|
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Śro 16:40, 30 Kwi 2008 Temat postu: Gra swobodna - dyskusja ogólna |
|
|
Nie znalazłem takiego tematu, a chyba warto o nim porozmawiać. Wreszcie nie musimy przechodzić po raz (wstaw dowolną liczbę) gry, żeby w Spella pograć. I mi szczerze mówiąc bardziej podoba się ten tryb od kampanii Feniksa (Onyksowe wzgórza mnie nużą, a co będzie dalej?).
A Wy jakie macie zdanie?
Swoją drogą możecie mi podpowiedzieć, gdzie znajdę kopalnię księżycowego srebra mrocznych elfów? Przeszukałem wszystko aż do lodowych bagien i coś znaleźć nie mogę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 7:13, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Też jestem od pewnego czasu miłośnikiem gry swobodnej. Do 50 lewelu doprowadziłem postać maga czarnej magii (20 lewel Śmierć i Klątwy) z dodatkiem białej magii (20 lewel wzmocnień). 'Olałem' nekromancję. Wzmocnienia uważam za 'prawie niezbędne' z 2 powodów: 1. aura szybkiego chodu (bez tego gra na pewnych etapach dłuży się niemiłosiernie) i 2. Świętość (do rozwalania rozmaitych 'zwłokochodów', w tym Ostrzy). Obecnie 'hoduję' maga umysłu - dopiero 7 lewel, ale zabawa przednia z czarem kontroli jednostki. Docelowo chcę dojść do poziomu: magia umysłu po 20 każdy + wzmocnienia białej magii 10.
Z całą pewnością kopalnia księżycowego srebra mrocznych jest w jakiejś skrzyni, nie trzeba jej kupować, jak dojdę do tego obecną postacią, napiszę.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 12:40, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Już znalazłem w Bruździe, koszt "jedyne" 300 sztuk złota. Ja dopiero raczkuję, mam postać na poziomie 14 więc taka cena jednak uderza w kieszeń, zwłaszcza że dopiero kupowałem średnie kwatery (zastanawiał się ktoś, czemu budynki mrocznych elfów są takie drogie? o.O)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:48, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ale nie trzeba kupować ŻADNYCH budynków, z wyjątkiem tych, które ma do sprzedania Sprzedawca run i planów w Szarogórzu (czyli w wersji gry swobodnej 'Marketplace'). Wszystkie pozostałe są 'do zdobycia'. Pamiętam na 100%.
EDYTA dodaje, że kopalnia księżycowego srebra Mrocznych Elfów jest w skrzyni na wschodnim końcu mapy zwanej w grze swobodnej 'Coop 16'. Jeśli pomyliłem nazwę, to chodzi o tę mapę, gdzie w grze 'zwykłej' obstawiało się wejścia do jaskiń, a potem szło się przez taki dłuuugi, kręty rów.
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 11:30, 08 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Pon 19:36, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
O, dzięki, znalazłem
A z jednostkami też tak jest? Szukam tylko Czarnoksiężnika, za Postrachami coś nie przepadam.
PS w misji z Długą Nocą (tej, w której Nocna Pieśń i Nazshar się spotykają), którą wybraliście stronę i dlaczego? ;>
Ja stanąłem po stronie Nocnej Pieśni. W wypowiedzi Nazshara była wzmianka o zniszczeniu Norcainów, a mój awatar z niego się wywodzi (moja bujna wyobraźnia ).. Dużego wyboru nie miałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 21:29, 12 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Mi przede wszystkim gra swobodna służy do wszelkiego testowania nowych postaci. Na razie mam 7 poziom białego maga -> zdrowie i lodu, ale jest fajnie :-]
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Wto 14:45, 13 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
A mnie bardziej wciągnęła niż kampania Feniksa (to zemsta za śmierć Uriasa, o! ) Pewnie dlatego, że zatrzymałem się na misji, gdzie jest "superhiper" (gorszego dla mnie wymyślić nie mogli ) połączenie krasie + elfki. Phi. A w swobodnym mogę do woli grać mhrokami ^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sylar
Zaklinacz słów
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 9:05, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czemy wszyscy lubią te elfki. Onie są słabe i do tego feministki(żadnych mężczyzn w rasie. Jak się rozmnażają?)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Śro 12:51, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Sylar napisał: |
Nie wiem czemy wszyscy lubią te elfki. Onie są słabe i do tego feministki(żadnych mężczyzn w rasie. Jak się rozmnażają?) |
A jak krasie/trolle/orkowie/mroczne elfy?
Elfkami trzeba umieć grać. Ja stawiam raczej na silne zaklęcia (zalanie wroga śmiercią z rąk kilkudziesięciu czarnoksiężników ) i wojsko osłaniające, czyli walczące wręcz (U elfek ciężko o taką bez żelaza)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sorvina
Jeden z Trzynastu
Dołączył: 13 Lut 2006
Posty: 815
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 36 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 15:38, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja umiem grać to przewspaniałą rasą. Kiedy mam wszystkie dostępne budynki i wojowniczki... W odpowiedniej proporcji się je wytworzy... Ach... Lece jak burza. Jedną armią można by było i całego SpellForce'a przejść gdyby się dało... Jest to moja ulubiona rasa.
Na drugim miejscu na pewno Ludzie. Nie mam żadnych zastrzeżeń oprócz takich, że ulepszenie magów kosztuje zbyt dużo arii. Później są Mroczne Elfy. Wada ich jest taka, że niektóre jednostki strasznie długo się wytwarzają i często brakuje niektórych surowców. Gdyby nie to, to na drugim miejscu na bank by byli. Następnie Trolle. Brak magów, długo jednostki się tworzą i jeszcze parę szczególików, ale lubię je za to, że mają silne i wytrzymałe jednostki. Orki - bardzo słabe jednostki. Mała wytrzymałość, za słabe ciosy zadają. Plus za magów i tytana. Na końcu niestety Krasnoludy. Brak wież, magów, niektóre jednostki długo sie wytwarzają, jedzenie bardzo długo się zbiera. Plus za zdobywanie doświadczenia.
Jeśli patrząc na przydatność i możliwości ras to tak się to u mnie przedstawia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kafar
Zaklinacz słów
Dołączył: 03 Lip 2007
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Żywy Las...
|
Wysłany: Śro 15:53, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie:
1.Mroczne elfy -biją wszystko a armia nigdy nie liczy 80 jednostek(w zasadzie to tytan i bohaterowie i avatar też sie liczy czyli 87 jednostek.)Zawsz dojdą ożywieńcy lub jak sie ma postrachy zjawy.
2.Ludzie-Najbardziej uniwerslna rasa i da sie nią grać całą gre.
3.Orkowie-2 świetne jednostki szaman i bębniarz i sie leci nimi.
4.Elfy-Same łuczniczki ale łuczniczki wiatru są dobre.
5.Krasnoludy-nie mają wież a to obniża poziom obrony i przyjemność gry.A tak wogóle to wieże krasnoludów czym by strzelały,świniami?
6.Trolle-Tylko 3 dobre jednostki i nic więcej nie oferują.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 16:59, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1.Elfy.Łuczniczki wiatru z ulepszeniem + uzdrowicielki i lodowe maginie i nic więcej mi nie trzeba po za tytanem i bohaterami wtedy można jechać na żywioł (:
2.Ludzie.Przedewszystkim za kapłanów i Paladynów naprawde nie często się zdarza że umrze jakaś duża ilość ludzi przy odpowiednich proporcjach do kapłanów.
3.Orkowie.Może i zaskok ale zaklęcie fali ognia wg.mnie wymiata jeżeli 30 magów zrobi to naraz to przeciwnik leży i kwiczy ;P no i ten tytan ;p
4.Mroczne Elfy.Bardzo dobre jednostki tylko ten czas...Dla mnie najważniejsza jest zabawa z gry i dlatego dopiero 4 miejsce +tytan taki dość przeciętny pająk na resorach xD
5.Krasnoludy.+doświadczenie i walka w zwarciu,tytan - brak budynków obronnych i jednostek walczących na dystans bo ci obrońcy z ulepszeniem to sory ale ja tego nie kupuje :p do tego system uzdrawiania najgorszy w grze bo dopiero bitwa musi się zacząć żeby kogoś uleczyć :S
6.Trole.Czaaaaaas,nie lubie zasypiać przed kompem.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Śro 17:24, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie ocena jest bardzo, bardzo subiektywna - mam unikalną taktykę walki
1. Mhroki. Cud, miód i orzeszki. Długie przywoływanie jestem w stanie przebaczyć, buduję kilka(naście) Onyksowych i Warsztatów i tyle. Tytanów zazwyczaj nie używam (za dużo surowców biorą), i bez tego armia czarnoksiężników jest niepokonana :] zżerają dużo arii, ale opłaca się. Z drobną pomocą postrachów i wojenników (zwłaszcza lubię tych drugich, nie wiem czemu) są w stanie rozwalić wszystkie obozy na mapie i będzie ich więcej, niż wyruszyło (szkielety, dobre mięcho).
2. Hmm... Ludzie. trochę mi się przejedli, ale nie oznacza to, że są źli. Przez większą część gry walczymy z nieumarłymi, więc ocena paladyna rośnie (szkoda tylko, że wtedy potrzebnych ludzi już za bardzo nie ma...). Poza tym lubię Strzelca i Kapłana, jako tako Mentata.
3. Orkowie/Elfy. Obie rasy są dość podobne. Raczej nie najlepsze w bezpośrednim starciu, dobre do "kombinowania" - u elfek połączenie lodowych, łuczniczek wiatru i druidek, u orków bębniarze/trębacze (nie wiem czym się różnią), weterani ogniomistrzowie/szamani (zależy ile mam lenyi). Mocne pod względem "magicznym", dobre uzupełnienie awatara - wojownika.
5. Krasie. Właściwie lubię tu tylko dwie jednostki - obrońcę (tylko po ulepszeniu! Bez niego jest tak nudny jak reszta) i mędrca. Kapłan bitewny też ujdzie, ale leczenie w jego wykonaniu jest conajmniej cienkie.
6. Trolle. Za olbrzymie budowle (pół mapy rzadko kiedy udaje mi się znaleźć), długie szkolenie (w machaniu pałką - bez skojarzeń - taa... Ale jak wspominałem, jestem w stanie przebaczyć) i magiczna słabość. Plusem jest to, że w przeciwieństwie do elfów, potrafią wydobywać żelazo potrzebne najsilniejszym jednostkom.
Fiu, ale się rozpisałem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ari dnia Śro 17:24, 14 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 18:26, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
1. Elfy - za czarodziejki lodu, jednostki dystansowe, bardzo mocne wieże, i za wygląd Jedyna wada to brak dobrych jednostek "tankujących", które mogłyby spokojnie zatrzymywać wroga, dopóki łuczniczki itp. nie załatwią go. No i uzdrowicielki (Driady)
2. Ludzie/Mroczne Elfy - tu miałem dylemat. Ludzie są uniwersalni, uwielbiam kapłanów, paladynów, zbrojnych. W ogóle można rzec - potęga. Mroczniaki, bo są w ogóle pr0 0wnerami ^^
3. Pozostałe nacje, bo są bleee ^^
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 21:16, 14 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ari dzięki za moje pomszczenie a tak ogólnie to u mnie wygląda tak:
1 Mroczne Elfy - po prostu moja ulubiona rasa
2 Ludzie - Strzelcy, Mentaci i Paladyni = impreza jak w Ekwadorze
3 Elfy - Druidki i Łuczniczki Wiatru duży plus za to że, mogą sadzić lasy (Green Peas)
I pozostałe rasy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|