Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Najlepsza magia do ataku
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jaka magia jest najbardziej przydatna w wielkich bitwach
Zdrowie
9%
 9%  [ 7 ]
Natura
1%
 1%  [ 1 ]
Aury
0%
 0%  [ 0 ]
Nekromancja
9%
 9%  [ 7 ]
Śmierć
29%
 29%  [ 22 ]
Klątwy
0%
 0%  [ 0 ]
Lód
32%
 32%  [ 24 ]
Ogień
8%
 8%  [ 6 ]
Ziemia
1%
 1%  [ 1 ]
Ofensywa
4%
 4%  [ 3 ]
Defensywa
1%
 1%  [ 1 ]
Hipnoza
2%
 2%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 74

Autor Wiadomość
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 13:14, 04 Lip 2009    Temat postu:

IceMan napisał:
Ale i tak czarna magia = największe obrażenia Smile


Tak to prawda. Jednak ja nie odczuwam radości z grania kimś takim. Rzucę zaklęcie i giną wszyscy wokół. Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:59, 04 Lip 2009    Temat postu:

A ja nie odczuwam przyjemności z grania magiem umysłu. Rzuci zaklęcie i stoją wszyscy wokół.
Hmm... ja bym chętnie przyrównała magię ognia do śmierci. Zliczyłabym obrażenia pochodzące z dwóch podobnych zaklęć np. cierpienie - wybuch ognia lub śmierć - kula ognia. Zastanawia mnie jaka różnica w obrażeniach by była.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Sob 20:33, 04 Lip 2009    Temat postu:

Śmierć jest bardziej efektowna niż ognia. Magia umysłu ma uboczne skutki . Po rzuceniu masowej hipnozy i szybkim zabiciu w tym czasie wroga szkielety czy szczątki pozostają .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Sob 20:35, 04 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 10:51, 05 Lip 2009    Temat postu:

Szczątki zostają... o lol. a ja myślałem że mam błąd gry, dzięki
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:06, 05 Lip 2009    Temat postu:

Feniks napisał:
Magia umysłu ma uboczne skutki . Po rzuceniu masowej hipnozy i szybkim zabiciu w tym czasie wroga szkielety czy szczątki pozostają .


Thay napisał:
Szczątki zostają... o lol. a ja myślałem że mam błąd gry, dzięki



O co chodzi? Jakie szczątki? Możecie mi wytłumaczyć z racji tego iż nigdy nie posługiwałem się magią umysłu . . . Byłbym wdzięczny Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:51, 05 Lip 2009    Temat postu:

Chodzi o to, że jak rzucisz masowa hipnozę w kolesia i zabijesz go, to on nie padnie, tylko dalej będzie stał, mimo że jest martwy (jak posąg).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drzewiu
Odbębniacz postów


Dołączył: 14 Lut 2009
Posty: 47
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:45, 06 Lip 2009    Temat postu:

Wybrałem lodu, życia też jest przydatna, jednak co ci z tego jak wszystkich zamrożą?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 17:39, 07 Lip 2009    Temat postu:

Ja myślę , że czarna magia jest najlepsza (np. Przywołanie szkieletów , śmiertelny uścisk , czy zagłada). Grałem też magiem żywiołów (głównie ziemia) . Ogromnie przydaje się czar Opoka , który zwiększa odporność naszego bohatera . Magia biała też niczego sobie , szczególnie czar niszczący istoty mroku (świetość o ile dobrze pamiętam) , co szczególnie się przydaje podczas walki z Ostrzami , w późniejszej części gry. Magia umysłu jest chyba najbardziej skichana , nie ma bardziej przydatnego czaru .

Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 17:40, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Śro 16:35, 02 Wrz 2009    Temat postu:

Ja sądzę że ofensywa jest najlepsza. Ładnie wali, ale tylko na większych bitwach.
Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pią 11:27, 25 Wrz 2009    Temat postu:

Nekromancja najbardziej sie przydaje,przywolujesz nowe jednostiki
Powrót do góry
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Śro 19:32, 09 Gru 2009    Temat postu:

Eastwood napisał:
lepiej polegać na wojownikach niż na magii ;D

Wojownik nie ma szans z magiem (np.:lodu, białym czy śmierci) 1v1. Mag Lodu go zamrozi, Biały będzie się co chwile uzdrawiać a Mag Śmierci załatwi Wojownika ogromnymi obrażeniami. Magowie rządzą! Wink

SpellerForce napisał:
Nekromancja najbardziej sie przydaje,przywolujesz nowe jednostiki

Nekromancja owszem jest fajna ale sama nic nie zdziała, bo strasznie zżera manę już po przyzwaniu kilku jednostek (mam na myśli głównie Ostrza).

IceMan napisał:
Ale i tak czarna magia = największe obrażenia Smile

Zgadzam się z Tobą w 100%. Wg mnie najfajniejszą i najlepszą magią do ataku ze względu na te obrażenia!

Widzę, że wiele osób uważa iż dana magia jest słaba - ja natomiast uważam, że prawie każda dana magia jest słaba (może oprócz żywiołów). Dlaczego? Już mówię. Co z tego, że posiadamy Nekromancję jeśli po przyzwaniu np. 5 ostrzy skończy nam się mana? Rozwiązanie to Nekromancja + Defensywa. Kogo zabijemy samą Białą magią oprócz ożywieńców? Praktycznie nikogo, bo magia ta głównie leczy i wzmacnia a samymi przywołaniami będzie trudno, dlatego trzeba tę magie połączyć z inną magia, np z żywiołu.
Podsumowując, uważam że prawie każda magia nadaje się do ataku ale pod warunkiem, że zmieszamy ją z innego rodzaju magią!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Konradus-Killer
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 09 Gru 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Eden Prime

PostWysłany: Czw 17:00, 17 Gru 2009    Temat postu:

Moim zdaniem najlepsza jest magia lodu.ładnie wygląda , zamraża przeciwników i zadaje całkiem duże obrażenia.Biła magia jest gorsza od magi żywiołów.
Np. 5lvl v 5lvl -Mag lodu zamraża białego maga ten nie mogąc się uleczyć ginie po paru trafieniach ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 17:40, 17 Gru 2009    Temat postu:

przemmir napisał:
Wojownik nie ma szans z magiem (np.:lodu, białym czy śmierci) 1v1. Mag Lodu go zamrozi, Biały będzie się co chwile uzdrawiać a Mag Śmierci załatwi Wojownika ogromnymi obrażeniami. Magowie rządzą!

Hmm... pamiętaj, że mag nie ma nieograniczoną manę. Biały mag może nie nadążać uzdrawiać się, podczas gdy wojownik zasypuje go mocnymi i szybkimi ciosami. Należy także zwrócić uwagę na wyposażenie każdego z bohaterów (odporność na dany typ magii, pancerz, broń). Wojownik mający do dyspozycji Szał lub Okrzyk Bojowy może szybko zabić maga. W przypadku maga preferującego czarną magię, wojownik musi szybko skrócić odległość do wroga.
Powrót do góry
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Czw 18:04, 17 Gru 2009    Temat postu:

Aravilar napisał:
przemmir napisał:
Wojownik nie ma szans z magiem (np.:lodu, białym czy śmierci) 1v1. Mag Lodu go zamrozi, Biały będzie się co chwile uzdrawiać a Mag Śmierci załatwi Wojownika ogromnymi obrażeniami. Magowie rządzą!

Hmm... pamiętaj, że mag nie ma nieograniczoną manę. Biały mag może nie nadążać uzdrawiać się, podczas gdy wojownik zasypuje go mocnymi i szybkimi ciosami. Należy także zwrócić uwagę na wyposażenie każdego z bohaterów (odporność na dany typ magii, pancerz, broń). Wojownik mający do dyspozycji Szał lub Okrzyk Bojowy może szybko zabić maga. W przypadku maga preferującego czarną magię, wojownik musi szybko skrócić odległość do wroga.


Zgadzam się, że aż tak różowo magiem to może nie jest, ale...
Faktycznie biały mag jest teoretycznie najsłabszy w takim starciu, ponieważ nie ma silnych czarów atakujących, a kiedy mu się mana skończy to hity wojownika go bardzo szybko rozłożą. Jednak odpowiednie zastosowanie kombinacji czarów daje mu jakieś szanse na pokonanie wojownika, jednak w takim starciu górą będzie raczej wojownik.
Co do maga żywiołów to już tutaj wojownik na duże problemy, bo mając lód i ogień mag na przemian zamraża i atakuje (jak dobrze pójdzie to wróg nawet się do nas nie zbliży). W tym pojedynku dałbym remis ze wskazaniem na maga żywiołów.
Jeśli chodzi natomiast o czarnego maga to tutaj nadal nie widzę szans wojownika, gdyż mag ów taki zadaje hity po ponad 1000hp!!. Jest to mój ulubiony rodzaj maga, którego wojownik praktycznie nie jest w stanie pokonać.
A w połączeniu jakiejkolwiek magii ofensywnej (zadającej duże obrażenia) z magia umysłu-defensywą to many nam tak szybko nie zabraknie!Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez przemmir dnia Czw 18:09, 17 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 19:55, 17 Gru 2009    Temat postu:

przemmir napisał:
Jeśli chodzi natomiast o czarnego maga to tutaj nadal nie widzę szans wojownika, gdyż mag ów taki zadaje hity po ponad 1000hp!!. Jest to mój ulubiony rodzaj maga, którego wojownik praktycznie nie jest w stanie pokonać.
A w połączeniu jakiejkolwiek magii ofensywnej (zadającej duże obrażenia) z magia umysłu-defensywą to many nam tak szybko nie zabraknie!Wink

Wojownik lekkozbrojny ma szanse: czarny mag zadał mu poważne obrażenia (załóżmy, że wojownik przeżył dzięki swemu opancerzeniu ;p), ten używa błogosławieństwa, by się uleczyć, zmniejsza dystans do wroga i atakuje go szybko i celnie. Wojownik używa jeszcze szału i mag teoretycznie powinien trafić do rzeki dusz ;p.
przemmir napisał:
Co do maga żywiołów to już tutaj wojownik na duże problemy, bo mając lód i ogień mag na przemian zamraża i atakuje (jak dobrze pójdzie to wróg nawet się do nas nie zbliży). W tym pojedynku dałbym remis ze wskazaniem na maga żywiołów.

Magia żywiołów posiada najbardziej skutecznye zaklęcia, a zwłaszcza lód.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin