Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kod na ......
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mroczny mag
Łowca postów


Dołączył: 07 Cze 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: z Mandaen-taum

PostWysłany: Pon 22:50, 30 Cze 2008    Temat postu:

sorry sorvina nie chciałem być aż tak nachalny sam już sobie dałem rade a i trybie gry swobodnej boski mur mam na samą gorę współrzędne bez żadnego zadrapania nawet na 1lvl a kaski po czterech rundkach koło 2 3 tysięcy ha ha kiedyś to uciekałem na górę a udawało mi się co 4 raz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Czw 19:06, 28 Sie 2008    Temat postu:

mam dwie wersje 1.53 i 1.52 w lianon zalatwilem wszystkie duch za jednym podejsciem kod na teleport jest mi zbedny wszystko mam obeznane ALE CZEMU NIE DZIALAJA KODY NA BUDYNKI I JEDNOSTKI CO?
PRUBOWALEM NAWET PO ANGIELSKU ( MANS, ELFS, DARK ELFS, EVIL ELFS ( NIE WIEDZIALEM CZY DARK I EVIL DO ELFOW ) I NIC
Powrót do góry
Doyle
Łupieżca tematów


Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nysa

PostWysłany: Czw 19:19, 28 Sie 2008    Temat postu:

Kod jednostki tak nie działa... On tylko pozwala produkować wszystkie jednostki bez wymaganych budynków... (jak nie postawiłeś jeszcze budynków wpisz kod i kliknij na monument). Podobnie z kodem na budynki... "...TechTreeMode(0)" przetłumaczcie to sobie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:20, 28 Sie 2008    Temat postu:

ty chcesz ominąć wymagania czy mieć plany?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Pon 13:17, 01 Wrz 2008    Temat postu:

mi działa tylko jeden kod na całą mapę a reszta nie chce, wie ktoś jak mają brzmieć w wersji 1.53.65731

Na przykład tak, jak jest w instrukcji. Kody zostały podane na forum 2142536 razy, poszukaj.
Powrót do góry
MagnusArias
Łowca postów


Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 143
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Sri Dźajawardanapura kotte

PostWysłany: Nie 20:17, 12 Paź 2008    Temat postu:

JAk gram w swobodna to uzywam tylko kodów:
Application:SetGodMode(1)
Apllication:GiveMeGoods(5000)
Application:FastHeroCast(1)
Application:SetNoManaUsage(1)

A inne mi nie dzialają Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 14:46, 13 Paź 2008    Temat postu:

Nie działa Ci na teleport?
Innych nie ma ;P tzn, teoretycznie są jeszcze dwa, ale jeszcze nie widziałem/słyszałem żeby komuś działały.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:47, 13 Paź 2008    Temat postu:

jakie dwa jeszcze? bo może się zdarzyć ze jednak będą komuś działać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Pon 14:49, 13 Paź 2008    Temat postu:

No te, na rzekome odblokowanie budynków i jednostek. Było gdzieś o nich, ale nie pamiętam gdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 14:53, 13 Paź 2008    Temat postu:

Mi działały znaczy po prostu nie trzeba spełniać wymagań budynkowych, żeby można było budować inne np. Duże kwatery od razu ot tak:P tylko surowce trzeba było mieć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sorvina
Jeden z Trzynastu


Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 36 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 16:32, 13 Paź 2008    Temat postu:

Ari ja pisałam, że mi nie działały, ale kiedyś sprawdzałam na swobodnej i faktycznie działają Smile Innych kodów już nie ma... Jeszcze na przyspieszenie płynięcia czasu, ale to już taki mniej ciekawy kod Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:13, 13 Paź 2008    Temat postu:

Dlaczego:P AppSession:SetTimeMultiplier(x) Mi się bardzo przydaje jak chcę sobie kasę na wrogach zarobić.

x-cyfra Razz gdy wpiszesz 0 czas się dosłownie zatrzyma


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PsychoX1989
Zbrojny w klawiaturę


Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Z gniazda pijawek

PostWysłany: Wto 12:30, 14 Paź 2008    Temat postu:

Znam ten kod i jest przydatny. Ale kasę można łatwiej zdobyć. Jest program taki jak ArtMoney ale trzeba się na nim znać by nic nie zepsuć. Wpisujemy w nim ile chcemy kasy mieć i już.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Wto 16:50, 14 Paź 2008    Temat postu:

Ludzie dzięki wam wypełnię ciężkie misje w swobodnej bo mi nie chce się czekać na to kiedy będę miał 40 lv. Dzięki.

Ach myślałem że to coś super ale powiem że ten kod z zatrzymaniem czasu wcale mi nie pomaga.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Wto 17:06, 14 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:46, 14 Paź 2008    Temat postu:

ehh trzeba było wpisać np. 5 to by płynął szybciej.. a nie 0 xD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin