Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 11:15, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
dla tych ktorzy chcą szybko lvl proponuje bialych magow(ich expi sie najszybciej) osobiscie gram lekko zbrojnym i osobiscie gra mi sie nim lepiej niz ciezko zbrojnym
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Pią 14:05, 25 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
SpellerForce napisał: |
dla tych ktorzy chcą szybko lvl proponuje bialych magow(ich expi sie najszybciej) |
Proszę o uzasadnienie tego stwierdzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 14:40, 03 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
hymm... Osobiscie gram teraz Cien Feniksa postacia z 47 lvl
19 lekka sieczna
19 drzewcowa
12 lod
i gra sie mi b.dobrze uzbrojony w bronie Bestia i Taniec Smierci spokojnie kosze wrogow za niedlugo zaloze sprzet "kowala swiata"
kolejna postac to 27 lvl a Arynie
11 sieczna
11 smierc
11 nekromancja
to dopiero ciara az milo hehehe
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:41, 03 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 16:12, 28 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ja lubię postacie z magią lodu oraz ciężką sieczną i pancerzem(zwłaszcza jak mają na sobie zbroję świtu). Początkującym graczom polecam woja ciężkozbrojnego ponieważ kampanię świtu przechodzi się nim bardzo łatwo. Potem mogą być problemy, ale jak się nauczy grać to jakoś się sobie poradzi.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr. Z
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 11:31, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Witam wszystkich
Po kilku latach powróciłem do gry SpellForce – znowu mnie wzięło Poprzednio kampanie przechodziłem różnej maści wojownikami, teraz przyszła kolej na magów. Na początek prawie klasyczny mag (lód+ogień+ śmierć). Inwestując w Inteligencję i Mądrość aż do osiągnięcia 20 lvl danej magii trochę punktów zostanie do rozdania. I tu pojawia się moje pytanie, podpakować zwinność czy zręczność? Ciekaw jestem Waszych opinii opartych na doświadczeniach z gry.
P.S. A może jednak zamiast ognia wziąć nekromancję?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 11:39, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym podpakował w zwinność. Zręczność jeśli nie masz siły i zadajesz małe obrażenia nie jest przydatna ponieważ co z tego że trafiasz jak zadajesz mało obrażeń. Zwinność natomiast ma to do siebie że przeciwnikom trudniej będzie przerwać twoje zaklęcie i trafić cię a jak jesteś otoczony przez wrogów i chcesz rzucić jakiś czar aby się uratować to dzięki dużej zwinności masz szansę to zrobić.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr. Z
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:23, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeśli dobrze rozumiem to zręczność daje wymierne korzyści tylko w połączeniu z siłą, czyli de facto potrzebna jest tylko postaciom walczącym wręcz. Co do zalet zwinności to raczej nie trzeba mnie do nich przekonywać. Chociaż myślałem, że może jednak zręczność ma jakiś tam wpływ także na ataki magiczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr. Z
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 8:46, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jeszcze jedno pytanko odnoście maga żywiołów. Gra ktoś jeszcze takim magiem w czystej postaci tzn. ogień + lód + ziemia, a jeśli tak to w co polecacie zainwestować pozostałe punkty biorąc pod uwagę, że nie wystarczy ich do opanowania umiejętności na maksymalnym poziomie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fenris
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się wziąłeś?
|
Wysłany: Pon 8:59, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
W kampanii dla maga przydatne jest 2 lvl lekkiego uzbrojenia dla błogosławieństwa, zawsze można też pokombinować z białą magią Btw 200 zwinności(dzięki itemom) i otoczony przez minotaury dostawałem każdego możliwego hita. Zręczność dostajesz z itemów, dzięki czemu spokojnie możesz mieć 60-90 a to już liczba porządna, jak dla mnie w CF nie opłaca się w nią ładować tak jak w wytrz albo siłę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr. Z
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:27, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie nad Białą Magią się zastanawiam. W początkowej fazie gry dzięki kilku punktom można mieć dostęp do kilku ciekawych broni a przy okazji trochę się podleczyć. Poczekam jeszcze trochę może ktoś będzie miał inną, mniej standardową propozycję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Fenris
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 98
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: się wziąłeś?
|
Wysłany: Pon 20:28, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Jedyny inny mądry wybór to magia umysłu defensywna na poziomie 12 dla czaru medytacja. Jednakże postać będzie musiała dużo punktów wydawać i do walki wręcz nadawać się raczej nie będzie, za to będzie mega killerem na duże armie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mr. Z
Niemy Mędrzec
Dołączył: 05 Kwi 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 21:44, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
I o to mi właśnie chodziło. Zastanawiam się tylko czemu sam na to nie wpadłem. Teraz tylko muszę policzyć punkty, żeby czegoś nie spie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|