Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wady SpellForce'a?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Nie 7:56, 15 Cze 2008    Temat postu:

gość mówiłeś o jakiejś zgubie ognia gdy szedłeś przecież zguba ognia to demon
Powrót do góry
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 9:03, 15 Cze 2008    Temat postu:

Niedawno sobie przypomniałem najgorszy bug. Jednostki wroga otaczają mojego avatara, rozwalam jedna i uciekam a one ciągle stoją jak stały i atakują powietrze a mi życie ucieka!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:09, 15 Cze 2008    Temat postu:

Zguba ognia to zaklęcie w Oddechu Zimy. A z tym uciekającym avatarem, to nie powiedziałabym, że to bug. Po prostu jeśli kierujesz postacią z widoku zza pleców i starasz się na siłę wyjść z tego kółeczka, to wydaje mi się, że jakoś ta kamera po prostu pokazuje, że avatar biegnie, a jak przerzucisz na widok z góry, to on nadal stoi w tym kółeczku. W jakimś tam sensie jest to błąd, no ale... Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sylar
Zaklinacz słów


Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 12:14, 16 Cze 2008    Temat postu:

Tyle, że on nie stoi w kułeczku nawet jak wezmę widok z góry.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 15:00, 16 Cze 2008    Temat postu:

To dziwne... bo ja tak miałam jak napisałam wyżej... Jak wzięłam na widok z góry, avatar natychmiast wracał do kółeczka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pią 18:41, 05 Wrz 2008    Temat postu:

To o zgubie było już napisane .
Największe wady Spella ?
To że niektóre miejsca nie są dopracowane { bo jak armia świtu miała by pokonać góry bez portali} .
W niektórych miejscach można się uśmiać bo gdy jest jeden wąski przesmyk do bazy to strasznie łatwo się bronić .
Najgorsze jest jednak to że ciężko pokonać meduzę { chyba nawet się nie da}w Muldianirze a tę z miasta dusz to nawet bez zniszczenia misy .
Taktyka gry jest łatwa :
gra atakuje najpierw 1 potem 2 i tak dalej .
Najgorzej wtedy jest na otwartej przestrzeni.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 14:56, 08 Wrz 2008    Temat postu:

Psota napisał:
To że niektóre miejsca nie są dopracowane { bo jak armia świtu miała by pokonać góry bez portali} .

Gdybyś nie używał kodów, nie wiedziałbyś o tym. Oni byli tam tylko po to, żeby była scenka o.O
Cytat:
W niektórych miejscach można się uśmiać bo gdy jest jeden wąski przesmyk do bazy to strasznie łatwo się bronić .

A w innych (Mulandir, Krypty) za przeproszeniem zesrać. Owszem, poziom trudności czasami poraża w obie strony, ale to chyba nie wada?
Cytat:
Najgorsze jest jednak to że ciężko pokonać meduzę { chyba nawet się nie da}w Mulandirze a tę z miasta dusz to nawet bez zniszczenia misy .

No patrz. A Ty (uwaga, przykład z kosmosu) biegając codziennie nie zwiększasz swojej kondycji i pokonywanego dystansu?
Cytat:
Taktyka gry jest łatwa :
gra atakuje najpierw 1 potem 2 i tak dalej .
Najgorzej wtedy jest na otwartej przestrzeni.

I coo? Przecież można się uśmiać?

PS Znajomość interpunkcji nie boli. Nieznajomość - atakuje oczy innych


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Pon 14:58, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Pon 13:56, 03 Lis 2008    Temat postu:

Deszczu nie ma;( A tak po za tym all ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 17:44, 03 Lis 2008    Temat postu:

Mogli by zrobić godziny i więcej efektów graficznych jak np. deszcz , śnieg { w górach} czy wichura które powodowały by gorsze widzenie potworów czy wolny chód ras które nie są przystosowane do danych warunków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Pon 17:54, 03 Lis 2008    Temat postu:

Godziny są, np. jak księżyc jest na środku to jest północ, a jak słońce jest na środku to południe. Chyba Ci chodzi o wyświetlenie godziny gdzieś z boku. Masz w edytorze nawet godziny. Ustaw sobie na 24.00 i zobaczysz że Ci się ciemno zrobi. Jest też kod na godzinę i zatrzymanie czasu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pon 17:58, 03 Lis 2008    Temat postu:

Mi chodzi o to że jak najedziesz to jak w SF2 wyświetli się dokładna godzina np . 10:23 , 19:59 etc. Dzisiaj jeszcze raz próbuje rozpakować Sombritty .
Gra ma także jednak zalety więc twierdze że powinien powstać temat Zalety SpellForce jako temat przeciwny .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Pon 18:55, 03 Lis 2008    Temat postu:

No dobra masz te godziny i co dalej?? Co Ci ta opcja daję?? Czyżbyś czekał na zachody słońca??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 20:18, 03 Lis 2008    Temat postu:

W Warcrafcie 3 są godziny ,ale cykl dzień-noc ogranicza się tylko do zmiany zasięgu widzenia. Chyba pod tym względem Spellforce jest lepszy?
Powrót do góry
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Pon 23:30, 03 Lis 2008    Temat postu:

Używałem mgły w walkach i inumilacji. Wątpię żeby to dawało rasom lepsze widzenie. Zwykła bzdura, tak samo jak z tym że jasne rasy lepiej widzą w dzień, a ciemne w nocy. BZDURA

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Czw 15:08, 06 Lis 2008    Temat postu:

Oj, nie bzdura. Wyślij na zwiad rekruta w dzień, a potem w nocy Wink Chociaż nie sprawdzałem jak to jest z innymi rasami.
Jeżeli chodzi o taki zegar, jestem przeciw. Wyobraźcie sobie, że elfka podchodzi do znajomej i pyta "przepraszam, która godzina?" Chyba nie usłyszy 19:25 tylko np. dwie *jednostki czasu* od zachodu słońca (czy innej gwiazdy), no nie? o.O

A po co taki temat?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Czw 15:09, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin