Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Coś dla krytyków, czyli poradnik do gry trollami
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:32, 21 Sie 2009    Temat postu: Coś dla krytyków, czyli poradnik do gry trollami

Poradnik do gry rasą trolli

Kilka słów ogólnych

Trolle to rasa najbardziej niedoceniana w całej grze spellforce. Jest krytykowana za wielkość ich budynków (chata drwala ma wielkość dużych kwater mrocznych elfów), cenę (najlepsza jednostka trolli kosztuję 100 drewna i żelaza), brak jednostek czarujących, brak kopalni żelaza (wielu ludzi doprowadza to do szewskiej pasji) i po prostu za ich wygląd. Jakby jeszcze było tego mało, to co bardziej wścibscy dodają brak terenu pod rozbudowę (absurd), kiepskie jednostki (totalny absurd) i kiepską wieżę (tutaj jeszcze zdzierżę).
W tym poradniku pokażę wam, że trolle nie są tak kiepską rasą i że odpowiednie pokierowanie ją w walce może zaskoczyć nawet skuteczne na odległość elfki, mocarne mroczne elfy, czy silne krasnoludy.

Budynki

Trolle mają wielkie budynki. Tego faktu nie zmienimy. Ale, od czego mamy komendę obracania budynku i oczy? Można dzięki temu odpowiednio ustawić budynek nie zabierając wcale dużego terenu pod rozbudowę. Co prawda wkurza fakt, że tartak jest strasznie duży, ale kamieniołom już nie. Największym plusem tej rasy jest to, że budynków trolli jest mało. Ale to i też niestety ogranicza. Np. trolle mogą pozyskiwać żywność jedynie przez myślistwo i przetwarzanie trupów na żywność. Nie posiadają kopalni żelaza, która zmusza do współpracy z orkami lub mrocznymi elfami dla szybszego pozyskania tego kruszcu.
Obalę jednak częsty mit o tym, że wieże trolli są słabe. Jest tu troszkę i kłamstwa i prawdy. Skałomiot, bo tak nazywa się ta wieża, jest najdroższa ze wszystkich wież w grze i jedynie, co robi to obrzuca kamieniami w przeciwników. To jest ta prawda. Reszta to czyste kłamstwo. Ta wieża tym się różni od elfickiej łuczniczej i ludzkiej kuszniczej, że zadaje silniejsze obrażenia i zadaje normalne obrażenia nieumarłym. Dlatego jednak warto poświęcić trochę drewna dla wybudowania dwóch lub trzech wieżyczek przy najczęściej atakowanym sektorze. Ponadto ta wieża świetnie się uzupełnia z innymi wieżami ras mroku.
Więc tak naprawdę do rozbudowy całkowitej wioski trolli wystarczy dobre oko i cierpliwość.

Jednostki

Od razu obalam mit, że jednostki trolli są słabe. Ten, kto tak pisze to najpewniej cziter lub osoba, która na pierwszy rzut oka ocenia rasy.
Pierwsze jednostki trolli nie są może powalające, ale zawsze na ten początek się przydają. Najbardziej ceniłem sobie osiłków z ulepszeniem. Zgniataczy nie rekrutowałem.
Kolejne dwie jednostki bardzo mi się spodobały. Burzyciel z ulepszeniem jest już bardzo dobry w walce, a dzięki umiejętności szybkiego burzenia budynków… po prostu miód. Miotacz natomiast po ulepszeniu całkiem dobrze sprawdza się na istoty lodu i przeciwników wrażliwych na ogień (tytan elfek, mumie, kosiarze, lodowe golemy). Zadają też normalne obrażenia nieumarłym i są silniejsze w starciu na odległość niż podstawowe jednostki strzelające u ras światła.
Kolejne dwie jednostki jeszcze bardziej mi się spodobały. Bojownik z lodową pałką był niczym elfia strażniczka z lodowym mieczem. Z tą różnicą, że ten pierwszy jest silniejszy, a ta druga częściej trafiała. Oprócz tego bojownik zyskuje wysoką odporność na lód. Głazomiot z ulepszeniem prezentuje się niczym silniejsza wersja łuczniczki wiatru z ulepszeniem. Jego ciosy połączone z chwilowym zamrożeniem powalają na kolana nawet najwytrzymalszych przeciwników.
Ostatnie dwie jednostki trolli to elita. Niszczyciel po ulepszeniu jest świetnym wojownikiem na magów i uzdrowicieli, bo potrafi kraść manę dzięki swoim maczugom. Jest też niebezpieczny dla nieostrożnych bohaterów. Mocarz natomiast jest chyba najsilniejszym wojownikiem wśród swojej rasy. Jego uderzenia są powalające, a wraz z ulepszeniem nie pozwalają na skuteczną konfrontacje z nim przy pomocy broni konwencjonalnych.
Tytan trolli to zabójczy cyklop. Jego uderzenia są szybkie i mocne. Może w walce konkurować z każdym innym tytanem. Jego aura też nie jest cienka. Potrafi namieszać w walce i przechylić szanse zwycięstwa na stronę trolli.
Nie zapominajmy o ich specjalizacji. A mianowicie aktywacja szału, kiedy mają bardzo niski poziom życia. Wtedy naprawdę potrafią przywalić…
A więc drodzy gracze, kto śmie dalej twierdzić, że trolle są słabe w walce? Może i nie mają magów, ale ten brak nadrabiają siłą i wytrzymałością. Są w stanie mierzyć się z lodową magią elfek, czy z silnymi jednostkami krasnoludów. Trolle są jeszcze silniejsze, kiedy współpracują militarnie z rasami mroku. Dzięki żelazu i magii orków czy mrocznych elfów stają się naprawdę trudne do pokonania.
Jednak tutaj trzeba wspomnieć tez o braku kopalni żelaza. Trollami o wiele trudniej się gra bez współpracy. Muszą wydobywać żelazo poprzez robotników, którzy bardzo wolno pracują przy jego wydobywaniu. Wtedy każde dziesięć żelaza jest na wagę złota. W takich przypadkach rekrutowanie elity jest ograniczone i najlepiej zachowywać tamte jednostki do głównych strać. Do tych pomniejszych nadadzą się wszystkie jednostki średnie.

Strategia rozbudowy dla nowicjuszy

Uaktywniamy monument i budujemy 10 robotników. 7 odsyłamy do rąbania drewna, a 3 do wydobywania kamienia. Po zabraniu materiałów budujemy chatę drwala przy największym skupisku drzew, i kamieniołom w miarę jak najlepiej ustawiony przy kamieniach. Do każdego z tych budynków przydzielamy równo po pięciu robotników.
Podczas wydobywania drewna i kamienia budujemy kolejnych 10 robotników. 5 odsyłamy do budowy małych kwater jak uzyskamy surowce. I teraz:
- Jeśli mamy pod ręką monument orków lub mrocznych elfów to teraz aktywujemy go i budujemy tez u niego 5 robotników. Zaganiamy ich do budowy małych kwater. Bo wybudowaniu budujemy jeszcze jednego robotnika i jak się zbierze surka to budujemy hutę i kopalnie żelaza.
- Jeśli nie mamy pod ręką monumentu innej rasy mroku to posyłamy tamtych 5 robotników do wydobywania żelaza.
Po wybudowaniu kwater trolli i zregenerowaniu energii runicznej budujemy kolejnych 5 robotników. Tych, co wybudowali kwatery niech teraz zbuduję dom kamieniarza. Tych, których stworzysz możesz w zależności od potrzebnego surowca wysłać do:
- budowy chaty drwala
- budowy kamieniołomu
DODATKOWA UWAGA: Jeśli współpracujesz z mrocznymi elfami to możesz zrezygnować z kamieniołomów trolli i zbudować kamieniołomy mrocznych elfów i dom kamieniarza.
Po wybudowaniu domu kamieniarza budujemy teraz najgorsze, czyli 5 chat zbrojmistrzów. Te budynki są dość duże, więc musisz dobrze je poustawiać by nie zabierały dużo terenu pod zabudowę. W miarę możliwości wykorzystuj tereny, na którym dawniej stał las. W międzyczasie budujesz kolejnych 5 robotników i budujesz nimi magazyn żywności i chatę myśliwską w pobliżu zwierzyny.
DODATKOWA UWAGA: Jeśli współpracujesz z mrocznymi elfami to możesz się wspomóc farmami grzybów i ich magazynem żywności. Jeśli współpracujesz z orkami to wykorzystaj ich fermę dzików i chatę rybaka.
Tera zapewne mnie wyśmiejecie, bo już nie mam wolnych robotników pod ręką. Ale czy ja mówiłem coś o natychmiastowym wydobywaniu żywności? 5 robotników którzy wybudowali budynki pod zbieranie żywności teraz zaganiamy do budowy kwater średnich.
W tym momencie decydujemy czy współpraca z drugą rasą będzie bliższa czy dalsza. Pierwsza polega na wybudowaniu struktur drugiej rasy do możliwości rekrutowania kilku jednostek. Dalsza to po prostu jest oparta na zasadzie wydobywania surowców dla trolli.
DODATKOWA UWAGA: Nie zapominajcie o eliminowaniu wrogich zwiadowców. Jeśli macie trochę surowców to możecie ulepszyć jednostki burzyciela i miotacza. Oprócz tego możecie rekrutować już 5 jednostek burzycieli dla dodatkowej pomocy w eliminowaniu zwiadu.
Wybudowaliśmy średnie kwatery. No to już mamy za sobą najcięższe. Zapewne lasy już zostały w pewnej mierze zlikwidowane, a kamień mocno uszczuplony. Zburzcie chatę/y drwala/i i wybudujcie je w innych miejscach przy drzewach ( ale w bezpiecznej okolicy!). Co do kamienia to poszukajcie czy w pobliżu nie ma innych źródeł tego surowca. Jeśli nie współpracujecie z inna rasą to czas zwiększyć produkcję żelaza. Dobudujcie 5 robotników i poślijcie ich do wydobywania tego kruszcu.
Tamtych 5 co zbudowali średnie kwatery poślijcie do budowy domu żelaza. Dobudujcie jeszcze kolejnych 5 robotników i tez poślijcie ich do budowy domu żelaza. Budynek dość długo się buduje. Po wybudowaniu go zyskujemy dostęp do bojowników i głazomiotów. Ulepszcie ich jak macie fundusze i jeśli chcecie to:
- kiedy współpracujemy budujemy tylko kilka głazomiotów (5 – 10)
- kiedy nie współpracujemy to budujemy też i bojowników (5)
Teraz zapewne będą szły pierwsze ataki. Jeśli sobie nie radzimy to budujemy 2 – 3 skałomioty. Powinniśmy też mieć w pogotowiu głazomioty (5 – 10) i burzycieli(5)(i w razie samotnej gry trollami też 5 bojowników).
Teraz wybudujemy ostatni budynek do produkcji elitarnych jednostek trolli, czyli kuźnię. Wszystkich tam wolnych robotników zatrudniamy do budowy, bo wolno się buduje. Po wybudowaniu tak naprawdę mamy już prawie koniec. Teraz zostają nam duże kwatery i budynek do produkcji niszczyciela budynków. Do budowy kwater wyznaczamy już tylko 5 robotników, a do drugiego też 5. Drugi zapewne wybuduje się szybciej. Wolnych robotników posyłamy wreszcie do produkcji żywności. Jak się zbudują kwatery to 1 posyłamy do chaty myśliwego, a pozostałymi 4:
- budujemy dodatkowe wieże, jeśli mamy surowce
- budujemy dodatkowe chaty drwala, kamieniołomy, ewentualnie posyłamy ich do wydobywania żelaza jak nie współpracujemy.
I tak zbudowałeś wioskę trolli! Masz teraz do dyspozycji każdą jednostkę, dobrą obronę i dużo żelaza. Teraz zostały nam ostatnie czynności:
- jeśli współpracujemy:
1. Ulepszamy mocarzy i niszczycieli.
2. Rozbudowujemy limit jednostek do 40
3. Budujemy armię
- jeśli nie współpracujemy
1. Ulepszamy tylko mocarzy.
2. Rozbudowujemy limit jednostek do 30.
3. Budujemy armię
W tym momencie najpewniej wszystkie ataki wroga rozbijają się na obronie, mamy dużo surowców, dysponujemy armią gotową do ataku.
Jeśli coś poszło nie tak to spróbuj zmodyfikować mój poradnik rozbudowy. Nie każdy jest doskonały.

Strategia walki trollami

Kampania
Tutaj najczęściej będzie można współpracować z inną rasą mroku (Bruzda, Lodowe bagna, Dolina Nocnego Szeptu, Dolina Sharrow, Shal'dun, Wąwóz). Wyjątkiem tutaj jest Krucza przełęcz, gdzie na początku gramy samymi trollami, trollami później zyskujemy dostęp do współpracy z mrocznymi elfami.
Jako, że współpracujemy to stawiamy na zestawienie mocarze, głazomioty, burzyciele. Jeśli nie posiadamy jakieś z wymienionych powyżej jednostek to w jej miejsce stawiamy najsilniejsza z możliwych.
Podczas bitwy do ataku posyłamy jednostki walczące, czyli mocarzy i bojowników. Na odległość atakują głazomioty, które skutecznie też potrafią na chwilę przystopować przeciwników zamrożeniem. Jeśli bijemy się w wrogiej osadzie to burzycieli posyłamy do szybkiego burzenia budynków. Kiedy jednak nie bijemy się w bazie wroga to trzymamy ich z tyłu.
DODATKOWA UWAGA: Nie trzeba się usilnie trzymać tej formacji bojowej. Możemy mieszać głazomioty z miotaczami, budować niszczycieli. Jednak zawsze nie budujmy najsłabszych jednostek w kampanii.

