Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najlepsza magia do ataku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaka magia jest najbardziej przydatna w wielkich bitwach
Zdrowie
9%
 9%  [ 7 ]
Natura
1%
 1%  [ 1 ]
Aury
0%
 0%  [ 0 ]
Nekromancja
9%
 9%  [ 7 ]
Śmierć
29%
 29%  [ 22 ]
Klątwy
0%
 0%  [ 0 ]
Lód
32%
 32%  [ 24 ]
Ogień
8%
 8%  [ 6 ]
Ziemia
1%
 1%  [ 1 ]
Ofensywa
4%
 4%  [ 3 ]
Defensywa
1%
 1%  [ 1 ]
Hipnoza
2%
 2%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 74

Autor Wiadomość
Landaen
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 24 Sie 2010
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 8:48, 25 Sie 2010    Temat postu:

Eh, nie rozprawiajcie tak tylko od razu na PvP idźcie. Wyników posłucham chętnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zachary09
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 7:18, 26 Sie 2010    Temat postu:

Moim zdaniem natura. Rzucam oplątanie korzeniami i już nikt się nie ruszy ani zaatakuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Czw 23:31, 26 Sie 2010    Temat postu:

To samo co masowymi korzeniami można osiągnąć masowym zamrożeniem, glinianymi stopami czy masową hipnozą. Przy czym należy pamiętać, że każde z tych zaklęć charakteryzuje się czymś innym tj.: masowe korzenie zadają obrażenia; masowe zamrożenie całkowicie unieruchamia, ale działa dość krótko; masowa hipnoza również całkowicie unieruchamia, ale działa dłużej i nie przerywa się po zaatakowaniu zahipnotyzowanej jednostki jak po zwykłej hipnozie; gliniane stopy natomiast zatrzymują możliwość poruszania się, ale nie walki i z biegiem czasu to zaklęcie słabnie i jednostki poruszają się choć z początku dość wolno to po chwili odzyskują standardową szybkość.
Dlatego sama natura jakaś świetna wg mnie nie jest, bo podałem Ci tu przykłady innych rodzajów magii, które tak samo działają, ale każdy woli co innego Wink.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Aileen
Wójt


Dołączył: 08 Lut 2010
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Zewsząd

PostWysłany: Pią 13:31, 27 Sie 2010    Temat postu:

Najlepsza magia do ataku? Osobiście uważam, że najbardziej śmiercionośne połączenie to czarna magia śmierci plus defensywna umysłu. Jak każde połączenie, ma swoje wady - z ciężkozbrojnym wojownikiem-paladynem będzie ciężko.
Magia umysłu sama w sobie jest skierowana przeciwko wrogowi o uzdolnieniach magicznych (np. taki szok), ale na walczących wręcz jest również skuteczna (słynna masowa hipnoza ;p). Uroki to głównie ubezpieczenie naszego żywota, a defensywna, jak nazwa wskazuje, sama do walki się nie nadaje, jedynie w połączeniu. Ogólnie gra się mentatem bardzo dobrze, jedynie na początku są lekkie schody.
Czarnym magiem grało mi się jak dotąd najlepiej. Podczas gdy ostrza utrzymują oponenta z dala ode mnie, ja go kropię Śmiercią. Wadą jej jest dość duże zużycie many.
No i magia żywiołów. Osobiście jej nie lubię, aczkolwiek doceniam zniszczenia czynione przez Zamieć i Deszcz Ognia. Nie testowałam, więc się nie wypowiem. A właściwie - testowałam przez krótką chwilę, doszłam do 10 lvla i uznałam ze jest mniej opłacalna od czarnej czy umysłu.
Biała magia do walki się nie nadaje. To defensywna magia, a nie zawsze stają nam na drodze ożywieńcy. Konieczna jest do niej jakaś bardziej agresywna umiejętność. Nawet jak się będziemy leczyli w kółko, w końcu skończy się mana i w tym momencie nasz żywot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarkusTJ
Skrytopisarz


Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Śro 19:45, 01 Wrz 2010    Temat postu:

Samym magiem nie zdarzyło mi się przejść całej gry (nie z powodu trudności, raczej była to wina separacji ze SF:ZŚ), ale najsilniej mi się grało śmiercią.. 300 obrażeń zaklęciem "Śmierć" Very Happy Chociaż ogniem też dobrze: "Deszcz Ognia" i po pierdołach, zostają tylko silni, ale że grałem przy śmierci lekkim wojownikiem to ich kosiłem z "Szałem".

Osobiście uważam że najsilniejsze jest POŁĄCZENIE magiczne to Czarna Magia: Śmierć + Magia Żywiołów: Lód. Zamrażasz wroga a potem go uśmiercasz. Na Ostrza dobre.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lumis
Odbębniacz postów


Dołączył: 14 Lip 2010
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z krainy wiecznego lata

PostWysłany: Wto 20:43, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Dla mnie najlepsza magia ofensywna ale na high lvlu bo wtedy jest masowa hipnoza ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Wto 21:20, 21 Wrz 2010    Temat postu:

Nie tylko to zaklęcie z magii umysłu-ofensywy jest dobre^^. W każdym razie sama ofensywa wiele nie zdziała, bo szok strasznie mało odbiera... Ale nie powiem też lubię tą magię Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jazon
Skrytopisarz


Dołączył: 29 Sty 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska

PostWysłany: Czw 19:53, 16 Gru 2010    Temat postu:

Najlepsza magia do ataku do śmierć i żywioły a szczególnie lód.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Alven
Niemy Mędrzec


Dołączył: 20 Gru 2010
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:16, 21 Gru 2010    Temat postu:

Najlepsza magia do ataku jest śmierć, gdyż zadaje dużo obrażeń.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus-Killer
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eden Prime

PostWysłany: Wto 16:09, 21 Gru 2010    Temat postu:

Hmm no na pewno smierć i lód , lecz zaklęcie hipnozy z magii umysłu też jest dobre .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rohen_Tahir
Niemy Mędrzec


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:56, 30 Gru 2010    Temat postu:

Jeśli ma się dużo szybko regenerującej się many, to jest się praktycznie niezniszczalnym używając magii lodu-sekwencyjnego wybuchu lodu przeplatanego sekwencyjną kulą ognia od czasu do czasu.

Przeciwnicy ruszyc sie nie mogą, a jeśli drgną, to dal pewności używać glinianych stóp. Taką techniką w pojedynkę, bez używania armii, czy tam kodów rozwalałem ostrza w ostatniej misji w Czarnej Dżungli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Strona 5 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin