|
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pią 20:50, 20 Lut 2009 Temat postu: Edycja Postaci (przez art money) |
|
|
Tak, jest to możliwe! na jednym z for internetowych o spellforce gadają o tym (niiestety po angielsku i nie rozumiem paru rzeczy.
Jakby ktoś to umiał wytłumazcyć o niech pisze.
a i jeszcze link :
Kod: |
http://spellforce.jowood.com/forum/showthread.php?s=&threadid=15250 |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 19:04, 12 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cały tekst jest zagmatwany i nieczytelny Ale w dziale porady znajduje się lepszy.
Poprzednie artmoney tabeli napisałem, że została podjęta z desek gamefaqs był bardzo zły jednego ... It's still of minor use though for editing ac, max hp and max mana... To wciąż niewielkie wykorzystanie choć edycji AC, maks. KM i maks. Mana ... Most of all other values in it were useless, visual-only change(like though you give yourself a new ability required to use a certain item/spell, you see you have that ability but when you try to use/equip it, you get message "you don't have required abilities") and most importantly reset on map change because that was not the real source adresses you were changing with it... Większość wszystkie inne wartości w niej były bezużyteczne, wizualnej tylko zmienić (choć jak dajecie sobie nowe umiejętności wymagane do korzystania z niektórych pozycji / zaklęcie, widać, że masz możliwości, ale przy próbie użycia / wyposażyć go otrzymasz komunikat "nie masz wymaganych umiejętności") i co najważniejsze reset na mapie zmian, ponieważ nie był prawdziwym źródłem adresów można było zmienić to ... This table in turn provides you with easy access to all real source adresses, the main shadow ones from which values were reset on map changes with the previous table... Tabela ta z kolei pozwala na łatwy dostęp do wszystkich adresów rzeczywistego źródła, głównym cieniu, z których te wartości zostały zresetować na mapie zmian z poprzedniej tabeli ... SO with this one you can edit everything you could semi-edit with the previous one + avatar name and it'll stay with you through any map-changes up to the end... SO z tego możesz edytować wszystko można półpubliczne edycji z poprzedniego + avatar nazwę i pobyt będzie z wami poprzez dowolną mapę-zmiany aż do końca ... Editing'll really show up only on map change - or you could by hand update the displayed values from the first table after editing with this one... Editing'll naprawdę widoczne tylko na mapie zmienić - lub można ręcznie aktualizować wyświetlane wartości z pierwszej tabeli po edycji z tego ... I recommend you stand near a bindstone/portal and go to another map after editing everything you want - that'll update all values to what you changed them to... Ja polecam Ci stanąć w pobliżu bindstone / portal i udać się do innego mapę po edycji wszystko chcesz - że będzie zaktualizować wszystkie wartości, co zmieniło ich ... Buying from a vendor spending money/spending a stat/ability point/adding a point to stat/ability will ofcourse also update the respective values. Kupowanie z dostawcą wydatkowania pieniędzy / wydatkowanie stat / zdolność pkt / dodanie punktu do stat / zdolność będzie oczywiście także aktualizację odpowiednich wartości. So here's for the guide really: Tak oto w przewodniku naprawdę:
1. +1. Download artmoney freeware from [link widoczny dla zalogowanych] Pobierz freeware artmoney z [link widoczny dla zalogowanych]
2. 2. Download process explorer application from [link widoczny dla zalogowanych] Pobierz proces explorer aplikacji [link widoczny dla zalogowanych]
3. 3. Run Spellforce, load the save game with avatar you want to edit or start a new game. Uruchom Spellforce załadować zapisać grę z avatar chcesz edytować lub rozpocząć nową grę.
4. 4. Alt-tab to Windows, run process explorer. Alt-Tab do systemu Windows, należy uruchomić proces explorer. In it's main window choose File > run, find artmoney.exe from there and press ok. W jego głównym oknie wybierz Plik> Uruchom, znaleźć artmoney.exe stamtąd i naciśnij OK.
5. 5. Close process explorer. Zamknij proces explorer. In artmoney main window in select process dropdown menu choose Spellforce - The Order of Dawn W artmoney w głównym oknie wybierz menu rozwijane procesu wyboru Spellforce - The Order of Dawn
6. 6. In artmoney main window press load button and browse to amt file you've hopefully already unpacked from attached zip archive(packed with winrar 3.20), press open. Artmoney W głównym oknie naciśnij przycisk obciążenia i przejdź do pliku amt you've nadzieję już rozpakowany z załączonym archiwum ZIP (pakowane z WinRAR 3,20), naciśnij Otwórz.
7. 7. Now alt-tab back to Spellforce and open your character info. Alt-Tab teraz z powrotem do Spellforce i otworzyć swój charakter informacji. You now have to write down your BASE unmodified by magic items/spells stats. Teraz trzeba napisać swój BASE niezmodyfikowanego przez magiczne przedmioty / zaklęcia statystyki. You have 7 stats: Musisz 7 statystyki:
Strength Siła
Stamina Wytrwałość
Dexterity Zręczność
Agility Agility
Intelligence Intelligence
Wisdom Mądrości
Charisma Charisma
That's the order in which they're displayed in game, but in memory they're in different order. Jest to kolejność, w jakiej są one wyświetlane w grę, ale w pamięci, są one w innej kolejności. So you'll want to write them down in order in which they're in memory, that's this: Więc będziemy chcieli zapisać je w kolejności, w jakiej jesteśmy w pamięci, że to jest:
Agility Agility
Charisma Charisma
Dexterity Zręczność
Intelligence Intelligence
Stamina Wytrwałość
Strength Siła
Wisdom. Mądrości.
Write them down in this order or memorize them, or write them down to text file - whatever. Napisz je w tym celu lub zapamiętać je, lub zapisać je do pliku tekstowego - cokolwiek.
8. 8. Alt-tab back to artmoney. Alt-Tab do artmoney. Press search. Prasa wyszukiwania. In search drop-down box select "Sequence of values". W poszukiwaniu menu rozwijanego wybierz opcję "Sekwencja wartości". Set number of values to 7. Ustaw liczbę wartości 7. In type dropdown menu select custom. W menu rozwijanym wybierz typ niestandardowy. Remove all checkboxes and make sure only Integer 2 bytes is checked, don't touch anything else there. Usuń wszystkie pola wyboru i upewnij się, że tylko 2 Integer bajtów jest zaznaczone, nie dotykaj niczego innego nie. Now press ok in that menu and press ok in search menu. Teraz naciśnij OK w menu i naciśnij OK w menu. You'll then be prompted to input sequence... Następnie zostanie wyświetlony monit o podanie sekwencji ... That's where you have to input your base stats values in correct order in which they reside in memory. To gdzie będziesz musiał wprowadzić swoje podstawy statystyki wartości w prawidłowej kolejności, w którym zamieszkują w pamięci. As value 1 input agility, as value 2 charisma etc. Then press ok. Jako wartość 1 sygnałów wejściowych, jak wartość 2 charyzmy itp. Następnie naciśnij OK. The search will take a while, after that you should be left with 4-10 results found. Wyszukiwanie zajmie chwilę, po że należy pozostawić 4-10 z wyników. I usually am left with 4 and the last one being the correct one, but that's a no-guarantee... I zazwyczaj jestem z lewej 4 i ostatnia jest poprawne, ale to nie ma gwarancji ... So what you do now is select "Base agility" on the right side in the table you've loaded before. Więc co teraz zrobić jest wybór "Base zręczności" po prawej stronie w tabeli już załadowany wcześniej. Black selection box should appear around it... Black okienku powinna pojawić się wokół niego ... Now on the left side in found results list select the first adress. Teraz po lewej stronie znaleźć w liście wyników zaznacz pierwszy adres. Black selection box should also appear around it. Black okienku powinna się również wokół niego. Now press alt+a Teraz naciśnij Alt + A
Most likely correct stats'll be displayed but incorrect avatar level, name, much else. Najprawdopodobniej poprawny stats'll być wyświetlane, ale nieprawidłowe avatar poziom, nazwy, wielu innych. Now cycle through the rest found results, try the same with 2nd, 3rd etc. You'll recognize the correct one very easily as EVERY value in the table will then make sense... Teraz cyklu przez resztę znalezionych wyników, to samo z 2-cia, 3rd itp. You'll rozpoznać właściwego bardzo łatwo jak każdy wartości w tabeli będzie sensu ... So now edit to your hearts content and remember most of the changes you make in the table won't be displayed in the game right away -that's intended behaviour, you have to go to another map through a portal or bindstone, or use the previously posted table to force the displaying of right values... Więc teraz edytować zawartość waszych sercach i zapamiętać większość z wprowadzonych zmian w tabeli nie będą wyświetlane w grze od razu, że to na zachowanie, musisz udać się do innego mapę poprzez portal lub bindstone lub skorzystaj z wcześniej wysłana tabeli życie zamieszczanie prawo wartości ... Edit intelligence or stamina also if you want, when you map-change your mana and hp will be recalculated as if you'd manually spent stat-points on those. Edycja wywiadowczych lub wytrzymałość również, jeśli chcesz, kiedy zmienić mapę-Mana i HP zostanie przeliczona jako Jeśli ręcznie wypalone stat-tych punktów. 98 is not the limit to stats. 98 nie ma limitu na statystyki. Don't go too high with speeds Don't go zbyt wysokie z prędkością
or you'll get a reverse effect of being slowed down instead, 5000% is ok still though it seems. lub otrzymasz efekt odwrotny, zamiast spowolnieniu, 5000% jest ok choć nadal wydaje. For the ability types and subtypes use this list: Dla typów i podtypów możliwość wykorzystania tej listy:
Ability types: Umiejętność typu:
Light Combat Arts = 1 Light Combat Arts = 1
Heavy Combat Arts = 2 Heavy Combat Arts = 2
Ranged Combat = 3 Wahał Combat = 3
White Magic = 4 White Magic = 4
Elemental Magic = 5 Elemental Magic = 5
Mind Magic = 6 Mind Magic = 6
Black Magic = 7 Black Magic = 7
Sub Types: Podtypy:
(for Light Combat Arts) (Światło dla Sztuki Walki)
Pierce Weapons = 1 Pierce broni = 1
Light Blade Weapons = 2 Light Blade Weapons = 2
Light Blunt Weapons = 3 Light Blunt Weapons = 3
Light Armours = 4 Lekkie zbroje = 4
(for Heavy Combat Arts) (na ciężki Combat Arts)
Large Blade Weapons = 1 Large Blade Weapons = 1
Large Blunt Weapons = 2 Large Blunt Weapons = 2
Heavy Armours = 3 Ciężka zbroje = 3
Shields = 4 Shields = 4
(for Ranged Combat) (dla wahał Combat)
Bows = 1 Bows = 1
Crossbow = 2 Crossbow = 2
(for White Magic) (na White Magic)
Life = 1 Życie = 1
Nature = 2 Przyroda = 2
Boons = 3 Boons = 3
(for Elemental Magic) (na Elemental Magic)
Fire = 1 Fire = 1
Ice = 2 Ice = 2
Earth = 3 Ziemia = 3
(for Mind Magic) (dla Mind Magic)
Enchantment = 1 Enchantment = 1
Offensive = 2 Obraźliwe = 2
Defensive = 3 Obronne = 3
(for Black Magic) (Black Magic)
Death = 1 Śmierć = 1
Necromancy = 2 Nekromancja = 2
Curse = 3 Curse = 3
You can equip an item/put a spell to quick spells belt and then remove the ability required to use it - nothing bad'll happen, you'll still be able to use it until you unequip it manually. Możesz wyposażyć element / umieścić zaklęcie do szybkiego zaklęcia pasa, a następnie usunąć umiejętności wymagane do korzystania z niego - bad'll nic nie stało, nadal będzie można z niego korzystać, dopóki nie unequip ręcznie. Child skills don't require parent groups when editing actually so you can have fire magic without elemental magic parent-group etc. The game'll still display parent groups as this is unintended case so you might seem to have more than 10 skills. Dzieci umiejętności nie wymagają dominującej grupy podczas edytowania faktycznie tak możesz mieć magii ognia bez elementarnej magii dominującej grupy itp. game'll nadal wyświetlać dominujących grup, ponieważ jest to niezamierzony przypadek, więc może się wydawać, że ponad 10 umiejętności.
For the following avatar abilities: Do avatar następujące umiejętności:
Death 12 Śmierć 12
Necromancy 12 Nekromancja 12
Curse 12 Curse 12
Fire 12 12 Fire
Ice 12 Lodowa 12
Earth 12 Ziemia 12
Life 12 Życie 12
Nature 12 Przyroda 12
Boons 12 Boons 12
Defensive 12 Obronne 12
Input the following values in respective slots: Wprowadź następujące wartości w odpowiednie szczeliny:
7 7
1 1
12 12
7 7
2 2
12 12
7 7
3 3
12 12
5 5
1 1
12 12
5 5
2 2
12 12
5 5
3 3
12 12
4 4
1 1
12 12
4 4
2 2
12 12
4 4
3 3
12 12
6 6
3 3
12 12
You'll seem to have 14 skills in all as the game'll auto-display Black magic, Elemental magic, Life magic, Mind magic parent groups above the skills, but they're not really there, so though you'll seem to have white magic 12, you won't be able to use ring of dawn & dusk which requires white magic 12... You'll 14 wydaje się umiejętności we wszystkich jako game'll automatycznie wyświetlać czarna magia, Elemental magii, o życiu magii, magii Mind dominujących grup powyżej umiejętności, ale są one naprawdę nie istnieje, więc będziesz choć wydaje się mają białe magiczne 12, nie będzie można korzystać z pierścieniem świcie i zmierzchu, który wymaga białej magii 12 ... For a screen of avatar with 14 skills go to this thread: [link widoczny dla zalogowanych] Na ekranie avatar z 14 umiejętności przejść do tego wątku: [link widoczny dla zalogowanych]
Editing in all level 12 scrolls and any items is also possible and relatively easy, go to looong thread Cheats on pages like 3-5 for the guide... Edytujesz poziom we wszystkich 12 przewijany i wszelkie przedmioty, a także możliwe jest stosunkowo łatwe, przejdź do looong wątku Cheats na stronach takich jak 3-5 dla przewodnika ... If someone knows a good list of item ids - post a link... Jeśli ktoś zna dobrą listę pozycji ids - post link ... Someone should've found it somewhere in those *pak files which are now unpackable with dragon unpacker... Ktoś powinien znaleźli ją gdzieś w tych pak * pliki, które są obecnie unpackable ze smokiem unpacker ... So now go cheat/edit, why are you wasting your time? Więc teraz go oszukiwać / edytować, dlaczego wasting your time? Oh and one last notice. No i ostatnie zawiadomienia. The adresses once found will stay valid until you quit the game, so you can map change/load different saves and edit another avatars whatever until you quit... W raz znaleźć adresy pozostaną ważne do zamykaniu gry, więc możesz zmienić mapę / obciążenia różnych zapisuje i edytować avatars cokolwiek innego, dopóki nie wyjść ...
Do du** ale lepszy rydz niz nic
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Nie 16:14, 26 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 22:12, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
a dasz radę na pm wytłumaczyć mi jak dodać itemy przez artmoney?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 12:44, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
chodzi mi o SPF 2 xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 14:37, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nosiciel Dusz napisał: |
chodzi mi o SPF 2 xD |
Dobra pokaż mi sp2 następujące staty
Strength Siła-Nie obrażenia zależą od broni i itemów
Stamina Wytrzymałość-Nie to samo
Dexterity Zręczność-Nie zawsze trafiamy
Agility Zwinność-Nie zawsze obrywamy
Intelligence Inteligencja-Nie regeneracja zależy od itemów
Wisdom Mądrość- Nie Ilość many zależy od poziomu i specjalizacji i itemów
Charisma Charyzma-Nie na leczenie i obrażenia od umysłu też wpływają itemy
I umiejętności:
(for Light Combat Arts) Dla Lekkich Sztuk Walki)-Lekka Broń jest
Pierce Weapons = 1 Broń Drzewcowa = 1-Nie
Light Blade Weapons = 2 Lekka Broń Sieczna = 2-Nie
Light Blunt Weapons = 3 Light Broń Obuchowa = 3-Nie
Light Armours = 4 Lekki Pancerz = 4-Nie
(for Heavy Combat Arts) (Dla Ciężkich Sztuk Walki)-Ciężka broń jest
Large Blade Weapons = 1 Ciężka Broń Sieczna = 1-Nie
Large Blunt Weapons = Ciężka Broń Obuchowa = 2-Nie
Heavy Armours = 3 Ciężki Pancerz = 3-Jest
Shields = 4 Tarcze = 4-Nie są pawęże
(for Ranged Combat) (Dla Broni dystansowej)-Jest
Bows = 1 Łuki = 1-nie są długie łuki i ł.refleksyjne
Crossbow = 2 Kusze = 2-nie są ciężkie kusze
(for White Magic) (Dla białej magi)-jest o reszcie pojęcia nie mam
Life = 1 Życie = 1
