Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Jaka nowa runa robotnika mogłaby powstać?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać
goblinów ?
4%
 4%  [ 5 ]
żywiołaków i golemów ?
5%
 5%  [ 7 ]
kitharów ?
5%
 5%  [ 6 ]
hazimów ?
10%
 10%  [ 12 ]
szkieletów ?
8%
 8%  [ 10 ]
ostrza ?
56%
 56%  [ 68 ]
demony ?
10%
 10%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 120

Autor Wiadomość
Tallos
Administrator


Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 198
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: What?

PostWysłany: Wto 18:48, 18 Sie 2009    Temat postu:

zUy komentarz : wogóle bez sens ! schowaj się za kamieniem może nikt cię nie zobaczy oraz ostrzeżenie słowne za pracę górnika !!!

Gdzieś poza zasięgiem zUa : nonono Ari jestem pod wrażeniem wyślij to do Jowood xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tallos dnia Wto 18:51, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 18:51, 18 Sie 2009    Temat postu:

Jeśli komentarze nadal będą tak przychylne, uda się poprawić opisy budynków, doda się opisy jednostek, zamierzam do nich skrobnąć parę słów Wink Ale najpierw (jakoś przed końcem tygodnia) dodam jeszcze Korgów i wystawię na krzyżowy ogień Waszych komentarzy Wink po co mają robić dwa mody, jak mogą zrobić jeden?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:13, 18 Sie 2009    Temat postu:

"Zrobić"?? Oni są chorzy na chorobę, która dotyczy Tallosa. LenizUos Extremos... Nawet jak do nich napiszesz, to przecież to są tylko wydawcy, no nie? Chyba, że się mylę. Poza tym najpewniej wytłumaczą się, że nie warto pracować, na tak starym silniku graficznym. Zawsze znajdą wymówkę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Wto 19:16, 18 Sie 2009    Temat postu:

No... w każdym razie chodzi o twórców ;P Gdyby mieli to zrobić na bazie płatnego SMS-em (za co ich ukrzyżujemy głowami do dołu, w dodatku w piątek trzynastego) dodatku, to się rzucą do pracy ;]

No Coments
;P

EDITa (Herbuś):
Major podsunął mi pomysł, żeby zastąpić Lodowładnego Ogniowładnym. Wszystko wyglądałoby identycznie, tylko czar zamieniony został na "kulę ognia", a ulepszenie dałoby sekwencyjną wersję tego czaru. Lepiej?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 19:22, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:45, 18 Sie 2009    Temat postu:

Nie, bo wtedy ostrza staną się najlepszą rasą. Lód i ogień można by było wykorzystywać na zmianę w zależności od rasy przeciwnika. Na elfki by się zastosowało ogień, na mroczne elfy lód...
Nie, ja już wolę by byli ludowładni i mieli tą sekwencyjny wybuch lodu ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:55, 18 Sie 2009    Temat postu:

Najwyraźniej Major stara się zrobić tą rasę niepokonaną. Cóż na razie i tak bije resztę na głowę, ale gdyby zrobić tak jak proponuje Major, wtedy nic by nie powstrzymało ostrzy....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mayor
Łupieżca tematów


Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 258
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:55, 18 Sie 2009    Temat postu:

Ogniowładni są w grze, poza tym nie chciałem go zamiast lodowładnego, tylko zamiast Rozpaczy, której w grze nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Wto 21:14, 18 Sie 2009    Temat postu:

Major napisał:
Ogniowładni są w grze, poza tym nie chciałem go zamiast lodowładnego, tylko zamiast Rozpaczy, której w grze nie ma.



Eee tam! rozpacz jest ciekawsza... a może dać jednej jednostce sekwencyjne zamrożenie? Hmmm?

Wogóle Ari chylę czoło! Kapitalny pomysł ;]
Powrót do góry
Vinrael
Mocarz klawiszy


Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:23, 18 Sie 2009    Temat postu:

Już są wystarczająco potężni, nie trzeba ich "wzmacniać". Taki czar po prostu rozwaliłby wrogów. Wystarczyło by 40 tych zamrażaczy oraz 40 koszmarów i po prostu koniec. Zmiany kosmetyczne i tylko takie wchodzą w grę, bo i tak mają najwięcej zaklęć z wszystkich ras.

Cytat:
Ogniowładni są w grze, poza tym nie chciałem go zamiast lodowładnego, tylko zamiast Rozpaczy, której w grze nie ma.


No bądźmy troszeczkę kreatywni xD


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Śro 9:34, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Drakon Arach
Zaklinacz słów


Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 21:31, 18 Sie 2009    Temat postu:

Prawda. Jedynie kto mógłby im się przeciwstawić to elfki, ale ci zamrażacze by mogli pozamrażać uzdrowicieli i by wojownicy padli w trymiga, bo ostrza to przecież czołgi...
Więc już lepiej niech będzie tak jak jest...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 12:18, 19 Sie 2009    Temat postu:

Soul Keeper napisał:
Już są wystarczająco potężni, nie trzeba ich "wzmacniać". Taki czar po prostu rozwaliłby wrogów. Wystarczyło by 40 tych zamrażaczy oraz 40 koszmarów i po prostu koniec. Zmiany kosmetyczne i tylko takie wchodzą w grę, bo i tak mają najwięcej zaklęć z wszystkich ras.

Powiedz mi, na jakiej mapie znajdziesz 6200 księżycowego srebra, 4200 żelaza i 8000 (!) arii na 40 Koszmarów i 40 Rozpaczy? Nie wspominając o budynkach, ulepszeniach i czasie tworzenia wojowników...
Major napisał:
Ogniowładni są w grze, poza tym nie chciałem go zamiast lodowładnego, tylko zamiast Rozpaczy, której w grze nie ma.

Fakt. Przepraszam za pomyłkę.
martinus napisał:
a może dać jednej jednostce sekwencyjne zamrożenie? Hmmm?

Bez przesady oO
SK napisał:
bo i tak mają najwięcej zaklęć z wszystkich ras.

Nie liczyłem Wink
martinus napisał:
Wogóle Ari chylę czoło! Kapitalny pomysł ;]

Dzięki :] (Ale pochwałę coś jedną dostałem :<)
SK napisał:
No bądźmy troszeczkę kreatywni xD

Twórcom będzie łatwiej wprowadzić jednostkę, która w grze istnieje...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Feniks
Mocarz klawiszy


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Pałac Króla Ulfa

PostWysłany: Śro 12:42, 19 Sie 2009    Temat postu:

Świetna robota - takich rzeczy nam trzeba , jeszcze trochę i damy im w ten sposób pomysł na 3 ( tylko trzeba napisać list do Joowodu )z tym że jeżeli będą tak super silni to będą wymiatać (obniżyć im staty).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 12:45, 19 Sie 2009    Temat postu:

Dwa 'ale' (ew. więcej jak sobie o czymś przypomnę):


Ari napisał:
Soul Keeper napisał:
Już są wystarczająco potężni, nie trzeba ich "wzmacniać". Taki czar po prostu rozwaliłby wrogów. Wystarczyło by 40 tych zamrażaczy oraz 40 koszmarów i po prostu koniec. Zmiany kosmetyczne i tylko takie wchodzą w grę, bo i tak mają
najwięcej zaklęć z wszystkich ras.


Powiedz mi, na jakiej mapie znajdziesz 6200 księżycowego srebra, 4200 żelaza i 8000 (!) arii na 40 Koszmarów i 40 Rozpaczy? Nie wspominając o budynkach, ulepszeniach i czasie tworzenia wojowników...
Istnieją kody Ari... niekażdy użytkownik gra fair... Confused

Major napisał:
Ogniowładni są w grze, poza tym nie chciałem go zamiast lodowładnego, tylko zamiast Rozpaczy, której w grze nie ma.

Fakt. Przepraszam za pomyłkę.

martinus napisał:
a może dać jednej jednostce sekwencyjne zamrożenie? Hmmm?

Bez przesady oO
Ari why? sekwnecyjne byłoby po ulepszeniu a dla normalnej zwykłe... Ale czanijmy od początku, każda jednostka ma odporność, a oczywiście poziom zaklęcia jest dopasowany do jednostki. W każdych 3 kampaniach poziom wrogów z jakimi sie zderzamy jest relatywnie wyższy (2-3 poziomy wyżej) więc male szanse że owy czar zadziała - jedynie na słabsze jednostki, więc pomimo sprzeciwu chce podtrzymać swój pomysł Cool

SK napisał:
bo i tak mają najwięcej zaklęć z wszystkich ras.

Nie liczyłem Wink
Zgadza się... po wprowadzeniu mogłyby konkurować tylko z mhrocznymi, u których co druga jednostka ma czary...
martinus napisał:
uot;]Wogóle Ari chylę czoło! Kapitalny pomysł ;]

Dzięki :] (Ale pochwałę coś jedną dostałem :<)
Na a pochwała z ust... noo... ekhem... prezesa, ci nie wystarczy?! xD

SK napisał:
No bądźmy troszeczkę kreatywni xD

Twórcom będzie łatwiej wprowadzić jednostkę, która w grze istnieje...
Niech oni też się wykażą! Jedna jednostka?! Dobrze, że nie prosimy o całość! Rolling Eyes
Powrót do góry
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Śro 12:52, 19 Sie 2009    Temat postu:

Naprawdę sądzicie, że coś wskóracie? Mam nadzieję Ari, że dobrze znosisz odmowę Razz Na odpowiedź będziesz czekał z pół roku, a jeśli już ją dostaniesz to przeczytasz tylko jedno słowo: NIE... (po niemiecku)

Jestem całkowicie pewny, że twórcy nie wrócą już do czegoś, co było robione kilka lat temu. To będzie dla nich nieopłacalne. Stracili by tylko czas i zapewne wielu nabywców. Przecież Niemców nie obchodzą jakieś gierki sprzed 5 lat, a dla Polaków nie kiwną palcem. I niby mieliby robić to za darmo? Jedynym wyjściem, jest samemu popracować chwilę (dłuższą chwilę), nad grą, co i tak przyniosło by rezultaty nie takie, o jakie wszystkich chodziło. Nie neguję, ani nie zamierzam ingerować w to co zrobicie z tym projektem. Jest naprawdę świetny i kilka poprawek, a będzie wręcz doskonały. Niestety najlepiej będzie jeśli przestaniemy się oszukiwać, że ktoś, zrobi coś za darmo. Te czasy dawno minęły...[/quote]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 13:19, 19 Sie 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Śro 15:42, 19 Sie 2009    Temat postu:

No cóż co do kampani masz rację... chociaż gdyby... pomysł się sprawdził i go przyjęli(na co szanse są minimalne), może utworzyliby odmienną kampanię... np: jakby dodatek rozszerzający jedynkę - taka jakby niezależna kampania - bylibyśmy sługą Mhrocznego ;]

No z tym wykazaniem, tez masz troszkę racji... ale gdyby pomysł zdał egzamin i zgodziliby się coś z tym zrobić to zapewne mała część naszego(twojego) 'projektu' byłaby wprowadzona w życie...

Kody - no też masz rację... (ale to była tylko taka anegdota! xD)

No cóż skoro pochwała ustna nie wystarczyła... poszła pisemnna! ;]
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27  Następny
Strona 23 z 27

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin