Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jak wybrać dobrego bohatera i dobre imię
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 13:06, 28 Lut 2010    Temat postu:

Upss... Sorry poprostu czytałem pobieżnie i nie zwróciłem uwagi, ale już poprawiłem błędy. Wybacz Smile.

Na 6 to jak dla mnie trochę za nisko. Ja wolę mieć magię u wojowników na 13, bo dochodzą nowe czary z Cienia Feniksa, które w więksości przypadków są fajne i użyteczne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aileen
Wójt


Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Nie 13:18, 28 Lut 2010    Temat postu:

Aktualnie Cień Feniksa przechodzę magiem śmierci o takich statystykach:

Czarna magia 16
Śmierć 15
Nekromancja 15
Klątwy 15

Lekkie uzbrojenie 10
Lekka broń sieczna 10

I gra mi się bardzo dobrze. Tylko trzeba bardzo uważać, jak chce się w pojedynkę wyeliminować większą ilość przeciwników, zwłaszcza tych którzy mają wysoką siłę (wilczarze, trolle itp).

W sumie, mogę raz jeszcze zacząć wojownika + uroki, jak już nabrałam trochę doświadczenia to może coś z tego ciekawego wyjdzie ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Aileen dnia Nie 13:20, 28 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 12:53, 07 Maj 2010    Temat postu:

Dla mnie w Spellforce najlepszą profesją jest czarna magia. Posiada najciekawsze czary ktore zadają ogromne obrazenia. Grałem takowym czarnoksiężnikiem i grało się spokojnie i dobrze. Trzeba uwarzać na ilość MP aczkolwiek wydaje mi sie że czarna magia jest potężniejsza od magi żywiołów, jej minusem jest tylko i wyłącznie ofensywne nastawienie, brak supportu czy dobrego leczenia, tyle z mojej strony, ciekawiej sie gra (dla mnie) magiem niźli wojem Smile
Powrót do góry
Fenris
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: się wziąłeś?

PostWysłany: Pią 12:59, 07 Maj 2010    Temat postu:

A kradzież życia to co? Osobiście polubiłem ostatnio magię żywiołów. Zamieć plus ognisty deszcz plus zamieć i wrogów nie ma, jak dotychczas żadna armia się nie uchowała. Jak wróg lubi być mobilny to gliniane stopy, ew mass zamrożenie na magów i łuczników a potem dobić ofensywą.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Wto 0:33, 06 Lip 2010    Temat postu:

Fenris napisał:
A kradzież życia to co? Osobiście polubiłem ostatnio magię żywiołów. Zamieć plus ognisty deszcz plus zamieć i wrogów nie ma, jak dotychczas żadna armia się nie uchowała. Jak wróg lubi być mobilny to gliniane stopy, ew mass zamrożenie na magów i łuczników a potem dobić ofensywą.


Przekonałem się na własnej skórze jak kolega grał takim magiem, tylko że miał jeszcze rozwiniętą Magię Umysłu-Defensywę. Co prawda nie był to chociaż na ten 13 lvl, żeby mieć Medytacje, ale sama Kradzież Many mu sporo dawała. Aby mieć medytację wystarczy 12 poziom defensywnej magii umysłu //STL Taki mag ma stały combos zaklęć, tzn. Gliniane Stopy, Masowe Zamrożenie, Zamieć i Ognisty Deszcz, który świetnie kosi Wink.

A co do tego jak wybrać dobre imię to powiem, że nie warto nawet zaprzątać sobie głowy tymi śmiesznymi generatorami, bo efekty są żałosne Confused. Ja stosuję metodę wypisywania znanych mi imion fantasy i później stosuję zmianę liter, dodawanie przedrostków lub przyrostków itd. i efekty są całkiem niezłe Very Happy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
XiKATIx kitkat?? xD
Skrytopisarz


Dołączył: 20 Paź 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: ew

PostWysłany: Nie 1:23, 24 Paź 2010    Temat postu:

Ciezko zbrojny wojownik + klatwy
nazywal by sie Oslabiajacy rycerz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Nie 9:39, 24 Paź 2010    Temat postu:

STL: Hmm... może faktycznie, aby mieć Medytacje wystarcza 12lvl, ale nie masz wtedy tych kilku nowych czarów, które wchodzą na 13lvl, dlatego jak dla mnie lepiej jest rozwinąć w takich wypadkach magie na 13 a nie na 12 Wink.
W każdym razie dzięki za poprawienie, bo mi się zawsze wydawało, że Medytacja jest tylko od 13...

