 |
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Jakie runy z podanych w ankiecie powinny powstać |
goblinów ? |
|
4% |
[ 5 ] |
żywiołaków i golemów ? |
|
5% |
[ 7 ] |
kitharów ? |
|
5% |
[ 6 ] |
hazimów ? |
|
10% |
[ 12 ] |
szkieletów ? |
|
8% |
[ 10 ] |
ostrza ? |
|
56% |
[ 68 ] |
demony ? |
|
10% |
[ 12 ] |
|
Wszystkich Głosów : 120 |
|
Autor |
Wiadomość |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 16:51, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Podoba mi się
Mam jednak kilka uwag
1) Jako tytana poszedłbym na całość i dał mu nazwę: Kowal Dusz
Zwiększył bym mu koszty przywołania, ale dodał jeszcze jedno zaklęcie z kręgu czarnej magii.
2) Lodowładny... Myślę, że skoro ma już ten sekwencyjny czar, to można by go jakoś ulepszyć, bo gdy po ulepszeniu wyposażymy go w falę lodu, to wyjdzie masło maślane. Ograniczyłbym się do zwykłego czaru: "wybuch lodu", a po ulepszeniu dodałbym falę, która atakuje najwyżej 3 userów.
3) Zmieniłbym nazwę wojownika na bardziej "ostrzowatą" xD
4) Troszeczkę nie kumam tych kamieni duszy. Sądzę, że zrozumiałbym to w praktyce.
5) IMO reszta jest w porządku
Fajnie od czasu do czasu, przeczytać coś ciekawego i interesującego
Jak widać namęczyłeś się, więc ode mnie leci do ciebie zUa pochwała (w sensie dobra pochwała xD).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 16:55, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Ad.1. A jakie zaklęcie proponujesz?
Ad.2. Zauważ, że Lodomiot posiada już takie zaklęcie, więc za większą cenę nie dostalibyśmy nic nowego A masowe zamrożenie lub zamieć z kolei wydawały się przesadzone.
Ad.3. "Wojownik" występuje w Dolinie Sharrow, więc nie rozumiem
Ad.4. Kamienie Duszy to po prostu inaczej nazwana żywność ;]
Ad.5 i końcówka posta - dzięki ;] (coś nie widzę tej pochwały xP)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 16:56, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:15, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
1) Cóż, najpewniej takie które zadaje obrażenia
2) Chodzi mi o to, żeby zamiast sekwencyjnego czaru dać zwykły. Po ulepszeniu np. Zyskał by możliwość rzucenia zamiast zwykłego np. sekwencyjnego, ale ograniczało by się to do np. 40%.
3) Wojownik, jest też u krasnoludów, a sama nazwa nie wzbudza grozy i jak dla mnie ze zUem mi się nie kojarzy.
4) Kumam
5) Nie ma za co. Już masz pochwałę, sorki ale skleroza
6) tj. w SB, proponuję zamiast wysysacza nadać mu nazwę: ostrze rozpacz.
BTW:
Cytat: |
Lodowładny... Myślę, że skoro ma już ten sekwencyjny czar, to można by go jakoś ulepszyć, bo gdy po ulepszeniu wyposażymy go w falę lodu, to wyjdzie masło maślane. Ograniczyłbym się do zwykłego czaru: "wybuch lodu", a po ulepszeniu dodałbym falę, która atakuje najwyżej 3 userów.
|
Ale zaliczyłem pomyłkę xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 17:20, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Atakuje 3 userów xD Nowa jednostka: Moderator ;P i Sekwencyjny Warn (kiedyś był ten temat na SB) ;]
1. "Masowa śmierć" xP Myślałem o Aurze czegoś (ta, która zmniejsza obrażenia wrogów) albo Aurze kradzieży życia.
2. A mi chodzi o to, że "zwykły" czar ma już jednostka 2,5 raza tańsza, więc nie opłacałoby się kupować Lodowładnych
3. Hm... Centurion? Kojarzy się trochę jednoznacznie, ale czy ze zUem?
6. Już zostało zmienione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Drakon Arach
Zaklinacz słów
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:20, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Moja ocena to 5/5.
Wszystko zostało dopracowane tak jakbyś tworzył jakiś nieoficjalny dodatek. Wojska ostrzy są dobrze dopracowane. Ich siłę dobrze zminimalizowałeś poprzez potrzebne surowce. Dobra specjalizacja ogólna rasy. Budynki produkcyjne również.
Zgodzę się z Soul Keeper co do tytana. Ja jednak dałbym mu zaklęcie sekwencyjne cierpienie, a zabrał przywołanie ostrzy.
Co do reszty to może być. Rasa ogólnie prezentuje się dobrze i nie jest najlepsza, bo każda rasa mogłaby coś z nimi wskórać ( najgorzej z ludźmi i orkami, a najlepiej w przypadku elfek i trolli ).
Więc ogólnie to dobra robota
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 17:27, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Nie "jakiś dodatek", tylko runę Ostrzy ;P
Co do tytana, myślałem też o Wskrzeszeniu (Ożywieniu Martwych? Przepraszam, ostatnia faza na ToE myli mi zaklęcia), tyle że zamiast umarłych wskrzeszałby poległych wrogów jako słabsze Ostrza.
Fakt, Ludzie i Orkowie mogą mieć małe problemy. Ale elfki także, poprzez niemały pancerz Ostrzy i ich odporność na lód.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:27, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Pamiętam te czasy xD Ale miałem wtedy ubaw
1) Pamiętam zaklęcie "bezsilność". Ma jakiś odpowiednik w aurze czy może jakaś sekwencja? IMO nadał by się tutaj.
2) Kumam, rację przyznaję Tak czy siak, tą falę bym jednak zmienił na coś innego. Wiem z edytora, że jedna z jednostek ostrzy posługiwała się zamiecią
3) Cóż, może być, ale pogłówkować by nie zaszkodziło
6) Cieszę się
EDIT: Każda rasa miała by z ostrzami problemy. Jedna większe druga mniejsze, aczkolwiek chyba mroczne elfy mogłyby być godnymi przeciwnikami przeciwko ostrzom. Duża odporność na czarną magię i ostrza są udupione.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:30, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 17:32, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
1. O, Aura bezsilności - dokładnie o to zaklęcie mi chodziło
2. Zamiecią? Nie pamiętam, żebym widział coś takiego. Ale wypadałoby dać ograniczenie liczby jednostek i/lub pojedyncze obrażenia (nie jak w przypadku wybuchu - 5...4...3 itd.). Bo 80 Lodowładnych rzucających zamieć to byłby ostatni widok w życiu każdego...
3. Jak ktoś ma inny pomysł do nazwy Wojownika/Centuriona, to będę wdzięczny
EDITa: No właśnie nie jestem pewny. Ostrza posługują się magią lodu, na którą Mroczni mają najmniejszą odporność spośród wszystkich ras
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 17:33, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:37, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
1) Pasuje to zaklęcie, ale od razu wiadomo, że wszystkie rasy światła są na przegranej pozycji, ponieważ ich głównym atutem jest to, że potrafią się leczyć.
2) Możliwe, że nie została użyta, ale tkwi sobie w edytorze
Ja bym ograniczył maksymalną ilość jednostek do górnej granicy średnich kwater
A co do mrocznych, to szanse by się jakoś wyrównały. A jeżeli na przykład zostały by wsparte trollami?
BTW: Fajny avek Z "Bushu" xD
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:38, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 17:42, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
I tak zazwyczaj nie starczy Ci surowców na 80 Ostrzy A co ma umiejętność leczenia ras światła do zmniejszenia obrażeń? ;P
Wszystkie rasy miałyby z nimi szanse Tak myślę.
Ad.PS: Dzięki ;] Może lepsze byłoby Z "bOOsHó" ;P
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 17:42, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:47, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Każdy ma swoje zdanie
A co do aury bezsilności - to ona właśnie powoduje to, że wrogowie nie mogą się leczyć. Wtedy jednostki ostrzy z łatwością by ich załatwiły.
Cóż, rzadko używam kodów, ale grając ostrzami z pewnością kodu na surowce bym użył. Nie każdy gra bez kodów. Zdarzają się tacy, którzy nawet gdy jeszcze ani razu nie zagrali w grę, a o przechodzeniu jej nie wspominając, sięgają po kody czy trainery.
A co do Avka - Wtedy utraciłby swoją Mhroczność, na skutek zbyt wielkiego opanowania przez rUushHoOowosćĆ...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Vinrael dnia Wto 17:49, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 17:50, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Aj, to w takim razie nie o tę aurę chodziło. Zbyt długo nie grałem w Spella :<
No cóż, to już zależy od graczy. W swobodnej niech robią co chcą (nie nauczysz się w ten sposób grać), a w multi kodów raczej nie użyjesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Vinrael
Mocarz klawiszy
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 479
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:58, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
No cóż, a myślałem, że dobry ze mnie "wymyślacz"
Jeśli już "ktoś" miałby wprowadzić rasę ostrzy, oraz ludków z magmy to przydałoby się zrobić jakąś przyzwoitą kampanię. Szczerze mówiąc, to w swobodnej ograniczyłbym się, gdyby zmusiła mnie do tego mapka, tylko do tych twoich magmowych ludków, a ostrzy bym nie tykał.
W Multi za to chętnie bym grał ostrzami, ale najpewniej każdy by je wybrał, więc taka gra zrobiłaby się troszkę... Nudnawa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Drakon Arach
Zaklinacz słów
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 413
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:01, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Elfki mogłyby przeciwko nim wystawić strażniczki z odpornością na lód. Byłyby tarczą dla magów ostrzy Wsparte krasnoludami mogłyby coś wskórać.
Mroczne elfy musiałyby mieć trolle, bo tylko ta rasa ma jednostki odporne na lód czyli bojowników i głazomiotów, które zadają dość sensowne obrażenia. Dodałoby się postrachy, wojenników i ewentualnie coś od trolli i też coś by zdziałali.
Ludzie by mieli trudności, bo nie mają jednostki dostatecznie wytrzymałych by oprzeć się ciężkim jednostkom ostrzy.
Z kolei orkowie jedynie na czym mogli by postawić to ogniomistrzowie wsparci bębniarzami, trębaczami i weteranami.
To tyle, co do szans innych ras przeciwko ostrzom.
Co do aury to bardzo dobry pomysł, ale wtedy tytan byłby postrachem na polu walki. Gdyby tak pozarażał prawie wszystkich wojowników wroga, to armia ostrzy by nawet nie musiała się męczyć ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 18:06, 18 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Soul Keeper napisał: |
tych twoich magmowych ludków |
"tych twoich ludków" ;P Dzięki za wsparcie ;]
i dalej, SK napisał: |
W Multi za to chętnie bym grał ostrzami, ale najpewniej każdy by je wybrał, więc taka gra zrobiłaby się troszkę... Nudnawa? |
Taa... Ostrza kontra Ostrza.
Drakon napisał: |
Co do aury to bardzo dobry pomysł, ale wtedy tytan byłby postrachem na polu walki. Gdyby tak pozarażał prawie wszystkich wojowników wroga, to armia ostrzy by nawet nie musiała się męczyć ;/ |
Pomyliła mi się nazwa aury Chodziło o tę, która zmniejsza siłę jednostek, a nie uniemożliwia ich leczenie (chyba że to jedna i ta sama?).
Nie, te aury się różnią. Jedna jest od uniemożliwiania, a druga od zmniejszania //Soul
No, i o tę drugą mi chodziło
Zasieję troszkę OffTopu. Zmień kolor pelerynki Avka na czarny. Wtedy będzie naprawdę zUy. //Soul
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Wto 18:15, 18 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|