Forum SpellForce
Forum
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Gra swobodna - dyskusja ogólna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Sob 16:49, 10 Lip 2010    Temat postu:

Wie ktoś może od czego zależy czy działa ten trik w Grze Swobodnej z tym, że jeśli drugi gracz nie odpali swojego monumentu to nie ma zwiadów dopóki on go nie odpali? Jest to bardzo wygodna sprawa, gdyż można się spokojnie rozbudowywać, pogadać w trakcie gry, zobaczyć gdzie są obozy wroga i zabudować się wieżami i expić Very Happy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 18:00, 10 Lip 2010    Temat postu:

Tak, to działa. Wrogowie idą dopiero wtedy, gdy wszyscy gracze odpalą jakiś monument.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Sob 18:25, 10 Lip 2010    Temat postu:

Ari napisał:
Tak, to działa. Wrogowie idą dopiero wtedy, gdy wszyscy gracze odpalą jakiś monument.

Właśnie niekoniecznie... Confused. Wczoraj grałem dwa razy w swobodną i za pierwszym razem dało się rozbudować ze spokojem (drugi monument wygasły i brak zwiadów). Natomiast za drugim razem, mimo wyłączonego drugiego monumentu, były zwiady, co mnie mocno zdziwiło.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ari
Arinistrator


Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z Piekła, a skąd?

PostWysłany: Sob 18:29, 10 Lip 2010    Temat postu:

Może włączyliście i później wyłączyliście monument? Grałem w ten sposób wiele razy i nigdy się nie zdarzało, żebym musiał tępić zwiad...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Sob 18:35, 10 Lip 2010    Temat postu:

Jestem pewien, że nie było takiej sytuacji jak mówisz, ponieważ kilkakrotnie mówiłem Dembiemu2696, żeby go nie włączał i on tego nie zrobił, bo zaczął się rozbudowywać jak ja już zabezpieczyłem przejścia wieżami i armią.
Ari chyba będziesz musiał zacząć wątpić, ponieważ swego czasu grałem dość sporo w Grę Swobodną z Kukaburą i mieliśmy takie sytuacje, że raz zwiady były a raz nie Confused.
W sumie jest to mały problem, tylko że wkurza jak ty sobie gadasz o głupotach, spokojnie wszystko robisz, bo jesteś pewien, że zwiadów nie będzie a tu nagle słyszysz ten charakterystyczny dźwięk Razz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
st34l3k
Tańczący z Warnami


Dołączył: 27 Lis 2008
Posty: 285
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pon 14:22, 12 Lip 2010    Temat postu:

Sprawdzone metodą empiryczną - nie może odpalić monumentu gracz, który zakłada grę (robi serwer). Nawet jeśli jest w swobodnej jeszcze 2 innych graczy, mogą oni robić co chcą, rozbudowywać się do woli, obudowywać itd. Zwiadowcy (a nawet całe grupy od razu jeśli trwa rozbudowa dłuższą chwilę) zaczną chodzić w trybie natychmiastowym po uruchomieniu monumentu przez gracza-host'a.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemmir
Zaklinacz słów


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 379
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: P-ń/Catalunya

PostWysłany: Pon 14:32, 12 Lip 2010    Temat postu:

No proszę. Czyli jednak była jakaś zasada rządząca tym odpalaniem monumentów. Przyznam się, że nigdy nie zwróciłem uwagi na to o czym napisałeś. Dzięki za pomoc STL Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum SpellForce Strona Główna -> Dyskusja ogólna Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Strona 13 z 13

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin