Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Z gniazda pijawek
|
Wysłany: Wto 18:30, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
albo 50, bo tak przeważnie ja wpisuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mayor
Łupieżca tematów
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:33, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
do 5 są różne efekty, a po 5 nie ma różnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MagnusArias
Łowca postów
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 143
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Sri Dźajawardanapura kotte
|
Wysłany: Wto 19:03, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Application:UnExplored:Enable(0) - odsłania całe mapę
Application:SetGodMode(1) - jesteś nieśmiertelny
Application:FastHeroCast(1) - szybkie rzucanie czarów
Application:SetNoManaUsage(1) - czary nie zużywaja many
Application:SetBuildingFastBuildMode(1) - budynki tworza się szybciej
Application:GiveMeGoods(xxxxx) - daje ci xxxxx surowców
Applicatin:SetFigureTechTreeMode(1) - wszystkie dostępne jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - masz wszystkie budynki
u mnie pdkreslone kody NIE DZIAŁAJĄ!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MagnusArias dnia Wto 19:03, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mayor
Łupieżca tematów
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:07, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Applicatin:SetFigureTechTreeMode(0) - wszystkie dostępne jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(0) - masz wszystkie budynki
zamiast jedynki dajesz zero
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mayor dnia Wto 19:07, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Wto 20:01, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Spróbujcie ten kod na przyśpieszenie czasu tylko wpiszcie 1000 to tak szybko będziecie chodzić ciężko rannym bohaterem że hoho .I fajne są efekty.
Majornik na pewno będę miał wszystkie plany ?
Fast Hero Cast to szybkie przyzwanie bohatera Vanderus.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mayor
Łupieżca tematów
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:03, 14 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
Nie plany tylko bedziesz mógł budować np. duże kwatery mez małych czy średnich... ten kod usuwa warunki budynkowe/jednostkowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 13:55, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A ten kod na przyśpieszenie czasu jest beznadziejny. Nic tak naprawde nie daje.
PS. Słyszałem, że jest kod na otwieranie skrzyń z niebieską otoczką, jeśli ktoś go zna prosiłbym o kontakt najlepiej PW.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:17, 08 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma kodu, a jest sposób banalnie prosty. Dajesz na widok zza avatara, oddalasz się od skrzynki na tyle, aby zniknęła niebieska otoczka, a pojawiła się czerwona, przy skrzyni stawiasz przyjazną jednostkę i zabierasz rzeczy z kufra. Jeśli jakieś nieścisłości są to PW.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 21:49, 09 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm... a ja mam małe pytanko... może ktoś z Was będzie wiedział?
Otóż... słyszałem o pewnym kodzie (miałem go i działa... ale mam starą wersję gry 1.11) na zmianę monumentu w grze... na dowolny... b znaczy wchodzimy na mapkę nie robimy nic tylko wstukujemy ten kodzik... zapisujemy grę... nast. wychodzimy i wczytujemy... i w miejscy gdzie kiedyz był monument. np. ludzi mamy orków. Zrobiłem tak na pierwszej misjii ZŚ... miałem mroczne elfy z wszystkimi planami oh co to było...
No ale nieważne... mam teraz pytanie czy ktoś takowy kod posiada/zna/pamięta/słyszał?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:41, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No to ciekawe bardzo. Nikt chyba z nas nie słyszał o takim kodzie, ja na pewno. Natomiast ma prośbę. Gdybyś sobie przypomniał ten kod, to podziel są z nami ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 9:27, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ma sprawy... tylko znajdę powiem.
Ale ja miałem jakaś pożalsię Boże starą wersję... po angielsku jeszcze mój kolega ma ją jeszcze bo to jego była... chodziła bez płytki... i nie działały żadne inne kody poza tym na monument... i na zmianę uzbrojenia jednostek 'monumentalnych'... w sensie np. robotnik miał łuk?!
Kodzik ten to:
Application:(12 cyfr BEZ NAWIASU!-PIERWSZA ZAWSZE JEDYNKA) potem DebugMode1 - tez bez nawiasu...
np> Application:123456789012DebugMode1
w sumie był fajny... ah! i znalazłem wersję... ta wersja to 1,1... teraz mam 1,11... ale juz na niej nie działa... musze wydębić tamtego spelforca od kolegi!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:31, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ale co to za cyferki? Skąd mam wiedzieć jakie wpisać?? Pamiętam, też miałam tą wersję angielską ;P Kilka różnic można znaleźć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Pią 14:33, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
misiu888 napisał: |
A ten kod na przyśpieszenie czasu jest beznadziejny. Nic tak naprawde nie daje. |
Ja w rozgrywce swobodnej go przetestowałem i z kodem na nieśmiertelność pokonałem tego maga z kamieniem portalu a miałem 15 poziom .
Normalnie trwało by to kilkanaście godzin . Im większa wartość numeryczna tym szybciej wszystko się dzieje np. 10000 daje dziesięciotysięczne przyśpieszenie , więc szybciej dostaniesz się na sam kraniec mapy , do portalu .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:39, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sorvina napisał: |
Ale co to za cyferki? Skąd mam wiedzieć jakie wpisać?? Pamiętam, też miałam tą wersję angielską ;P Kilka różnic można znaleźć. |
cyferki wpisujesz jakie chcesz, byle pierwszą była '1'... pamiętam raz znalazłem taka kombinację, że w monumencie miałem jednostki Utrańczyków...
bodajrze jakims cudem (pytałem kumpla-jego gra) wersja gry, w której działa ten kod to 3,31... nie mam pojęcia jaka językowa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 17:59, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
O czad! ;D Jak ktoś się będzie bawił tym kodem i trafi na coś fajnego, to możemy takie kombinacje gdzieś powypisywać. Aż chyba z wrażenia włączę grę ;D
Aha, i napisz, jeśli możesz dokładną procedurę wpisywania tego kodu. Co należy zrobić, a czego nie, czy monument ma być aktywny czy nie itd.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pią 18:03, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|