Gra dowolna
Tutaj zawsze możemy grać ze współpracą. Jedynym ograniczeniem są plany. Więc i będziecie też grali najsłabszymi jednostkami.
W grze dowolnej możecie dowolnie eksperymentować. Tutaj macie pełne pole do popisu tą rasą.

Gra z innym graczem
Tutaj gra z współpraca jest zależna od ilości graczy, z którymi walczycie.
Tutaj dam jedną radę. Jeśli grasz trollami to zastosuj własne przygotowane taktyki. Bo zastosowanie mojego schematu rozbudowy w tego typu rozgrywce najczęściej kończy się przegraną. Powód? Szybki rush…

To tyle o tej rasie. Mam nadzieję, że pomogłem. Jeśli w tym poradniku zostaną wychwycone błędy to niezwłocznie je poprawie ( o ile mi się pokażecie ).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drakon Arach dnia Pią 18:26, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:01, 21 Sie 2009    Temat postu:

Wszystko ładnie, pięknie, ale od kiedy trolle mają tartak?
Też, mnie małe "zdziewko" wzięło jak to zobaczyłem xD //Soul


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pią 18:06, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:03, 21 Sie 2009    Temat postu:

Poprawione.
Jeśli znajdziecie jakiś błąd to proszę o jego skopiowanie i zamieszczenie w cytacie. Znam na tyle ten tekst, że szybko znajdę błąd Wink
Dalej jest napisane: Tartak xD //Soul
Ciekawe gdzie...
Na samym początku. W budynkach //Soul


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drakon Arach dnia Pią 18:14, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:10, 21 Sie 2009    Temat postu:

Taa... Tekst może znasz, ale rasę trolli nie bardzo. Poza tym, powiedz mi jak myślisz, dlaczego założyłam temat "Odpowiedzi na najczęstsze problemy graczy"?
Oj, nie główkuj tyle, powiem ci. Założyłam go po to, aby właśnie takie tematy nie panoszyły się po całym forum, ale jak widzę, nie wszyscy potrafią logicznie pomyśleć.

Więcej błędów nie widzę, język poprawny, składnia w porządku, ogólnie nadaje się na poradnik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pią 18:10, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:13, 21 Sie 2009    Temat postu:

Sorvina dałem go tutaj po to byście go ocenili. Poza tym tamten temat który przytoczyłaś wyżej to nie temat na poradnik dla trolli.
Znam doskonale trolle. A jeśli się z ta opinią nie zgadzasz to do widzenia.

Roftl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:21, 21 Sie 2009    Temat postu:

Jakbyś znał doskonale trolle, to byś nawet nie pomyślał o tym, że mają tartak. Po za tym dokładnie wiesz, że w tamtym temacie są poradniki. Nie ma tam punktów, które by określały jakie poradniki tam mogą być zamieszczone, a które nie. Nie udawaj Greka teraz, po prostu nie znasz forum i tematów.

Do SK - wiesz, że nadużywasz funkcji edycji posta innych użytkowników? Ta funkcja służy jedynie dodaniu znaczącego i potrzebnego komentarza. Omg, rotfl, lol czy inne badziewie, to nie wypowiedź moda na temat posta.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pią 18:23, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:23, 21 Sie 2009    Temat postu:

Przyczepiłaś się tego tartaku jak rzep do psiego ogona. Aha, tartak mi się pomylił z chatą drwala.
Nie mam zamiaru się z tobą użerać. Z tobą gadać to jak do huraganu. Zagłuszasz każde moje słowo...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:25, 21 Sie 2009    Temat postu:

A nie pomyślałeś, że dzieje się tak, bo mam rację? Okey, niech będzie, że w jakiejś tam sobie skali znasz te trolle, ale co do tematu, no to chyba oczywiste.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:40, 21 Sie 2009    Temat postu:

Obrażasz mnie tymi postami ot co. Myślisz, że ja nie znam forum? Twój temat nie nadaje się na ten poradnik. Zrozum to.
Ja tu się staram dać sensowny poradnik, a tu co spotykam? Drwinę dawnej moderatorki. Musi się cholera przyczepić tego tartaku i jeszcze zwymyślać czyjąś inteligencje...
Ja już skończyłem tą kłótnię.
Czekam na dalsze komentarze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:46, 21 Sie 2009    Temat postu:

No właśnie, skoro uważasz, że twój pro poradnik nie nadaje się do tematu powyżej, to widać, nie wiesz po co on jest. Powtórzę tylko, że za tydzień lub dwa (ewentualnie miesiąc), twój temat przepadnie i twoja praca na nic się zda.
Zapomniałam, że wy lepiej wiecie, do czego jest mój temat przeznaczony. Słowa "inteligencja" nawet nie użyłam w swoim poście, więc znowu nadinterpretacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 18:47, 21 Sie 2009    Temat postu:

Drakon Arach napisał:
Twój temat nie nadaje się na ten poradnik. Zrozum to.

A dlaczego?

Co do samego poradnika, moim zdaniem bardzo odkrywczy nie jest. Ograniczyłeś się do postawienia wszystkich budynków i przywołania 30 żołnierzy. A limit wynosi 80...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Pią 18:48, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:52, 21 Sie 2009    Temat postu:

Odkrywczy to on nie jest, bo to poradnik dla zielonych. Czego tu się spodziewałeś? Fajerwerków? Scen balistycznych?

Ari może z tym co zacytowałeś się pomyliłem....

Do gry samymi trollami nie potrzeba 80 żołnierzy. Zanim ich wytworzymy to exp przestanie nam lecieć ;/
Poza tym 80 żołnierzy bardzo rzadko bije się jednocześnie w kampaniach i grze dowolnej. Najczęściej połowa walczy, a druga połowa stoi...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pią 18:56, 21 Sie 2009    Temat postu:

Drakon Arach napisał:
Odkrywczy to on nie jest, bo to poradnik dla zielonych. Czego tu się spodziewałeś? Fajerwerków? Scen balistycznych?

Prawdę mówiąc? Poza scenami balistycznymi - tak.
Cytat:
Do gry samymi trollami nie potrzeba 80 żołnierzy. Zanim ich wytworzymy to exp przestanie nam lecieć ;/
Poza tym 80 żołnierzy bardzo rzadko bije się jednocześnie w kampaniach i grze dowolnej. Najczęściej połowa walczy, a druga połowa stoi...

Wiesz, druga połowa się przyda do obrony wioski, gdyby atak pierwszą połową nie wypalił.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:06, 21 Sie 2009    Temat postu:

W przypadku kampanii albo obóz niszczysz, albo nie. Najczęściej niszczysz, bo jest opcja wczytaj poprzedni stan... Wtedy dostosowujemy inna taktykę lub przysyłamy posiłki...
W przypadku gry swobodnej masz całkowita rację...

Sorry, ale moich taktyk wam nie ujawnię. Ale nawet jakbym je ujawnił to byście je uznali za brak rewelacji...

Pomysł z poradnikiem jest najwidoczniej do bani. Bo postach Ari'ego i Sorviny wywnioskowałem, że albo byście chcieli poznać gotowe taktyki do gry tą rasą, albo się ze mnie nabijali (nie dotyczy Ar'iego). To jest poradnik dla zielonych! By zapoznać się z podstawami tej rasy.

A nie od razu podanie wszystkich taktyk do gry tą rasą. To pozostawiam graczom.

PS. To drugie albo dotyczy też ciebie Major ;p

PS2.

2.Posty muszą zawierać wyłącznie informacje, komentarze lub opinie związane z pytaniem/problemem postawionym w temacie. Nie dopisuj odpowiedzi, które nie wnoszą nic nowego do dyskusji, są powieleniem lub wyrażeniem poparcia dla poprzednich postów. Staraj przekazać się jak najwięcej potrzebnych informacji.

Ja, Major i Sorvina powinniśmy dostać po warnie ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Drakon Arach dnia Pią 19:17, 21 Sie 2009, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:09, 21 Sie 2009    Temat postu:

" Bo postach Ari'ego i Sorviny wywnioskowałem, że albo byście chcieli poznać gotowe taktyki do gry tą rasą."

A gdzie drugie albo?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Porady Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin