 12:15, 06 Lip 2008    Temat postu:

Mumie można zniszczyć konwencjonalną bronią (a co! Z szałem i błogosławieństwem pokonałem nawet tę na 41 ^^ w walce 1:1), ale to naprawdę żmudna i trudna robota.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:35, 06 Lip 2008    Temat postu:

Taaaaak, da się pokonać mumie konwecjonalną bronią ale to trudne. Jak zwykle Ari masz racje. Ale powiedz mi ile ty wtedy go tłukłaś? 8 minut? Kwadransik? A może pół godziny? Oczywiście ja pokonywałem mumie kosturem Hirina, bo tylko ta broń mogła coś zrobić mumii. Ale inną bronią odradzam bicia mumii.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 19:41, 06 Lip 2008    Temat postu:

Drakon Arach napisał:
Jak zwykle Ari masz racje.

To ironia czy komplement? ^^ bo nie za bardzo wiem jak to odbierać.
Ja biłem jakąś dwuręczną sieczną, ale jaką to nie pamiętam. Chyba Tysiącbójcą (jeśli to ta o wyglądzie Topora Chaosu/Krasnoludzkiego łamignata z wymaganiami c. broni siecznej na 20). Biłem ją długo i nawet z ripostą, okrzykiem, szałem i błogosławieństwem. Ledwo wytrzymałem na punktach życia, których było sporo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:02, 06 Lip 2008    Temat postu:

To był bardziej komplement Ari.

Ja zawsze używałem kostura Hirina i go używałem nawet w walce z belialem xD. On. Niewiem czemu ale jak dla mnie to najlepsza broń w grze z powodu efektów jakich daję. Dzięki tej broni mogłem pokonywać bezproblemu pojedyńcze mumie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Nie 20:39, 06 Lip 2008    Temat postu:

Ha, dziękuję Smile

Tak, gdy tylko nastała okazja, Devios również wziął do łapek ten kostur. Mocny, naprawdę. Z drużyną magów można było nawet kilka najsilniejszych mumii pokonać.

Offtopujemy ^^'

PS:
Cytat:
tłukłaś

Jestem facetem ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 9:49, 07 Lip 2008    Temat postu:

Ups, literówka. Sorry nie chciałem.

Ja myślę, że nie offtopujemy. Przecież w naszej dyskucji są podawane porady do gry. Przecież dzięki tej dyskusji jakiś nowy gracz który będzie zaczynał dodatek Zakon Feniksa będzie już wiedział, że nienależy bić mumii bronią konwecjonalną i dowie się trochę więcej niformacji o kosturze Hirina. Więc to jest pół offtop- pół dyskusja na temat.

Ja z drużyną magów to kosiłem blokady na twierdzy mrocznego wiatru. Puszczałem mieszankę zamieci i burzy ognia i najczęściej połowa padała a druga połowa dochodziła na red hp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Nie 12:41, 20 Lip 2008    Temat postu:

Te wieże były na szkielety pisze szkielety i na armie cesarską a nie na mumie które są łatwe do pokonania 1.zamrażasz 2 naparzasz proste.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 12:27, 21 Lip 2008    Temat postu:

Czarny mag + sekwencyjne cierpienie lub Biały mag + świętość i nie ma się czego bać.
Powrót do góry
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 20:09, 21 Lip 2008    Temat postu:

Mam pytanko gdzie zdobyliście ten kostur Hirina Posłańca
Bo takiego przedmiotu jeszcze nie spotkałem {wiem że jest zestaw Elen ,strzelca weterana,Nora, Tiary etc}.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pon 20:18, 21 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 20:20, 21 Lip 2008    Temat postu:

Kostur Hirina jest do zdobycia w tej dodatkowej misji na drugiej mapie Cienia Feniksa. Ten kostur jest pęknięty. W Empyrii jest kowalka która umię go naprawić ale jeśli go naprawi to ten kostur będzie słaby. Więc propobuje ci przyniesie łez zerbity które go wzmocnią. Musisz dać 3 łzy by powstał ten potężny kostur.

Ten kostur ma bardzo dobre obrażenia i aż 3 efekty: wybuch ognia(30 obrażeń wstępnych + kolejne na skutek podpalenia), wybuch lodu(10 obrażeń zadaje i tak ciągle aż do 0) i śmierć(155 obrażeń).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin