Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kod na ......
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Wto 18:30, 14 Paź 2008    Temat postu:

albo 50, bo tak przeważnie ja wpisuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:33, 14 Paź 2008    Temat postu:

do 5 są różne efekty, a po 5 nie ma różnicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MagnusArias
Łowca postów


Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 143
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sri Dźajawardanapura kotte

PostWysłany: Wto 19:03, 14 Paź 2008    Temat postu:

Application:UnExplored:Enable(0) - odsłania całe mapę
Application:SetGodMode(1) - jesteś nieśmiertelny
Application:FastHeroCast(1) - szybkie rzucanie czarów
Application:SetNoManaUsage(1) - czary nie zużywaja many
Application:SetBuildingFastBuildMode(1) - budynki tworza się szybciej
Application:GiveMeGoods(xxxxx) - daje ci xxxxx surowców
Applicatin:SetFigureTechTreeMode(1) - wszystkie dostępne jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(1) - masz wszystkie budynki

u mnie pdkreslone kody NIE DZIAŁAJĄ!!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MagnusArias dnia Wto 19:03, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:07, 14 Paź 2008    Temat postu:

Applicatin:SetFigureTechTreeMode(0) - wszystkie dostępne jednostki
Application:SetBuildingTechTreeMode(0) - masz wszystkie budynki

zamiast jedynki dajesz zero


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Mayor dnia Wto 19:07, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 20:01, 14 Paź 2008    Temat postu:

Spróbujcie ten kod na przyśpieszenie czasu tylko wpiszcie 1000 to tak szybko będziecie chodzić ciężko rannym bohaterem że hoho .I fajne są efekty.
Majornik na pewno będę miał wszystkie plany ?
Fast Hero Cast to szybkie przyzwanie bohatera Vanderus.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:03, 14 Paź 2008    Temat postu:

Nie plany tylko bedziesz mógł budować np. duże kwatery mez małych czy średnich... ten kod usuwa warunki budynkowe/jednostkowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 13:55, 08 Kwi 2009    Temat postu:

A ten kod na przyśpieszenie czasu jest beznadziejny. Nic tak naprawde nie daje.

PS. Słyszałem, że jest kod na otwieranie skrzyń z niebieską otoczką, jeśli ktoś go zna prosiłbym o kontakt najlepiej PW.
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:17, 08 Kwi 2009    Temat postu:

Nie ma kodu, a jest sposób banalnie prosty. Dajesz na widok zza avatara, oddalasz się od skrzynki na tyle, aby zniknęła niebieska otoczka, a pojawiła się czerwona, przy skrzyni stawiasz przyjazną jednostkę i zabierasz rzeczy z kufra. Jeśli jakieś nieścisłości są to PW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 21:49, 09 Kwi 2009    Temat postu:

Hmm... a ja mam małe pytanko... może ktoś z Was będzie wiedział?
Otóż... słyszałem o pewnym kodzie (miałem go i działa... ale mam starą wersję gry 1.11) na zmianę monumentu w grze... na dowolny... b znaczy wchodzimy na mapkę nie robimy nic tylko wstukujemy ten kodzik... zapisujemy grę... nast. wychodzimy i wczytujemy... i w miejscy gdzie kiedyz był monument. np. ludzi mamy orków. Zrobiłem tak na pierwszej misjii ZŚ... miałem mroczne elfy z wszystkimi planami Razz oh co to było...
No ale nieważne... mam teraz pytanie czy ktoś takowy kod posiada/zna/pamięta/słyszał?
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 8:41, 10 Kwi 2009    Temat postu:

No to ciekawe bardzo. Nikt chyba z nas nie słyszał o takim kodzie, ja na pewno. Natomiast ma prośbę. Gdybyś sobie przypomniał ten kod, to podziel są z nami ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 9:27, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Nie ma sprawy... tylko znajdę powiem. Wink
Ale ja miałem jakaś pożalsię Boże starą wersję... po angielsku jeszcze mój kolega ma ją jeszcze bo to jego była... chodziła bez płytki... i nie działały żadne inne kody poza tym na monument... i na zmianę uzbrojenia jednostek 'monumentalnych'... w sensie np. robotnik miał łuk?! Shocked
Kodzik ten to:
Application:(12 cyfr BEZ NAWIASU!-PIERWSZA ZAWSZE JEDYNKA) potem DebugMode1 - tez bez nawiasu...
np> Application:123456789012DebugMode1
w sumie był fajny... ah! i znalazłem wersję... ta wersja to 1,1... teraz mam 1,11... ale juz na niej nie działa... musze wydębić tamtego spelforca od kolegi! Twisted Evil
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:31, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Ale co to za cyferki? Skąd mam wiedzieć jakie wpisać?? Pamiętam, też miałam tą wersję angielską ;P Kilka różnic można znaleźć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Pią 14:33, 10 Kwi 2009    Temat postu:

misiu888 napisał:
A ten kod na przyśpieszenie czasu jest beznadziejny. Nic tak naprawde nie daje.


Ja w rozgrywce swobodnej go przetestowałem i z kodem na nieśmiertelność pokonałem tego maga z kamieniem portalu a miałem 15 poziom .
Normalnie trwało by to kilkanaście godzin . Im większa wartość numeryczna tym szybciej wszystko się dzieje np. 10000 daje dziesięciotysięczne przyśpieszenie , więc szybciej dostaniesz się na sam kraniec mapy , do portalu .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pią 16:39, 10 Kwi 2009    Temat postu:

Sorvina napisał:
Ale co to za cyferki? Skąd mam wiedzieć jakie wpisać?? Pamiętam, też miałam tą wersję angielską ;P Kilka różnic można znaleźć.


cyferki wpisujesz jakie chcesz, byle pierwszą była '1'... pamiętam raz znalazłem taka kombinację, że w monumencie miałem jednostki Utrańczyków...

bodajrze jakims cudem (pytałem kumpla-jego gra) wersja gry, w której działa ten kod to 3,31... nie mam pojęcia jaka językowa...
Powrót do góry
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:59, 10 Kwi 2009    Temat postu:

O czad! ;D Jak ktoś się będzie bawił tym kodem i trafi na coś fajnego, to możemy takie kombinacje gdzieś powypisywać. Aż chyba z wrażenia włączę grę ;D
Aha, i napisz, jeśli możesz dokładną procedurę wpisywania tego kodu. Co należy zrobić, a czego nie, czy monument ma być aktywny czy nie itd. Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sorvina dnia Pią 18:03, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin