|
SpellForce Forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Sob 16:49, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Wie ktoś może od czego zależy czy działa ten trik w Grze Swobodnej z tym, że jeśli drugi gracz nie odpali swojego monumentu to nie ma zwiadów dopóki on go nie odpali? Jest to bardzo wygodna sprawa, gdyż można się spokojnie rozbudowywać, pogadać w trakcie gry, zobaczyć gdzie są obozy wroga i zabudować się wieżami i expić .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 18:00, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, to działa. Wrogowie idą dopiero wtedy, gdy wszyscy gracze odpalą jakiś monument.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Sob 18:25, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Ari napisał: |
Tak, to działa. Wrogowie idą dopiero wtedy, gdy wszyscy gracze odpalą jakiś monument. |
Właśnie niekoniecznie... . Wczoraj grałem dwa razy w swobodną i za pierwszym razem dało się rozbudować ze spokojem (drugi monument wygasły i brak zwiadów). Natomiast za drugim razem, mimo wyłączonego drugiego monumentu, były zwiady, co mnie mocno zdziwiło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Sob 18:29, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Może włączyliście i później wyłączyliście monument? Grałem w ten sposób wiele razy i nigdy się nie zdarzało, żebym musiał tępić zwiad...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Sob 18:35, 10 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Jestem pewien, że nie było takiej sytuacji jak mówisz, ponieważ kilkakrotnie mówiłem Dembiemu2696, żeby go nie włączał i on tego nie zrobił, bo zaczął się rozbudowywać jak ja już zabezpieczyłem przejścia wieżami i armią.
Ari chyba będziesz musiał zacząć wątpić, ponieważ swego czasu grałem dość sporo w Grę Swobodną z Kukaburą i mieliśmy takie sytuacje, że raz zwiady były a raz nie .
W sumie jest to mały problem, tylko że wkurza jak ty sobie gadasz o głupotach, spokojnie wszystko robisz, bo jesteś pewien, że zwiadów nie będzie a tu nagle słyszysz ten charakterystyczny dźwięk .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
st34l3k
Tańczący z Warnami
Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pon 14:22, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Sprawdzone metodą empiryczną - nie może odpalić monumentu gracz, który zakłada grę (robi serwer). Nawet jeśli jest w swobodnej jeszcze 2 innych graczy, mogą oni robić co chcą, rozbudowywać się do woli, obudowywać itd. Zwiadowcy (a nawet całe grupy od razu jeśli trwa rozbudowa dłuższą chwilę) zaczną chodzić w trybie natychmiastowym po uruchomieniu monumentu przez gracza-host'a.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemmir
Zaklinacz słów
Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: P-ń/Catalunya
|
Wysłany: Pon 14:32, 12 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
No proszę. Czyli jednak była jakaś zasada rządząca tym odpalaniem monumentów. Przyznam się, że nigdy nie zwróciłem uwagi na to o czym napisałeś. Dzięki za pomoc STL .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|