Nature = 2 Natura = 2
Boons = 3 Wzmocnienia = 3
(for Elemental Magic) (Dla Magii Żywiołów)-jest
Fire = 1 Ogień = 1-jest
Ice = 2 Lód = 2-jest
Earth = 3 Ziemia = 3-jest
(for Mind Magic) (dla Magii Umysłu)-jest
Enchantment = 1 Uroki = 1-jest
Offensive = 2 Offesywna = 2-nie
Defensive = 3 Defensywna = 3-jest
(for Black Magic) (Dla czarnej magii)
Death = 1 Śmierć = 1-jest
Necromancy = 2 Nekromancja = 2-jest
Curse = 3 Klątwy = 3 -nie jest demonologia
Więc co to ma wspólnego z sp2 skoro umiejętności i statystyki pochodzą w dużej mierze z sp1
Ps.Trochę to przetłumaczyłem by niektórzy wiedzieli o co chodzi
A w sp2 to raczej itemu sobie nie dodasz wystarczy dobrze grać a znajdziesz super itemy bez dodawania ich sobie.Ale sie rozpisałem
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tallos
Administrator
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: What?
|
Wysłany: Pon 19:59, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to dotyczy spellforce 1 to przenoszę do Spell1 w dziale porady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:54, 05 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Spoko sprawa z tą edycją postaci. Można wypróbować wszystkie opcje, a sprawa nie jest taka trudna jak sie wydaje i co najważniejsze działa, z tym, że w przeciwienstwie do instrukcji ja adres swojej postaci znalazłem po wartosci złota, miedzi i srebra.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 19:54, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ej a skąd wziąć ten spellforce.amt ? Bo ja nigdzie czegoś takiego nie mogę znaleźć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 9:23, 25 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak wszedłem na ten temat na angielskim forum to tam w tym temacie był jakiś plik dołączony może to to? A kogo ty się pytasz? Przecież Mentant Dark po prostu wpisał tekst w tłumacza google on nic z tego nie rozumie. Hyouton zapytał czy ktoś umie to przetłumaczyć a on wpisał tekst do google tłumacz i zaciesza, ale żal.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 21:03, 30 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
darius napisał: |
Jak wszedłem na ten temat na angielskim forum to tam w tym temacie był jakiś plik dołączony może to to? A kogo ty się pytasz? Przecież Mentant Dark po prostu wpisał tekst w tłumacza google on nic z tego nie rozumie. Hyouton zapytał czy ktoś umie to przetłumaczyć a on wpisał tekst do google tłumacz i zaciesza, ale żal. |
Dokładnie wiem o co z tym wszystkim chodzi...
A tutaj ten plik, o który Ci chodziło:
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 15:59, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No to teraz skoro ci pomogłem to mi łaskawie wytłumacz o co w tym chodzi dobrze?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Hyouton
Webmaster
Dołączył: 19 Lut 2009
Posty: 317
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 22 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 21:42, 31 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
darius napisał: |
No to teraz skoro ci pomogłem to mi łaskawie wytłumacz o co w tym chodzi dobrze? |
Sry za offtop, ale gdzie Ty niby mi pomogłeś?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Hyouton dnia Nie 13:58, 02 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 17:16, 05 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Hyouton napisał: |
darius napisał: |
Jak wszedłem na ten temat na angielskim forum to tam w tym temacie był jakiś plik dołączony może to to? A kogo ty się pytasz? Przecież Mentant Dark po prostu wpisał tekst w tłumacza google on nic z tego nie rozumie. Hyouton zapytał czy ktoś umie to przetłumaczyć a on wpisał tekst do google tłumacz i zaciesza, ale żal. |
Dokładnie wiem o co z tym wszystkim chodzi...
A tutaj ten plik, o który Ci chodziło:
[link widoczny dla zalogowanych]
|
No tutaj
|
|
Powrót do góry |
|
|
Soter
Skrytopisarz
Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:04, 14 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
mam pytanie art money to płatny program?
A od czego są google ?? [link widoczny dla zalogowanych] Opisane ładnie.
Wersja SE - freeware (darmowa)
Wersja Proffesional - płatna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|