kitkat: powiedz nam, co Twój post wnosi do tej dyskusji?^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 10:55, 24 Paź 2010    Temat postu:

przemmir napisał:
STL: Hmm... może faktycznie, aby mieć Medytacje wystarcza 12lvl


Nie może, a na pewno Smile

przemmir napisał:
ale nie masz wtedy tych kilku nowych czarów, które wchodzą na 13lvl, dlatego jak dla mnie lepiej jest rozwinąć w takich wypadkach magie na 13 a nie na 12 Wink


Zgadzam się, na 13 poziomie dochodzą nowe czary i jeśli komuś są one potrzebne jak najbardziej jest sens wtedy magię podciągnąć do 13 lvl


A co do dobrego bohatera - każdy ma wobec takiej postaci inne oczekiwania, wynikające przede wszystkim z interpretacji określenia dobry. Dlatego też nie sądze, żeby znalazła się postać, która pasowała by każdemu graczowi. Dla jednego dobry będzie mag, dla innego, kto magów nie lubi - wojownik (a może strzelec?) A może jakaś hybryda, łącząca cechy np. strzelca i maga... A może jeszcze coś innego.
Więc chyba najlepiej dopasować avatara do swoich potrzeb, korzystając przy tym przede wszystkim z własnego doświadczenia i własnych oczekiwań co do umiejętności postaci, jak również z podpowiedzi bardziej doświadczonych i zaawansowanych graczy i oczywiście w ramach ograniczeń narzuconych przez samą grę. Niestety, silnego, zręcznego, zwinnego, wytrzymałego a przy tym mądrego, charyzmatycznego i inteligentnego avatara mieć się nie da (bez używania pomocy w postaci AM czy CE) więc sami musimy zdecydować, co nam najbardziej będzie potrzebne i spośród wszystkich cech i umiejętności wybrać tylko te najbardziej nam samym odpowiadające.

Moim zdaniem, najlepiej eksperymentować samemu. Nie neguję tutaj uzyskiwania wskazówek od innych, bardziej doświadczonych, aby uniknąć sytuacji, gdy rozwój naszej postaci w określonym kierunku zostanie nagle zablokowany, bo się okaże, że źle dopasowaliśmy rozwijane cechy w stosunku do umiejętności które chcemy uzyskać w efekcie końcowym.
Ale nie ma to jak własna postać, którą od początku do końca zrobiliśmy sami. Co z tego, że w/g jednej czy drugiej opinii popełniliśmy błędy przy jej rozwoju. Ale jest moja. To ja nią gram, a nie ten ktoś. Naturalnie, jeśli w/g własnego uznania dojdziemy do wniosku, że Ci, którzy ją tak krytykują, po części choć mają rację, to można wnioski na przyszłość wyciągnąć i następną postać zrobić już tychże błędów nie popełniając.

Ja jestem w tej o tyle dobrej sytuacji, że mnie się SF1 bardzo podoba i ja po prostu lubię w niego grać (od pewnego czasu zdecydowanie preferuję grę swobodną). Więc w wolnym od pracy czy innych zajęć czasie, mogę do woli eksperymentować. Nie sądzę, aby gra mi się znudziła (choć nadal nie mogę się zebrać aby do końca przejść Kampanię Aryna) bo przecież już od kilku lat przechodzę te same mapy, aby wyexpić postać. Nie ukrywam, że cieszę się, że być może jakieś nowe mapy powstaną, nie tylko do expienia na szybko, ale takie które będzie można po prostu "przejść, co umili zdecydowanie jeszcze moją grę.
I właśnie dlatego, że mam duuużo czasu na granie (jeszcze bardzo stary nie jestem Razz ) nie przejmuję się tym, że część tych eksperymentów po skończeniu nadaje się praktycznie tylko do usunięcia. Czytam, co inni piszą, staram się odsiać ziarno od plew (bazując na już znanych mi rozwiązaniach i popełnionych pomyłkach), wybrać z tego to, co mnie pasuje. Wyciągam wnioski na przyszłość, staram się nie powielać tych samych błędów, i tym bardziej cieszę się z tego, że następna postać już jest "lepsza" od poprzedniej. Niekoniecznie lepsza dla innych, "super", wymiatająca w PvP czy tym podobne. Lepsza, bo lepiej mnie się nią gra, lepiej dopasowana do moich wymagań. I dlatego - dobra.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez st34l3k dnia Nie 11:27, 24 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strona 6 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin