Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Nie 7:56, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
gość mówiłeś o jakiejś zgubie ognia gdy szedłeś przecież zguba ognia to demon
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sylar
Zaklinacz słów
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 9:03, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Niedawno sobie przypomniałem najgorszy bug. Jednostki wroga otaczają mojego avatara, rozwalam jedna i uciekam a one ciągle stoją jak stały i atakują powietrze a mi życie ucieka!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:09, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zguba ognia to zaklęcie w Oddechu Zimy. A z tym uciekającym avatarem, to nie powiedziałabym, że to bug. Po prostu jeśli kierujesz postacią z widoku zza pleców i starasz się na siłę wyjść z tego kółeczka, to wydaje mi się, że jakoś ta kamera po prostu pokazuje, że avatar biegnie, a jak przerzucisz na widok z góry, to on nadal stoi w tym kółeczku. W jakimś tam sensie jest to błąd, no ale...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sylar
Zaklinacz słów
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 12:14, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Tyle, że on nie stoi w kułeczku nawet jak wezmę widok z góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:00, 16 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
To dziwne... bo ja tak miałam jak napisałam wyżej... Jak wzięłam na widok z góry, avatar natychmiast wracał do kółeczka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Pią 18:41, 05 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
To o zgubie było już napisane .
Największe wady Spella ?
To że niektóre miejsca nie są dopracowane { bo jak armia świtu miała by pokonać góry bez portali} .
W niektórych miejscach można się uśmiać bo gdy jest jeden wąski przesmyk do bazy to strasznie łatwo się bronić .
Najgorsze jest jednak to że ciężko pokonać meduzę { chyba nawet się nie da}w Muldianirze a tę z miasta dusz to nawet bez zniszczenia misy .
Taktyka gry jest łatwa :
gra atakuje najpierw 1 potem 2 i tak dalej .
Najgorzej wtedy jest na otwartej przestrzeni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Pon 14:56, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Psota napisał: |
To że niektóre miejsca nie są dopracowane { bo jak armia świtu miała by pokonać góry bez portali} . |
Gdybyś nie używał kodów, nie wiedziałbyś o tym. Oni byli tam tylko po to, żeby była scenka o.O
Cytat: |
W niektórych miejscach można się uśmiać bo gdy jest jeden wąski przesmyk do bazy to strasznie łatwo się bronić . |
A w innych (Mulandir, Krypty) za przeproszeniem zesrać. Owszem, poziom trudności czasami poraża w obie strony, ale to chyba nie wada?
Cytat: |
Najgorsze jest jednak to że ciężko pokonać meduzę { chyba nawet się nie da}w Mulandirze a tę z miasta dusz to nawet bez zniszczenia misy . |
No patrz. A Ty (uwaga, przykład z kosmosu) biegając codziennie nie zwiększasz swojej kondycji i pokonywanego dystansu?
Cytat: |
Taktyka gry jest łatwa :
gra atakuje najpierw 1 potem 2 i tak dalej .
Najgorzej wtedy jest na otwartej przestrzeni. |
I coo? Przecież można się uśmiać?
PS Znajomość interpunkcji nie boli. Nieznajomość - atakuje oczy innych
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Pon 14:58, 08 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z gniazda pijawek
|
Wysłany: Pon 13:56, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Deszczu nie ma;( A tak po za tym all ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Pon 17:44, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mogli by zrobić godziny i więcej efektów graficznych jak np. deszcz , śnieg { w górach} czy wichura które powodowały by gorsze widzenie potworów czy wolny chód ras które nie są przystosowane do danych warunków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z gniazda pijawek
|
Wysłany: Pon 17:54, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Godziny są, np. jak księżyc jest na środku to jest północ, a jak słońce jest na środku to południe. Chyba Ci chodzi o wyświetlenie godziny gdzieś z boku. Masz w edytorze nawet godziny. Ustaw sobie na 24.00 i zobaczysz że Ci się ciemno zrobi. Jest też kod na godzinę i zatrzymanie czasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Pon 17:58, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Mi chodzi o to że jak najedziesz to jak w SF2 wyświetli się dokładna godzina np . 10:23 , 19:59 etc. Dzisiaj jeszcze raz próbuje rozpakować Sombritty .
Gra ma także jednak zalety więc twierdze że powinien powstać temat Zalety SpellForce jako temat przeciwny .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z gniazda pijawek
|
Wysłany: Pon 18:55, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
No dobra masz te godziny i co dalej?? Co Ci ta opcja daję?? Czyżbyś czekał na zachody słońca??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 20:18, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
W Warcrafcie 3 są godziny ,ale cykl dzień-noc ogranicza się tylko do zmiany zasięgu widzenia. Chyba pod tym względem Spellforce jest lepszy?
|
|
Powrót do góry |
|
|
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z gniazda pijawek
|
Wysłany: Pon 23:30, 03 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Używałem mgły w walkach i inumilacji. Wątpię żeby to dawało rasom lepsze widzenie. Zwykła bzdura, tak samo jak z tym że jasne rasy lepiej widzą w dzień, a ciemne w nocy. BZDURA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Czw 15:08, 06 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Oj, nie bzdura. Wyślij na zwiad rekruta w dzień, a potem w nocy Chociaż nie sprawdzałem jak to jest z innymi rasami.
Jeżeli chodzi o taki zegar, jestem przeciw. Wyobraźcie sobie, że elfka podchodzi do znajomej i pyta "przepraszam, która godzina?" Chyba nie usłyszy 19:25 tylko np. dwie *jednostki czasu* od zachodu słońca (czy innej gwiazdy), no nie? o.O
A po co taki temat?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Czw 15:09, 06 Lis 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|