Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Czy brakuje czegoś w SpellForce ?? |
tak |
|
82% |
[ 41 ] |
nie |
|
18% |
[ 9 ] |
|
Wszystkich Głosów : 50 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Śro 12:33, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Mury ok, ale do mostów to raczej zastosowania nie znalazłem (chyba, że by zmieniono plansze).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sylar
Zaklinacz słów
Dołączył: 08 Cze 2007
Posty: 321
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:35, 02 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Taa... pamiętam jak grałem w bfme i poustawiałem na każdym murze katapulty. Szkoda, że takich doznań nie ma w spellforce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 12:20, 19 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Troche statków mogliby dać, a nie same portale :p
Brak mi:
- auto ataku bohatera
- misji typu krypty zegarowe, muldiar (czy jak to sie tam pisze) itp.
- zmiany czarów u bohaterów (tych 5 oczywiście)
- większej inteligencji jednostek (np. stojąca arma atakuje tylko jeden budynek na raz)
Aha, i to nie prawda, że agresja ras światła i mroku jest zła. To bardzo dobre.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Nie 12:28, 20 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Na planszy runicznej powinno być więcej miejsc na bohaterów .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:06, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Wady związane z realistką -
- zamrożona jednostka powinna mieć zerową zwinność (inaczej - powinien atakujący zawsze trafiać)
- gdy ktoś weźmie na klatę atak ogniowy a po nim lodowy to ten poprzedni powinien być anulowany i na odwrót
I małe pytanko, czy u was też jest tak że jak zabijecie jednostkę pod wpływem masowego zamrożenia to umiera, ale ciało zastyga w miejscu (nie upada)
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Wto 19:48, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tak jest prawie zawsze ale to nie jest błąd tylko to że zamrożone ciało stoi do czasu roztopienia lodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 22:27, 22 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Chyba mnie nie zrozumiałeś, (albo łacha ciśniesz) ono stoi CAŁY czas, jak wrócę po 1h to dalej tam jest...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Śro 11:53, 23 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
No to musi być jakiś bug.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ari
Arinistrator
Dołączył: 29 Kwi 2008
Posty: 1256
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 26 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Piekła, a skąd?
|
Wysłany: Nie 19:01, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Psota napisał: |
Na planszy runicznej powinno być więcej miejsc na bohaterów . |
Po co? o.O 5 całkowicie wystarcza.
Cytat: |
- zamrożona jednostka powinna mieć zerową zwinność (inaczej - powinien atakujący zawsze trafiać) |
Niekoniecznie, nie zawsze trafisz nawet stojącego przeciwnika
Cytat: |
- gdy ktoś weźmie na klatę atak ogniowy a po nim lodowy to ten poprzedni powinien być anulowany i na odwrót |
Albo odwrotnie - obrażenia dotyczące szoku termicznego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Feniks
Mocarz klawiszy
Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 535
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Pałac Króla Ulfa
|
Wysłany: Nie 19:31, 27 Lip 2008 Temat postu: |
|
|
Tu się z tobą zgodzę Ari powinien być szok termiczny i potwór który doznał takiego szoku nie powinien się ruszać w zależności od mocy zaklęcia {na 1 poziomie} 10 sekund.
A poza tym powinien być nieograniczony limit robotników i wojowników zależący od wzniesionych budynków np.mając 2 razy duże kwatery w wiosce można mieć 160 wojowników i 100 robotników ale tylko w rozgrywce swobodnej i jeszcze raz 10 razy więcej budynków
5 stron po 10 planów czy 12.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Feniks dnia Pon 14:58, 28 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sknerus
Zaklinacz słów
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Eloni
|
Wysłany: Pią 12:31, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zgadzam się z Psotą i mogliby dać limit lvl w swobodnym do 100lvl lub więcej mogłaby być też runa robotników szkieletów i ostrzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 16:12, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Jasne i jeszcze lodowych elfów.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sknerus
Zaklinacz słów
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Eloni
|
Wysłany: Pią 20:22, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Zapomniałem bez dodatkowych map w swobodnym ciężko by było wbic 100lvl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Sob 8:52, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mi się w spellu widzi nowa rasa-Jaskiniowi Orkowie, też ciekawą odmianą ludzi są Rycerze Świtu, ci Wulgarfscy z tymi skórami wilka na sobie i jeszcze Hazimy i Mrocznych Krasnali
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sknerus
Zaklinacz słów
Dołączył: 13 Wrz 2008
Posty: 358
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Eloni
|
Wysłany: Sob 9:45, 27 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Mogłoby być ale jaskiniowi orkowie to prawie to samo co orkowie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|