Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 20:11, 01 Maj 2009 Temat postu: Euh... |
|
|
Mam takie pytanko... konewka! jak im sie udało zrobic cos takiego?! : [link widoczny dla zalogowanych] Jakim cudem są tam elfki, i w dodatku z TAKIM uzbrojeniem?! węszę tu jaakies coś... z tym, że nie wiem co... jak oni to zrobili?! tez tak chcee! xD
EDIT:
tak przy okazji. udało się wam może rozgryźć następujące kody?:
ObjectLibrary:
ObjectLibrary:AddNewEquipment (x) or (x,x)
ObjectLibrary:CreateNewFigure (x,x)
ObjectLibrary:AddObject(x, x)
ObjectLibrary:CreateNewEffect (< name >) - Name of an effect (no idea)
ObjectLibrary:AddNewMonument (x)
ObjectLibrary:GetObject (< name >)
ObjectLibrary:CreateNewObject (y) - y=valid object category
ObjectLibrary:GetBlendingLibrary ()
Kody z angielskiej strony[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 20:28, 01 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 7:25, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Też się nad tym zastanawiałem i doszedłem do wniosku, że nie wiem xD Bardziej jednak nurtują mnie te kody, ponieważ gdyby działał np. ObjectLibrary:AddNewMonument (x) moglibyśmy tworzyć na mapie swój monument, czy coś. Nie mam pojęcia, bo wpisywałem je i tylko niektóre działały.
Ten działa na pewno:
Illumination:Brightness (x) x = od 1 do 4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 9:56, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
(a cóż ten kod wyprawia?! xD)
Tak szczezre to moje pytanie było najbardziej skierowane do Sorviny bo z tego co tu pisała widać, że siedzi na tych angielskich forach... i może ona cuś tam wyczytała! ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 11:13, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeśli któryś z tych kodów jest na zmianę koloru to już włączam Spella *.*
Co do uzbrojenia, pewnie zmienione... kodem, ArtMoneyem? Słaby w te klocki jestem. Ale jedno w tych kodach "wychwyciłem":
Cytat: |
ObjectLibrary:GetObject (< name >) |
W miejsce <name> trza wpisać angielską/niemiecką nazwę przedmiotu jeśli ktoś zna jakąkolwiek, to śmiało, gry raczej nie zepsujecie Ja z niemca słabiutki jestem...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:21, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Mi działaja wszystkie... z tym, że żaden nic nie daje! xD próbowałem na wersji 1,52 lub 1,53 ale nie działa żaden, był 'error'. Na mojej Clik'owej 1,11 działają wszystkie... ale nie odkryłem efektów! xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:36, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Sorvina pomocy ! ! !
Martinus nie rozumiem. Kody ci działają, ale nic się nie dzieje? U mnie jest tak samo.
Illuminatiom:Brightness - to zmienia podświetlenie obiektów. Jak dasz na zero to będzie wszystko czarne... Fajnie xD
Możesz wpisać: ObjectLibrary:Help ()
Jeżeli to wpiszesz to wyskoczy ci lista dostępnych opcji i jak je wpisywać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 11:38, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
owszem, tak właśnie jest u mnie... dzięki za "help'a" ;]
przydasiek taki mały. ;] fajny ten ilumination. świetnie jednostki w nocy wyglądają na czwórce (bo właśnie gram.)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:00, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No to brawo dla mnie xD Sorvina Where are you??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 12:02, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Dajcie kobiecie żyć ;P Sprawdzam to już w Szarogórzu
Edit:
Ok, póki co wypróbowałem dwa kody (oprócz helpa):
AddNewMonument (x) - zamiast X wpisałem 5. Kod został zaakceptowany, ale nic nie dał.
AddNewFigure (x) - wpisałem kilka liczb, w tym 1, ale kodu nie akceptuje.
Jadę dalej ;]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Sob 12:09, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:09, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Na to wychodzi, że kod:
"ObjectLibrary:AddNewMonument" ma nam dodać na mapę dodatkowy monument. Dziwaczne to, bo po wpisaniu tego kodu nic się nie dzieje. Może trzeba po wpisaniu tego kodu zapisać, wyjść ze spellforce i wejść z powrotem i wczytać? Nie mam pojęcia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 12:09, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Ice Lord napisał: |
Na to wychodzi, że kod:
"ObjectLibrary:AddNewMonument" ma nam dodać na mapę dodatkowy monument. Dziwaczne to, bo po wpisaniu tego kodu nic się nie dzieje. Może trzeba po wpisaniu tego kodu zapisać, wyjść ze spellforce i wejść z powrotem i wczytać? Nie mam pojęcia... |
Tak zrobiłem, i również nic nie dało.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:11, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
No więc jest problem. W sumie po co twórcy robią kody które nie działają. Musi być jakiś sposób. Poczytam oficjalne angielskie forum może coś znajdę xD
EDIT:
Znalazłem to forum z kodami w wersji angielskiej i niemieckiej.
Wersja niemiecka to:
[link widoczny dla zalogowanych]
Jakby ktoś wolał niemiecki xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Sob 12:20, 02 Maj 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:05, 02 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Żeby już nikt nie wołał mnie to wypowiem się, aczkolwiek nic nie wniosę. Otóż na razie robię ten nieszczęsny poradnik do Krypt, jak go skończę zajmę się tymi kodami i zobaczymy co to da. Ten screen jest raczej na pewno z innej wersji gry (pewnie z niemieckiej), więc to wszystko może inaczej tam działać. Miałam wersję angielską i były duże różnice pomiędzy nią i wersją 1.53, np. gdzie indziej stały menhiry, monumenty itp, więc może kody też inne działały. Nie wiem, pokombinuję i zobaczę czy mi się coś uda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 18:02, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Odświeżam swój stary temat, ponieważ mam pytanie, a do niego jest właśnie ono powiązane. Otóż, zaposiadywuje ktoś wersje angielską/niemiecką gry? Np. Jakiś patch angielski/niemiecki... chciałem spróbowac uaktualnić swoją 1,11 na jakąś nowszą ale angielską... wie ktoś może/ ktos ma taki patch, lub styknął się z nim kiedyś, i może podpowiedziec coś?;]
EDIT:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
Odkryłem(a przynajmniej tak mi sie wydaje) na czym polega kod "AddNewMonument:...". znajomy (wczoraj dałem mu spell'a) zainstalował i wpisał kod przed aktywacją monumentu jakis ciąg cyfr w nawiasie chyba 6(cyfr) i oto z monumentu zamiast zwykłych ludzi wychodza mu wilaczrze... (to była pierwsza mapka-Szarogórze) wydaje sie, że kod po prostu modyfikuje monument, a nie stawia nowy. Może stąd też ta modyfikacja elfek (pierwszy post tematu- screen) poprzez ten właśnie kod... szkoda, że nie moge narazie go wypróbować. Bo jestem w stanie naprawy komputera, ale nie omieszkam w niedalekiej przyszłości spróbować. ;]
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 18:10, 06 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 18:38, 06 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ten kolega ma wersję 1.11? Czy 1.53? Bo jeśli 1.53 to chętnie się pobawię.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|