Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Euh...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 20:11, 01 Maj 2009    Temat postu: Euh...

Mam takie pytanko... konewka! jak im sie udało zrobic cos takiego?! : [link widoczny dla zalogowanych] Jakim cudem są tam elfki, i w dodatku z TAKIM uzbrojeniem?! węszę tu jaakies coś... z tym, że nie wiem co... jak oni to zrobili?! tez tak chcee! xD


EDIT:
tak przy okazji. udało się wam może rozgryźć następujące kody?:
ObjectLibrary:
ObjectLibrary:AddNewEquipment (x) or (x,x)
ObjectLibrary:CreateNewFigure (x,x)
ObjectLibrary:AddObject(x, x)
ObjectLibrary:CreateNewEffect (< name >) - Name of an effect (no idea)
ObjectLibrary:AddNewMonument (x)
ObjectLibrary:GetObject (< name >)
ObjectLibrary:CreateNewObject (y) - y=valid object category
ObjectLibrary:GetBlendingLibrary ()

Kody z angielskiej strony[link widoczny dla zalogowanych]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:28, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 7:25, 02 Maj 2009    Temat postu:

Też się nad tym zastanawiałem i doszedłem do wniosku, że nie wiem xD Bardziej jednak nurtują mnie te kody, ponieważ gdyby działał np. ObjectLibrary:AddNewMonument (x) moglibyśmy tworzyć na mapie swój monument, czy coś. Nie mam pojęcia, bo wpisywałem je i tylko niektóre działały.

Ten działa na pewno:
Illumination:Brightness (x) x = od 1 do 4.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 9:56, 02 Maj 2009    Temat postu:

(a cóż ten kod wyprawia?! xD)
Tak szczezre to moje pytanie było najbardziej skierowane do Sorviny bo z tego co tu pisała widać, że siedzi na tych angielskich forach... i może ona cuś tam wyczytała! ;]
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 11:13, 02 Maj 2009    Temat postu:

Jeśli któryś z tych kodów jest na zmianę koloru to już włączam Spella *.*
Co do uzbrojenia, pewnie zmienione... kodem, ArtMoneyem? Słaby w te klocki jestem. Ale jedno w tych kodach "wychwyciłem":
Cytat:
ObjectLibrary:GetObject (< name >)

W miejsce <name> trza wpisać angielską/niemiecką nazwę przedmiotu Wink jeśli ktoś zna jakąkolwiek, to śmiało, gry raczej nie zepsujecie Razz Ja z niemca słabiutki jestem...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 11:21, 02 Maj 2009    Temat postu:

Mi działaja wszystkie... z tym, że żaden nic nie daje! xD próbowałem na wersji 1,52 lub 1,53 ale nie działa żaden, był 'error'. Na mojej Clik'owej 1,11 działają wszystkie... ale nie odkryłem efektów! xD
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:36, 02 Maj 2009    Temat postu:

Sorvina pomocy ! ! !

Martinus nie rozumiem. Kody ci działają, ale nic się nie dzieje? U mnie jest tak samo.

Illuminatiom:Brightness - to zmienia podświetlenie obiektów. Jak dasz na zero to będzie wszystko czarne... Fajnie xD

Możesz wpisać: ObjectLibrary:Help ()

Jeżeli to wpiszesz to wyskoczy ci lista dostępnych opcji i jak je wpisywać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 11:38, 02 Maj 2009    Temat postu:

owszem, tak właśnie jest u mnie... dzięki za "help'a" ;]
przydasiek taki mały. ;] fajny ten ilumination. świetnie jednostki w nocy wyglądają na czwórce (bo właśnie gram.)
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:00, 02 Maj 2009    Temat postu:

No to brawo dla mnie xD Sorvina Where are you??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 12:02, 02 Maj 2009    Temat postu:

Dajcie kobiecie żyć ;P Sprawdzam to już w Szarogórzu Wink

Edit:
Ok, póki co wypróbowałem dwa kody (oprócz helpa):
AddNewMonument (x) - zamiast X wpisałem 5. Kod został zaakceptowany, ale nic nie dał.
AddNewFigure (x) - wpisałem kilka liczb, w tym 1, ale kodu nie akceptuje.
Jadę dalej ;]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Sob 12:09, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:09, 02 Maj 2009    Temat postu:

Na to wychodzi, że kod:

"ObjectLibrary:AddNewMonument" ma nam dodać na mapę dodatkowy monument. Dziwaczne to, bo po wpisaniu tego kodu nic się nie dzieje. Może trzeba po wpisaniu tego kodu zapisać, wyjść ze spellforce i wejść z powrotem i wczytać? Nie mam pojęcia...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 12:09, 02 Maj 2009    Temat postu:

Ice Lord napisał:
Na to wychodzi, że kod:

"ObjectLibrary:AddNewMonument" ma nam dodać na mapę dodatkowy monument. Dziwaczne to, bo po wpisaniu tego kodu nic się nie dzieje. Może trzeba po wpisaniu tego kodu zapisać, wyjść ze spellforce i wejść z powrotem i wczytać? Nie mam pojęcia...

Tak zrobiłem, i również nic nie dało.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 12:11, 02 Maj 2009    Temat postu:

No więc jest problem. W sumie po co twórcy robią kody które nie działają. Musi być jakiś sposób. Poczytam oficjalne angielskie forum może coś znajdę xD

EDIT:

Znalazłem to forum z kodami w wersji angielskiej i niemieckiej.


Wersja niemiecka to:

[link widoczny dla zalogowanych]


Jakby ktoś wolał niemiecki xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Sob 12:20, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:05, 02 Maj 2009    Temat postu:

Żeby już nikt nie wołał mnie to wypowiem się, aczkolwiek nic nie wniosę. Otóż na razie robię ten nieszczęsny poradnik do Krypt, jak go skończę zajmę się tymi kodami i zobaczymy co to da. Ten screen jest raczej na pewno z innej wersji gry (pewnie z niemieckiej), więc to wszystko może inaczej tam działać. Miałam wersję angielską i były duże różnice pomiędzy nią i wersją 1.53, np. gdzie indziej stały menhiry, monumenty itp, więc może kody też inne działały. Nie wiem, pokombinuję i zobaczę czy mi się coś uda.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Sob 18:02, 06 Cze 2009    Temat postu:

Odświeżam swój stary temat, ponieważ mam pytanie, a do niego jest właśnie ono powiązane. Otóż, zaposiadywuje ktoś wersje angielską/niemiecką gry? Np. Jakiś patch angielski/niemiecki... chciałem spróbowac uaktualnić swoją 1,11 na jakąś nowszą ale angielską... wie ktoś może/ ktos ma taki patch, lub styknął się z nim kiedyś, i może podpowiedziec coś?;]


EDIT:

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Odkryłem(a przynajmniej tak mi sie wydaje) na czym polega kod "AddNewMonument:...". znajomy (wczoraj dałem mu spell'a) zainstalował i wpisał kod przed aktywacją monumentu jakis ciąg cyfr w nawiasie chyba 6(cyfr) i oto z monumentu zamiast zwykłych ludzi wychodza mu wilaczrze... (to była pierwsza mapka-Szarogórze) wydaje sie, że kod po prostu modyfikuje monument, a nie stawia nowy. Może stąd też ta modyfikacja elfek (pierwszy post tematu- screen) poprzez ten właśnie kod... szkoda, że nie moge narazie go wypróbować. Bo jestem w stanie naprawy komputera, ale nie omieszkam w niedalekiej przyszłości spróbować. ;]


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:10, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:38, 06 Cze 2009    Temat postu:

A ten kolega ma wersję 1.11? Czy 1.53? Bo jeśli 1.53 to chętnie się pobawię.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Pomoc Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin